2008. aug. 6.

Zac tegnapi napja

Ó, Ő igazán tényleg jóravaló!

Újra előbújt a hapsikánk apartmánjabál a napokban, azaz jobban mondva tegnap, és ez persze a fotósoknak is föltűnt... Illetve még 2 szemfüles hölgynek is. És ez a 2 hölgy szerencsésnek is mondható, mert a már sokszor bizonyított úriember volt hajlandó fényképet készíteni velük, és ez nagyon rendes dolog. De ne lepődjünk meg, hiszen Ő Zac Efron! ;)



Tegnap délután azonban a közeli edzőterembe is elkirándult, és innen való távozását is nagy lelkesen megörökítették. Talán újabb pletykák indulnak majd be, ezek láttán?! Kitudja, minket ez nem kell érdekeljen.
Az ismert tatyó és az új csuka Nike. A kocsi Audi. :)



+4 kép Zachy-ről és a fotózkodásól:)
+4 kép Zachy-ről, amint elhagyja az edzőtermet:)

10 megjegyzés:

serena írta...

nem szeretek valahogy a pletykáknak hinni, de számomra valahogy természet ellenes az izomzata. azok az EREK...mint egy bodí buildernél...vagy nem tudom...

de még így is totál cuki

Névtelen írta...

Hahó!Reménykedem,hogy azok az erek (vér-erek,és nem visszerek),de nagyon csúnyák. Aggódom kicsit,hisz oly fiatal! Azok a csajok,csúcs!! Mellesleg,drága nem is tudom,hogy bírta ki,hogy ne pillantson oda!!Ha-ha-ha!!!Nagyon jól szórakoztam.Király!!! Na ki a király??!!Ditta:e-mail!!Pislogj oda,és jelezz vissza!!(f.é.)

Andi írta...

Nem úgy néz ki mint aki élvezi ezt a fotózást....de ez érthető...
végül is a rajongóit nem Ő válogatja meg...

Névtelen írta...

Szerintem az a kis mellbedobás kicsit durva...!

Névtelen írta...

Kis mellbedobás?? Aranyom,extra,ultra kosár jár hozzá,és persze,hogy 3 pontot ér!! Szerintem élvezte a fotózást,csak kissé kínossá vált.(f.é.)

Névtelen írta...

Bevallom, nekem már a hsm3 -ban sem tetszik az izomzata. És ami még feltűnt nekem az utóbbi időben, hogy olyan mások lettek a vonásai, mondhatni férfias. Persze ez természetes, meg nem baj, sőt! De olyan hirtelen, egyik napról a másikra érzésem szerint :S

Névtelen írta...

nah most mondom a frankót:D:D
azok vérerek csak nagyon kitágultak a proteintől, bátyám is szedi és neki is így néz ki a karja..sztem mindenki tudja mi az a protein:D
amúgy a visszér kék:D:D:D
ez meg nem kék:D
Molly

serena írta...

nagyon nem érdekel milyen erek, de nem tetszenek...mert rusnyák...nincs rá más szó. értem én, hogy meg akarja muatni, hogy férfias meg minden...na de erek????

szerintem cseppet undi

xdittax írta...

Oké, de normál állpaotában nem ilyenek. Csak mikor épp keményen edzette magát. Ez érthető. Egyébént meg, ja, férfias.:)

F.É. vettem:)

Névtelen írta...

Drága Molly!Köszönöm szépen az erekről szóló felvillanyozást!! Ugyan annyira nem kivehető a színe,de hiszek neked.Amúgy,csak képletesen gondoltam az egészet,ugyanis ilyen,sőt ennél rondább már csak a visszér lehet,de köszike!!A proteint ismerem!!(f.é.)