2008. aug. 24.

Zac candidok

Zachy Efron-ról már rég kiderült, hogyan tud, vagy hogyan szokott öltözködni, és egyre több ilyesmi kép után persze rájöhetünk, hogy ő kéremszépen jól érzi magát ruháiban, elsősorban gatyáiban, úgyhogy én tovább nem is elemezném ezeket a képeket, amik pénteken(22-én) készültek West Hollywood-ban egy autómosónál. Inkább csak ráhagyom, és váljék egészségére, de azért mindig csak ámulok...:) Forrás: Zimbio.com.


Még két "régebbi" candidvideót ajánlok figyelmetekbe Zacről, az egyiken autójából "néz" vissza ránk még 19-én, kedden, a másikon az edzőterehez hajtott 21-én, erről már korábban láttunk képeket.

Most megyek, délután nem leszek itthon, így sajnos további hírekkel maximum csak este, késő este szolgálhatok, de holnaptól viszonylag vissza áll a szorgalmasabb menetrend, hiszen az olimpiának vége, és végülis én elmondhatom: büszke vagyok a mieninkre!:)

Nincsenek megjegyzések: