2008. aug. 19.

V-tour: 12.állomás

Augusztus 18. - Pennsylvania; Crawford County Fair - kipipálva!:)

Vagyis csak félig, bár már minden valószínűségszerint maga az esti koncert is lement, egyelőre csak a Rockvale Outlet-nél tartott Meet and Greet-ről van anyagunk. Itt is, mint az eddigi koncert előtti rajongótalálkozásokon szép számmal voltak kíváncsiak Vanessára, és eddig már a ZA Angel's jóvoltából 6 videó is fölkerült a netre, melyeket ITT< tudtok megtekinteni!

Vanessa legközelebb, ma New Jersey-ben fog fellépni, remélhetőleg nagy sikerrel!

Közben, Kimberly Smoot a blogján közzétett egy a Vanessa illinois-i koncertjén készült fotóját, melyet mostmár itt is megnézhettek.:) Thanks!:)

26 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Olyan szép ez a kép Nessáról. :)
Szeretnéém elmondani, h nyitottam egy blogot...egy személyeset, mert tökre megtettszett a tied :D
Ha érdekel: www.mollie-fanatic.blogspot.com
Azthiszem XD
Még csak 1 bejegyzés van, de olyan Happy vagyok,hogy ilyenbe kezdtem bele :D
Puszi
Molly

ades írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ades írta...

én most nagyon dühüs letem mivel az egyik oldal mári komentál mi szerint zac és ashley randizik zac efron és hsm rajongoi oldal hihetetlenek abban még nincs semmi ha két jo barát el megy és vacsizik egyet

Névtelen írta...

Az emberek mindíg kombinálnak, nyugalom. Elég ránézni Vanessára és máris el lehet felejteni mindenféle kombinációt - akinek ilyen gyönyörű barátnője van az bizony nem nézeget másfelé.

Fant

zanessafan írta...

mi volt a honlap cime??

ades írta...

HA ENGEM KÉRDEZTÉL AKOR {ZAC EFRON ÉS HSM RAJOGOI OLDAL }

Névtelen írta...

nagyon szép kép Vanessáról, tényleg :) a kombinálás meg tök hülyeség! ashley most azt nyilatkozta az imnek h zac a legjobb barátja. lehet ez is a oka a sok feltételezésnek. de arra egyáltalán nem gondolnak h ash boldog jareddel. miféle rajongók ezek?
egyébként találtam az iheartvanessa.gp-n új trailert. tök jó. oké nincs sok új dolog mert már annyit mutattak de azért mégis :)
pussancs
saci

zanessafan írta...

de az oldal cimére vok kiváncsi??

zanessafan írta...

vagyis vok kiváncsi

Névtelen írta...

Én nem tudok dühös lenni, délután két óráig fanfictiont olvastam, és hát összefoglaló véleményem róluk csak ennyi: awwww. Kár, hogy eddig kimaradtak az életemből, mostantól ennek vége.
És már vagy három napja próbálom megragadni az alkalmat, hogy ránézzek a címlapra....most meg is tettem itt neten, de őszintén szólva nem ezt vártam. Jó ideje szót se ejtettek Zanessáról és Ashről, de most közeleg a HSM, és arról kellett volna írniuk. Na mind1, bárminek örülök, ami igaz, és velük kapcsolatos.
Molly, OMG, egyszer se említetted, hogy vérbeli amcsi vagy!! Méghozzá kaliforniai! Azért ha vmi fordítást elszúrunk, szólsz?:DD Nagy életcélom, hogy ott lakhassak egy ideig...egyébként jó hely LA?
LL

Névtelen írta...

Van itt valaki,akivel kommunikálhatok kicsit???? Olyan egyedül vagyok,olyan kicsi vagyok,olyan szomorú vagyok!!!(f.é.)

Andi írta...

Miért vagy szomorú ?(f.é.)

Nóryyy írta...

Sziasztok! Hát ez a Zashley feltételezés tényleg kicsit furcsa... Szerintem nem tudhatnak sokat 3ójukról, ha ilyeneket feltételeznek...
Nemtudom F.É., hogy én is megfelelek-e Neked, vagyhogy 1általán még szeretnél-e kommunikálni, de én itt vagyok!:)

Névtelen írta...

Mert,mert nem találtam senkit itt,és elég volt már!! Na mindegy! De majd holnap,már várom!! Buli lesz Bogláron!!(f.é.)

Névtelen írta...

Puszi Nóri!! Úgy örülök nektek!! Hát persze,hogy megfelelsz!!Azokkal a hülye dolgokkal,viszont kár foglalkozni!!(f.é.)

Andi írta...

Látod (f.é.), ketten is siettünk a "segítségedre"!:)

Nóryyy írta...

De jó lesz Neked holnap f.é.! Boglár nagyon jó hely!:D
De jó, már 1re többen leszünk!:)

Andi írta...

Gondolom nagy Buli készül és akkor kicsit lazíthatsz (f.é.)!:)

Névtelen írta...

Olyan kedvesek vagytok,hogy csuda!! Szóval holnap merülök a balcsiban,utána megkóstolom az idei?.nem a tavalyi muskotályos fehéret,és fütyörészem a koncertek alatt!! Ti mit csináltok??(f.é)

Nóryyy írta...

Én koncerteken leszek és utánna meg megnézem az esti műsort, meg a tűzijátékot!:D
(Ma kaptam HSM-es, pontosabban Zanessa-s tolltartót meg órarendet így már 5 HSM-es cuccom van!:D)

Névtelen írta...

De hol leszel Nóri? Te is Bogláron?? Én pedig vettem magamnak füzetet!! HSM-es!! Tiszta hülye vagyok,ugye?? A gyerekeim kiröhögtek,de én akkor is megvettem.(f.é.)

Nóryyy írta...

Neeem! Az én kis falucskámban!:) 3 koncert is lesz...:) De sajnos most mennem kell... Sziasztok! Jó éjt!

Névtelen írta...

Ok!! Minden jót nektek!! Én is tépek.(f.é.)

Nóryyy írta...

Húú látom nem én voltam az 1etlen, akinek korán el kellett mennie...:) Jó szórakozást mára f.é!:D
Ditta mára sok hír ígérkezik elsősorban Vanessa-ról, de ha jól láttam vannak új Zac candidok...:)

Nóryyy írta...

Csak nálem nem elérhető a VABN????? :O:S

Névtelen írta...

Defense, LOL...vicces:DDD És jótékonykodás a sulik javára! Drámatagozatos osztálynak ajándék kamera? Ő hotness a javából:))
És kaptunk 3 Sears vidit, mondjuk a táncosokkal a középpontban, inkább ők mesélnek magukról, meg 3 fél perces Neutrogénásat...el vagyunk látva, úgy látom. És van egy torontói interjúnk, ami egyik legjobb várható filmként emlegeti a MAOW-t, nemcsak Linklater, hanem Zachy miatt is:) Lefordítom azt a bekezdést:))
LL