2008. aug. 4.

Barátnők mindörökké

Gondolom, mindenkinek azonnyomban leesett kik a szóban forgó barátnők, de azt is tudom, hogy nem mindenki olyan bizonyos ebben. Nos egyelőre a lányok, azaz Vanessa Hudgens és Ashley Tisdale nem cáfoltak rá arra, hogy ne lenne harmonikus a barátságuk, sőt eddig gyakorta elhangzott szavaik alapján tökéletes társra, ahogy ők nevezik egymást, ikertestvérre találtak.

Most erről a barátságról következik egy cikk, az ausztrál Dolly Magazinból.


Barátnők mindörökké

A hírességek legjobbjai, Vanessa Hudgens és Ashley Tisdale bebizonyítják: nem kell aljas lánynak lenned, hogy boldogulj, még Hollywoodban sem

Ne higgy a látszatnak
Ismersz egy tanulós Gabriellát és egy aljas Sharpayt a High School Musical filmekből, de amikor a két lány nem épp viharos jelenetben táncol, vagy Troyért harcol (Zac Efron, Vanessa barátja a valóságban), akkor valószínűleg együtt lógva találod őket. „Az emberek mindig próbálnak Vanessával összehasonlítani, és ez nagyon furcsa.” - mondja Ashley. „Mindig nevetünk rajta, ha az emberek olyan magazinokkal szembesítenek, amelyek ezt írják: „Vanessa vs. Ashley: A harc!”. Ikerlányoknak nevezzük magunkat. Ő az egyik legközelibb és legjobb barátnőm."

Mindennapi emberek
Annak ellenére, hogy hírességekről beszélünk, akiknek elképesztő filmes múlt van a hátuk mögött, az a benyomásod, hogy Vanessa és Ash eléggé átlagos csajok. „Egyszerűen imádok lógni és pihenni.” - jelenti ki Ash. „Jól érzem magam LA-ben és imádok otthon lenni.” Szerencséjére Ness és a többi barát, Miley Cyrus és a Jonas Brothers csak pár percre laknak tőle. „Kb. két háztömbnyire lakunk egymástól, mindenki, szóval mindig együtt lógunk.” - mondja Ashley. De ne várd, hogy piáláson vagy ordítozáson kapod őket, mint Britney Spearst. „(Mi csak) lógunk és néha őrült szerelésbe öltözünk, hogy aztán képek tonnáit készítsük!” - mondja Vanessa.

A nehéz idők
Vanessa neve tavaly az internetre került fotói miatt virított a címlapokon. „Nagyon nyomasztó volt, és borzasztóan ki vagyok borulva a történtek miatt.” - mondja. „Remélem, minden rajongóm tud tanulni a hibáiból és jó döntéseket tud hozni. De nem tudtam volna túljutni rajta, ha a családom, a barátaim és a rajongóim nem támogattak volna.” 2007 végén Ashley arca hívta fel az emberek figyelmét, amikor légzési probléma miatt meg kellett műteni az orrát. „Nem akartam tagadni vagy megjátszani a szégyenlőst.” - mondja. „Azt akartam, hogy a rajongóim tudják, mert nem viselem könnyen a plasztikai sebészetet.” A pletykákkal ellenére Ashley azt nyilatkozta, hogy nem tervez több kozmetikai beavatkozást. „Most már nagyon vigyázok az orromra…nem akarom, hogy még egyszer valaha is eltörjön.”

Az egyetlen út felfelé visz
Novemberben a High School Musical 3 a mozikban lesz. Pletykák szerint Ash és Vanessa a legújabb film után elbúcsúzik a filmektől, újabb tehetségeknek biztosítva helyet a High School Musical 4-ben. Mindkét lány dolgozik szólóalbumon, és egy köteg cool filmszerep reményeik szerint az ipar csúcsára röpíti őket. Ezalatt ne várjátok, hogy Ness és Ash bugyi nélkül bucskáznak majd ki limuzinokból. „Egyáltalán nem vagyok oda a klubos dologért. Nem iszom, nem dohányzom, szóval távol tartom magam az ilyesmitől.” - mondja Ashley. Vanessa azt mondja, mindig igaz lesz önmagához. „Ha az emberek felnéznek erre, akkor király - boldog vagyok.”

Fordította: LinkLuvor.

8 megjegyzés:

Andi írta...

Jó dolog a barátság, ezzel nincs is semmi gond, én Ash-ben nem bízom...nekem mesterkélt a csajszi és nem természetes....
Nessa-val ellentétben,
nem tudom....egyszerűen van valami a tekintetében ami miatt nekem hamis a baba!:(..sajnálom

Névtelen írta...

