2008. aug. 22.

Új Neutrogena BTS videók

RIA-RIA-HUNGARIA!

Oké, ennyi elég volt, azt hiszem már ennyi is nagy butaság volt tőlem, elvégre ez nem egy személyes blog, hanem van egy bizonyos témája. Egy nagyon szeretett témája, annak ellenére, hogy úgy tűnhet a blog maga egy kis hanyagolás áldozata lett. Figyelem, csak egy igazán rövid időre. Itt vagyok, mostmár itt - tegnap Szegeden voltam - és megpróbálom ennek szentelni magam elsősorban, mert LL-nek igaza van, van mit pótolnom! Elsőnek, mint ahogy az a címből kiderülhetett sokak számára, könnyen kedzek, és gyorsan "elintézek" számszerint 3 Vanessa Hudgens videót, melyek egy új Neutrogena reklám készítésébe pillantanak be! Felvezetőnek azthiszem megteszi, bár még én nem láttam őket!:)







Credit: VABN.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

LOL, felvezető:DDD.
Rendesen van mit:D...citromodra küldtem egy összesített MAOW doksit, nemtom, mondtam-e:DD...vagy hogy ott írtam-e hogy van mit pótolni:DDD
Nah akkor várjuk a kövi híreket:DD
LL

Névtelen írta...

Hát abszolúte nem butaság,amit a bevezetőben írtál!! És igen,ez a blog túl magán,még a személyességet is tartalmazza,és ez így jó!! Ez kell! Nessánk még mindig nagyon szép csaj,és remélem ezek a kencék nem változtatnak rajta.(f.é.)

xdittax írta...

Köszönöm F.É. ;)

LL, Néked is, bár bevallomm kicsit későn kapcsoltam, de megoldottam valahogy.

Pusza: Ditta×××