2008. aug. 29.

1 fotósorozat a nőneműeknek;)

Emlékeztek arra a jeles alkalomra, amikor Zachary David Aleaxander felkeresett egy stúdiót? Nem biztos. De arra bár bizonyosan emlékeztek, hogy hogyan hagyta el.

Szóval átfogalmazom a kérdést(elsősorban a nőneműek felé;)): Emlékeztek azokra a képekre, amikor Zachary David Alexander egy stúdiót hagyott el - vizes hajjal? Gondolom erre már a válaszotok egy határozott igen, mert magamból kiindulva, azokat lehetetlen elfelejteni...hát igen, de uramisten! annyira szemtelenül jóképű a gyerek!^^

És azért hoztam föl újra ezeket a képeket pont most, - eltekintve persze attól, hogy átkozottul szexisek - mert most jelentek meg azon fotósorozat "eredményei", amit abban a bizonyos stúdióban készítettek el... izgatottak vagytok? Van miért, mert ezek a képek nagyon markánsak, nagyon karizmatikusak, ahogyan Efron is az. (F.É.?:))


További 11 kép Zac valójáról: KATT

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

ohh jajj de cukii én láttam meg elöször!!! xD:))))

Névtelen írta...

jah én voltam Barbii

Névtelen írta...

Itt vagyok,itt vagyok!! Tudom igen,szőke spiné,vizes haj,na és az elmaradhatatlan alsógatya villantás!! Hát ma kissé szarul éreztem magam,de ezeknek a képeknek a látványa után,ismét duplán ver a szívem. Az biztos,mikor nézem a képet,
"A pillanat az enyém".
Nekem baromi,állati módon a 6-7-8 kép az,ami felkorbácsolja nyugodtnak tűnő( ez idáig azt gondoltam) hormonális működésemet.
Várom a következő fotósorozatot: remélve,hogy végre az alsógatya gyár is felfigyel erre a testre!!
Jó a kar izma,hát még a far izma!??
Dittus 21h körül megyek mail-ra! Üdv mindenkinek.(f.é.)

Andi írta...

Atyaúristen.....!
Fuldoklásveszély!
A favoritom, hátrafésült hajjal...szívdöglesztő!

Andi írta...

Mizu a mai Premier háza táján?...én nem látok még sehol semmit...bár hallgatom az RD-t...!?

Névtelen írta...

nem győzöm nézegetni vanessa el ne engedd!!! ő aztán a mázlis csaj!!♥♥♥
Barbiii

Andi írta...

Dettó!

Andi írta...

Lehet, hogy Ti már rég tudtok valamit amit én még nem?

Névtelen írta...

Szia Andi! Egy német HSM-es oldalon azt olvastam, hogy nem lesz ma dalpremier, hogy alaptalan pletykának bizonyultak az ezzel kapcsolatos hírek.

Fant

Névtelen írta...

Egészen pontosan így hangzik a hír: a "Right Here Right Now" világpremierje ma este nem fog bekövetkezni. Az egész csak pletyka volt.

Fant

Andi írta...

Köszi az infót Fant:(

Andi írta...

Sajnos volt egy ilyen feelingem...az RD-n sem hallottam, hogy reklámozták volna!

Névtelen írta...

Nincs mit Andi. Szerintem készülhetünk rá, hogy ugyanígy kacsa lesz Gabriella szólódalának, a Walk Away-nak szeptember elejére beharangozott premierje is. Sok lenne a jóból.

Fant

Andi írta...

Szerintük.....
Na jóccakát!

Névtelen írta...

Na akkor jó is, hogy nem maradtam fenn, bár nem is volt hozzá hangulatom, meg csak megerősítéssel tettem volna. A képekhez-dettó, loveolnivaók<3.
És szerintem 14 dalból 3 kicsit sok lenne, úgyhogy érjük be ezzel a 2-vel. Bár a szólóra kíványcsi lennék.
LL

vivcsi93 írta...

Mr. Szívdöglesztő........de ilyen nincs, nem nézhet ki valaki ennyire jól :D Sztem vmi robot xD, de akkor is nagyon HOT..awww^^
Szívbetegeknek nem ajánlom ezeket a képeket! :)

Nóryyy írta...

(Tudom hogy érted Vivcsi:P) de én ajánlom nekik is, mivel nekem se lett nagyobb bajom!:P:D Viszont kár, hogy olyan igazi Zac-es mosolyt nem kaptunk...

xdittax írta...

Látom akkor mindenkit megnyert magának Mr.Szívdöglesztő...LoL, Vivi!:)

A premierről én is olvastam már ezt azt, de ne haragudjatok, már nem tudtam utánajárni tegnap, és ezért nem is tudtam szólni. De szerintm is "zene" nélkül maradunk egy ideig.

F.É. kedves, nagyon csintalan vagy!;)

vivcsi93 írta...

De ha egyszer tényleg ő Mr Szívdöglesztő :), sztem még az északi-sarkon is mindenkienk melege lenne ezektől a képektől...*csintalanmosoly*

xdittax írta...

Jójó tudom, és még a globális felmelegedés is az Ő hibája...:)))

Névtelen írta...

Hát az a felmelegedés visszajöhetne egy csöppet,mert kezdek fázni! (f.é.)

Névtelen írta...

No Comment....XD!

ISTENEM ISTENEM ISTENEM!!!!!!!!!!

Ohhh..... ELOLVADOK!^^

Marcsy

Névtelen írta...

The Hotness:) ZA Angels zsargon:P, igen, a magyar változata ennek a Szívdöglesztő<3.
És hallottatok azt a szlogenjüket, hogy "Blame it on Efron!" (Efront hibáztasd!). Tökjól helytáll itt is. "Nem sikerült a dogád? Hibáztasd Efront. Nem tudsz aludni? Hibáztasd Efront! Globális felmelegedés? Csak Eforn okozhatja!!" Hát igen, ha Mr Szívdöglesztő megjelenik....:P
LL

xdittax írta...

xDDD