2008. aug. 15.

HSM 3 bónusz vidik!

A nagyszerű E!Online-nak köszönhetően 2 darab, vadiúj, bónusz kulisszavideókat nézhetünk meg, fantasztikus eddig nem látott jelenetekkel, olyanokkal amiktől
garantáltan elájul, vagy dob egy hátast az ember! És ha ez nem lenne elég, belehallgathatunk a "Right Here, Right Now" című dalba is, melyet ugye éegfőbb párosunk, Troy és Gabriella énekel. Háát, nem is tudom. Iszonyat nehéz találni rá szavakat...az egészre. Az egész mindenségre. Nektek megy? Akkor keresseteket és jellemezzétek a kedvemért!;)





Credit: VABN. Kivágott képek:? VABN.

Ui.: Tudom, hogy "Forever Troyella és Zanessa", de itt aztán mindeki nagyon ott van! Sharpay a parókájában... aww, és olyan lábakat akarok, mint Nessának van! Ha eddig nem lett volna hivatalos, mostmár az!

21 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Hát Ditta én ezt nem tudom jellemezni, egyszerűen lélegzetelállító, bámulatos, lenyűgöző, elképesztő, ámulatba ejtő, káprázatos, csodálatos, fantasztikus, fantörpikus :)kereshetnék még rá töb szinonímát, de most nem tudok többet. Egy szó mint száz, imádom, nagyon tetszenek ezek a videók, én már el se tudom mondani, hogy mennyire várom ezt a filmet, minden videó egyre jobban lázba hoz! Tényleg nem tudom már elképzelni, hogy milyen lesz, ennyi jó jelenet és maga videó csak másfél perces, és Zanessa/Troyella végülis teljesen mindgy akárhogy is nevezem őket, mindenhogy ők a világ legelragadóbb emberei!!!
És számomra a többiek is nagyon megnyerőek, jajj teljesen be vagyok zsongva, hihetetlen ez az egész High School Musical, egyszerűen a rabja lettem örökre!!!

Szóval összeségéban nekem tetszenek a videók! :) (mintah ez edigg nem derült bolna ki xD)

vivcsi93 írta...

jah igen és Vanessa lábait azt hiszem sokan irigyeljük :)

Andi írta...

Vivcsi tökéletesen jellemezte a vidit, úgyhogy OMG!!!!!!!
V-nek csodálatosak a lábai,irígylésre méltóak tényleg...a vidi egyszerűen
fuldoklásveszélyes!:),meseszép és nagyon-nagyon cool!!!!!!
Amit éppen látok arról úgy gondolom, hogy ezt már nem lehet felűl múlni és mégis...
fantasztikusat alkottak mind
egytől-egyig és szívük, lelkük, no meg a testük...Istenem az a rengeteg fergeteges tánc és szebbnél szebb dal és azok a pillanatok hmmmmmm...szóval benne van minden rendesen...
Jaj én is rettentően várom a filmet Véletek együtt!:)
(annyira jól jött most ez az egész így hétvégére!):)

Névtelen írta...

Úgy tűnik végre a helyükre kerülnek a dolgok a HSM 3-al kapcsolatban Mo-n is, egy teljesen korrekt ajánló olvasható a filmről a port.hu-n, ajánlom figyelmetekbe:
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=96496&i_city_id=3372&i_county_id=-1
A video alapján a film lehengerlően zseniális lesz. Kíváncsi leszek a nézettségére és hogy mekkora bevételt hoz. Na itthon biztos megbukik, a sok sznob miatt, de odaát elsöprő siker lehet.
Amúgy nagyon ügyes a film marketing-csapata, majd' minden héten új infó, havonta egy új dal, videok, szeptember felé promóciós körút - szóval jól fel van építve minden.

