2008. aug. 18.

V-tour: 11.állomás

Augusztus 16. - Springfield, IL; Illinois State Fair - kipipálva!:)

"Micsoda döbbenetes koncert! Nekünk úgy kezdődött, hogy sikerült a színfalak mögött találkoznunk Vanessa Hudgens-sel! Láthatjátok, hogy a lányom egy 'IMAGE IS EVERYTHING' pólót ad neki! És Vanessa azt mondta, meg fogja nézni a weblapomat! OMG!"


Olvasható ez a Kimberly Smoot Photography külföldi blogon, amely további képeket közölt szombatról, de még nem magáról a V-koncertről.

A kislányok nagyon édesek, csakúgy mint Nessa, akinek odavagyok ezért a ruhácskájáért...:) Szerintetek nekem adná?:)
Magáról a koncertől még semmiféle anagyot nem találtam, de ez az az alkalom, ahol V lesz azt est megnyitója, Natasha Bedingfield előtt!

15 megjegyzés:

Olá sou Adrielle, mãe, mineira, casada e apaixonada pela vida. írta...

Adrorei, achei muito interessante!
Visite meu blog!!!

www.vivendoaoextremo.blogspot.com

Beijos e abraços!

Névtelen írta...

jajj hogy lehet Ness ennyire szép??
puszi
Barbiii

Kimberly Smoot Photography írta...

Go to http://www.kimberlysmootphotography.com/blog/2008/08/vanessa-hudgens-at-the-illinois-state-fair/

Névtelen írta...

Na Ditta,ez neked most olyan,mint olimpikonjainknak az ARANY érem!! Nemzetközi,hurrá!!!! Adrielle és Kimberly üdv,és a többi mindenki!! Andi,lehet,hogy mégis vannak ufók?? Én azért még Magyarul írtam,nem baj?? (f.é.)

Névtelen írta...

Haha, welcome, Adrielle and Kimberly!!:)
Bár valszeg csak saját oldalukat reklámozzák, de akkor is, nem csak itthon látnak minket, emberek! Brazilok és amcsik is!!:))

Névtelen írta...

Te LL adrielle portugálul írt?? De mindegy,csak gondolkodtam,de az utcsó szó,amit leírt,hát "abracos" lemegyek enni,hiszen megéheztem!! (f.é.)

Névtelen írta...

Brazília hivatalos nyelve a portugál, szóval igen!:)

Andi írta...

Jó étvágyat (f.é.)!:)
Megint szét röhögtem magam:))))
(f.é.), nem én hívtam Őket, de ha már itt vannak....
Üdv.Adrielle és Kimberly!
Ditta, Gratula!!!!!!!!

Névtelen írta...

Köszi Andi,mégsem ettem,inkább ittam!! És már nem a medve bőrére ,de jólesett. Jó hideg volt a sör! Remélem még nem tűnök el tőle!!(f.é.)

Andi írta...

Egészségedre (f.é.)!:)

Névtelen írta...

Itt vagy Andi?? Hol?? Keresselek meg?? Nem akarok 1-ül lenni! Húzzak aludni?? (f.é.)

Névtelen írta...

Már nem kereslek,hisz úgy is előbújsz,ha akarsz!! Álmos vagyok,és megyek: Agyikóba f.é. moszt bebujosz!! adiós!!!(f.é.)

xdittax írta...

Háát ez....:) Kész! Igaz, LL-nek igaza van, "csak" reklámoznak, de jó tudni, hogy így ide tudnak találni! És akkor most örülhetek, hogy már van egy jelképes aranyunk? Jó lenne, ha ha igaziból is jutna a magyaroknak! De puszi Nektek, és köszii!:))

Andi írta...

Sorry (f.é.), hogy csak úgy "leléptem" tegnap
(látom kerestél) de sajnos lejárt az "időm"!:(
Most itt vagyok!:)))))

Névtelen írta...

Tudtam én,hogy jelentkezel majd,csak leléptél,mint ....!! Különben megértő vagyok.(f.é.)