2008. aug. 8.

2 HSM3 BTS kép!


Credit: Disney Updates!

4 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Hihi Vanessa milyen picuri a sok "benga állat" között :) csak viceltem Zac nem benga állat! :) ŐŐŐ én megnéztem azokat a videókat ami arról a koncertről készült amihez van az a cikk és csak én láttam rosszul vagy tényleg csak a Gotta Go My Own Way nincs rajta? :(
Pont az amire annyira kíváncsi lettem volna a leírtak alapján.....szívem szakad meg, nah de ez van! Azért remélem, hogy valamikor az is látható lesz, mert koncert felvételben én még soha nem látam, pedig esküszöm, mindig beleborzongok, ha meghallgatom és ha még a filmbeli jelenetet is látom hozzá, ahhhh volt amikor még el is bőgtem magam rajta! Nah ezt most szépen kifejtettem, bár nem biztos, hogy kellet volna! :)

Nah további szép napot nektek puszi: Vivi

xdittax írta...

Szerintem nem csak Te láttad rosszul, én is hiányoltam...
1ébként egyáltalán nem baj, hogy ezt így kifejtetted, met másis van így ezzel. Péládul én. Nagyon.:)

vivcsi93 írta...

Éljen, pedig már kezdtem azt hinni, hogy valami túlérzékeny csöpögős személy vagyok, de akkor talán nem!, de most nincs mit szépíteni az a szám annyira ott van ahol lennie kell, és olyan magávalragadó! Remélem, hogy most is lesznek ilyenek! :)

Massepainy írta...

ohhhh....az egész hsm alatt végigborzongok!!!!
imádom őket!!!
pussz mindenkinek!