Fant

Névtelen írta...

szia ditta és linkluvor egyszerüen mese szép
zseniális már alig várom az oktobert
ditta szeretném megkérdezni hogy le van neked forditva vanessa tyra banks-es interjuja? itt a link is
http://www.youtube.com/watch?v=KKAtCgrqERk
ha nincs talán ha nem nagy munka és persze ha nem gond le tudnád esetleg forditani? vagy estleg te linkluvor? jaj és van egy video amit feltétlenül meg kell nézned ez olyan müsor ahol mutatnak video klippeket és elemzik öket
nézd meg ditta fogsz nevetni mert nagyon vicces ja és ha esetleg ebböl is le tudnál forditani bármit az jo lenne persze csak ha nem gond és nem zavarok vele
itt a link:http://www.youtube.com/watch?v=iIdXuKUY1LY&feature=related
elöre is köszönöm ha sikerül ezeket meg csinálni
puszi Laura

Andi írta...

Laura vagy Valaki, nincs egy egyszerűbb link arra a 2. vidire mert nekem az egyik betű valahogy nem "kerek":(
Köszike:Andi

Névtelen írta...

Már annyi,de annyi mindent mondtam,és mondtatok,hogy számomra ezzel kapcsolatban elvesztek a szavak!! De nem is számítanak,csak az,hogy miközben nézem a filmet kizárhatom a hétköznapok minden búját,baját. Arra a kis időre nem én vagyok,hanem valaki más,valaki,aki talán sohasem voltam (csak szerettem volna)!?(f.é.)

Andi írta...

Teljesen egyet értek Véled (f.é.), abban a pillanatban én is hasonlóan érzek...
"csak szerettem volna"!

Névtelen írta...

Sziasztok, új vagyok, és minden nap olvasom az új bejegyzéseket!Annyira szuper ez a 2 vidi!A Zanessa pillanatokban meg csak úgy forr a levegő...Jajj.. úgy lennék Nessa helyében!Marcsy

Névtelen írta...

Üdv Marcsy!! Nem lövünk!!!(f.é.)

Névtelen írta...

Gyerekek, az okt. 23 hivatalos itteni premier?

Névtelen írta...

Jah és üdv nálunk, Fant már kezdtem kételkedni, hogy magyar hímnemű személy lehet fan, de szerencsére megdöntötted...hála érte. Bár most már nem írhatom azt, hogy csajok...nem halunk bele, sőt jobb is így:))
Laura, a Tyra Bankses vidiket asszem láttam, de még csekkolom, bár sztem nem sokat kell fordítani...annyit röhögtem rajta:))
xoxoLL

Névtelen írta...

sorry, láttam már 3 Tyrás V vidit, de nem ezt:)
az előzőket visszavonom

Andi írta...

Üdv. Néked Marcsy!
Tényleg "nem lövünk":)))))....de én is lennék Nessa helyében...!
(és csak is Nessa helyében)

Névtelen írta...

én is lennék, de még mennyire
a fordot vállalom Tyrával

Andi írta...

Laura 2. megadott linkjében a feature-szó előtt az milyen bötű és hol találom a klaviatúrámon?
Ááááá, egyébként már feladtam..pedig úgy megnézném azt a vidit...na mindegy:(

Névtelen írta...

jajj, Andi, hát itt vagy?
már azt hittem, mindenki elhagyott...
adok hozzá linket, kattintósat, egyébként megint kihajítottak a gép elől:(
tessék

Névtelen írta...

szia linkluvor irtam a tyra -val a shadow gogo gigi .s hirhez de ide is irom nagyon szépen köszönöm
igen tényleg nagyon vicces a tyra-s vidi amugy amit küldtem linket arrol hogy hsm 2 klippet elemzik emberek abbol mit értettél?
én csak annyit hogy nagyon disneys a video puszi laura

Névtelen írta...

azért nincsenek oda a gyönyörűségtől, annyira még emlékszem, hogy kicsit műnek tartják, meg Vanessát a botránya miatt cikizik egy keveset...hát nem tom...nem tarták zúl valóságosnak, de annyira nem rossz a véleményük

vivcsi93 írta...

Látom a videók mindenkinél taroltak :D Ha csak ez a másfél lenne z egész film én akkor is imádnám, ez biztos!!!!!!!!! Annyira jók jajj teljesen kivagyok :) Alig várom már, hogy a moziban ülhessek! :P

Andi írta...

LL, Te vagy az én segítőm!!!
Köszi a "kattintós" linket:)
Persze, hogy itt voltam...hol lennék egy következő HSM dal premierje napján?