2008. aug. 13.

V-tour: 8.állomás


Augusztus 12. - Midland, MI; County Fair - kipipálva!:)

Mondtam én, hogy nem lehet kiigazodni Vanessa jelenleg is futó nyári túrnéján!

Vagy talán mégis? Elvileg a midlandi koncertje 12-én, tehát tegnap volt, de nem vagyok biztos benne, hogy valóban ezen a napon lett is volna, bár valószínűleg. Igaz, a beszámoló, melyet a VABN-es Chay és Jill-Renay írt, nem tartalmaz dátumot, ha jól látom. Ha nem, akkor bocsi!

Szóval, hogy mit gondolnak Ők? Pontosabban egyelőre, hogy mit gondol Chay?

Nos, elmondta, hogy Vanessa egy kis "neszéddel" kezdte koncertjét, ezt szeretett dalunk, a 'Gotta Go My Own Way' kísérte a háttérben csendesen. Ekkor a várakozó tömeg jócskán lázba jött! Az első dal, amit elénekelt tersmészetesen a 'Sneakernight' volt, ezt további 11 dal követte a végéig.

Elárulta azt továbbá azt is, ő úgy látta, Vanessa legalább addig az ideig, míg a színpadon volt, nem törődött a legutóbbi rossz hírrel..., nem engedte, hogy felzaklassa.

Egy dolog még, amit észrevett előadásával, illetve "show"-jával kapcsolatban - bár csak akkor, amikor már sötétedett - hogy fényeffektek nem voltak túl hatásosak, különösen szerinte a 'Don't Ask Why'-nál. De ettől függetlenül még mindig nagyszerű volt az egész, Vanessát ő is szintén nagyszerű előadóművésznek tartja, aki nagyon jól betölti a színpadot!

Ráadásul bezséltek az egyik táncosával is, Lyle-lal, aki amelett, hogy jól nyomja a táncot, az egyik leghelyesebb pasi is szerintük.


Mint látjátok, fotókat készítetek, mindketten, majd talán megérkeznek Jill-Renay-től is, de még plusz 2 képet az eredti beszámolónál, ITT is megnézhettek!

Húha, új göncök Nessán...=) Na mindegy. Videót is készített, a Say Ok-ról, de egyelőre még nem tudja Chay, hogyan is rakja föl a netre. e ha melesz, akkor megnézzük, és addig is mindenekelőtt - köszönjük!:)

MÁS: Megnézhettek, vagyis meghallgathattok egy videót ITT, amikor is Vanessa egy rádiósshow-ban énekli a "műsor" szerkesztőjével, JoJo-val a Breaking Free-t! Imádnivaló! És nagyon vicces!xDDD
Köszi Zanessafan, és Lettáz.:)

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj ditta ez a video annyira jo
én már ezt láttam csak akkor ugy volt ez felrakva hogy ment a breaking free klipje
nem tudod erröl nincs rendes video ugy megnézném ezt mert ugy az igazi szerintem
jaj képzeld van egy olyan video vanessa koncertjéröl amin probálja épp a sneakernight-tot és mikor elindult a kocsihoz mi szolalt meg? az én legnagyobb örömömre a let's dance instrumental-ja amit ha rövid ideig de halhattam mert szinte sehol sem lehet megtalálni vanessának bármeyik számát instrumentalban jo kivéve a come back to me -t te esetleg nem tudsz ditta olyan oldalt ahol vanessa összes számát meg lehet halgatni instrumentalban?
puszi Laura

xdittax írta...

Nem, nem nem tudok. Sőt, én még a Come Back To Me-t se hallottam soha. De őszintén, vannak annál jobb számai is. Például az egyik ilyen, a Let's Dance.:)

Névtelen írta...

jesszus Ditta xD Nem is hittem vna, hogy jársz a lapomra :P Vagy ez csak egy véletlen egybeesés volt? ^^

Névtelen írta...

ditta van ám több kép is, összesen 61 a VABN-en, csak az első bekezdében rá kell nyomni a "preformaces pictures"-re :D

vivcsi93 írta...

Az a "videó" nagyon aranyos, annyit röhögnek! :) Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet!

vivcsi93 írta...

Lettáz, kérhetnék egy linket?, mert szeretném megnézni az oldaladat! Előre is köszi! (és remélem, hogy nem baj:D)
Puszi: Vivi

Névtelen írta...

Lettáz oldala: www.gportal.hu/hello-nessa
remélem nem baj, h válaszoltam helyetted ^^
Molly

Névtelen írta...

Átdobtam Dittának egy rövidebb 17-es fordítást...
Tudom, hogy tegnap még úgy volt (legalábbis úgy gondoltam), hogy lefordítom az ügyvédnek tanuló csajszi szövegét, de meggondoltam magam...hogy fordítsam le, ha nem is értek hozzá?? Meg ránéztem a szerződésre és rögtön eldobtam az agyam...más is eldobná szerintem:S
Szóval ha MAOW-szel kapcsolatos ford lesz, annak is nekiesek.
Meg talán Chay részletes beszámolójának is...meglátjuk...
LL

Névtelen írta...

mi ez a pangás, emberek?
jött egy V interjú kb két perce, nekiállok:)
LL

Névtelen írta...

jajahm Vivi, Molly jól írta :D A hello-nessa.gportal.hu a lapom :)

Névtelen írta...

hopsz, ezt én írtam: Lettáz :D

Andi írta...

Na én is megérkeztem végre valahára....

Névtelen írta...

owtjcszia ditta itt egy link a come back to me instrumentaljárol
http://www.youtube.com/watch?v=912P-JxBvCc
nekem se ez a kedvenc számom szeretem de ha kedvenceket kell mondani akkor szintén let's dance meg say ok stb
puszi Laura
jaj találtam, egy say ok instrumental-t amit mp3 ban le lehet szedni ha esetleg kellene
http://www.youtube.com/watch?v=B9QZGZ4KpzM&feature=related

Névtelen írta...

Én is vagyok!! Hahó,remélem nem egyedül?!!(f.é.)

xdittax írta...

Ha még itt vagyol nem vagy egyedül, F.É.:)

Lettáz, igen, szoktam én járni a lapodra:), más egyéb gp-s lapokat viszont csak nagyon-nagyon ritkán, hébe-hóba.

LL, én nem teketek róla, zűrös, de pihenős időszakomat élem valami folytán. Na jó a zűrös túlzás, de tényleg csak esténként keveredek ide.:(

Uhh, Laura, gyors voltál, köszönöm Neked!

Pusz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ja vok!!,és hurrá nem egyedül!!(f.é.)