De milyen jó a barátság!! Az már tuti. Te Andi neked nem jön be ez az Ashley!!Talán,mert szőke??! Én azt mondom,ne ítéljünk csupán a látottak alapján! Miért ne lehetne igaz?? Na jó,a mindörökké,esetleg a Batman. Én már csalódtam,hozzám közel álló személyhez,pedig a kezem tűzbe tettem érte! Lehet még a mi kis Nessánk is rossz kislány,kitudja??(f.é.)

Andi írta...

Az meglehet (f.é.) de, hogy ennyire jóba lenni az ex-pasija barátnőjével..akiért tuti, hogy még mindíg oda van Ash, Zac pedig
Vani-ért van oda...kell ennél több?
Na ehhez azért már gyomor is kell és Ash-nek úgy látszik van hozzá gyomra na meg lelke is!
Azért én megnézem majd meddig tarthat ez a Nagy batátság hármójuk között!

vivcsi93 írta...

Nem tudom, nekem valahogy soha nem volt semmi bajom Ashley-vel, sztem az is sokat hozzátesz ahhoz, ha valaki nem szereti őt, hogy ő a "gonoszt" játszotta, a filmben, ő is mondta, hogy ezért sokan nem szertik őt, mert a szerepe alapján itélik meg őt, sokan vannak úgy, hogy azonosítják a színészt az aktuális szerepével. Én kétlem, hogy Ashley-nek az lenne a szándéka, hogy szétválassza Zanessát, mert ha valamelyikük is úgy érezné, hogy veszélyt jelent a kapcsolatukra, biztosan tennének ellene! Ami meg azt illeti, hogy jóba van az ex-pasijával (
Zac), sztem az sose jó, hogyha egy kapcsolat véget ér, akkor a barátság is megszakad, sztem ez nem jó hozzáállás, attól h a szerelem elmúlik, még a barátság megmaradhat, és ha Vanessa szereti őt és jól el van vele, akkor meg teljesen mind1, csak ők tudják ezt megitélni! Persze én is jobban szeretem Vanessát, de ahogy mondtam Ashley-vel sincs SEMMI bajom!

ades írta...

nekem sznélyszerint nincs bajom ashley vel söt szeretem csak amikor meg tudtam hogy ash belee van zugva zacbe na akkor egy kicsit meg ingot a véleményem ashleyröl mert egy legjobb barátnö nem valhat szerelmet a barátnöje pasijának ha érezis valemit magában kéne tartani

Andi írta...

Szerintem lány és fiú barátság addíg barátság amíg nem alakul ki belőle Love, viszont, ha a Love idővel elmúlik a fiú részérő és máshol landol,(közel,igen közel) akkor az már kicsit necces, hiszen a lány már nem a "barátját" látja a fiúban, hanem annál sokkal többet...(barátságból szerelem...nekem is volt ilyen, de nem tudtam volna igaz barátja lenni a volt szerelmemnek...
és bizony kísérthet a múlt...!

xdittax írta...

Vivi, legjobban a Te gondolataid felé húzok. Ők tudják megítélni, hogy az adott helyzetükben mit hogyan csinálnak, kiben bíznak meg, és miért, és mi nem fogjuk megtudni ezt soha, nem is ránk tartozik. Ha Vanessa és Zac továbbtudtak lépni azon, hogy ex-csaj is velük marad, akkor bizonyára volt rá indokuk. Azért mert Ashley-nek és Zac-nek nem jött össze, nem szabad, hogy Vanessának és Zacnek, ill. Vanessának és Ashley-nek ne sikerüljön, ha nem volt annyira komoly a dolog. Márha egyáltalán volt valaha is Ashley és Zac. Olyan nagyon igazi. Mert ha volt, de csak egy kis fiatalos kavarás, mára már megértek arra, hogy ilyenen túllépjenek. Szerintem általásoníthatnak az emberek minden helyzetben, de nem szabad, hogy az attól még ez hozza meg a végleges döntést. Úgy értem, Zac és Vanessa több mint 2 éve, min. együtt vannak, boldogok, és Ashely-nek már rég vége Zac-kel. Ezt mindenki így akarta, Ashely is boldog, ahogy Zanessa is, és neki is van párkapcsolata. Így én is alaptalalannak érzem azt, hogy a valóéletben is lenne egy háromszög. Persze mindig lehetnek olyan dolgok amiről mi nem tudunk. És mondom ezt úgy, hogy nem arra értem, amire eddig. Mert persze kitudja...*gonoszanelvigyorodik*

Andi írta...

Bárhogy is légyen...Zanessa4ever!