2008. aug. 11.

Új időpont: aug.15.

Sziasztok!

Röstellem, hogy kicsit elhanyagoltam a frissítést, és nem tájékoztattalak Titeket minden mostani dologról, de nem gondoltam, hogy így elveszi az időmet az olimpia, és más egyéb tennivalók...(a koraibb esti alvás is, ugyanis hajnalok-hajnalán kelek)

Így még arra se volt időm, hogy legalább azt is kiírjam azoknak, akik nem rendszeres kommentelők, vagy kommentolvasók, miszerint a HSM3 újabb dalát, a testvérduettet - cím szerint 'I Want It All' - később, csak augusztus 15-én, magyar idő szerint éjfélkor hallhatjuk a Radio Disney adásán!

Ez egyhetes csúszást jelent, viszont kárpótlásként ITTmeghallgatható, amint reklámozzák a premiert, és természetesen egy kis részlet is felcsendül a talán-újra-meghökkentő, igazi Sharpay/Ryan számból!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudom, hülye kérdés, de nem tudja valaki hogy Zac vagy Vanessa mennek-e a 13-ai Dolly Teen Choice Awards-ra? bár nem hiszem, hogy egy este miatt egész ausztráliáig repülnének...

Névtelen írta...

Ditta, elküldtem a VABN fordítást, majd csekkold;)
Gondoltam én, hogy ezzel vagy így elfoglalva;)
LL

Névtelen írta...

szerintem nem, bár őszintén szólva semmit nem tudok az ügyről...de amcsi testvéreink se

xdittax írta...

Nem hülye kérdés Gerty, egyáltalán, de csatlakozok LL-hez. Nem tudni semmit, még egyelőre az igaz, de az kjizáható, hogy v megjelenne, hiszen aznap is ad koncetet az államokban. Viszont akár az is számításba jöhet, hogy Auzstrália volt Zac úticélja a múltkor. Majd kiderül!:)

Névtelen írta...

igen, majd kiderül. :) mindesetre azt gondoltam hogy Nessa biztosan nem... Zac majd kiderül. :D