2008. aug. 7.

Zachy Efron repül...


De ne nagyon ijedjetek meg, mondjuk nem a HSM filmekből, vagy nem Kedvese tette ki a szűrét...xDDD

Épp csak Los Angeles-t hagyta maga mögött testvérével és néhány barátjukkal, amikor a burbanki reptéren egy repcsigépre szállt. Az úticél... nos, lehet találgatni.

Talán egy koncertet igyekszik elérni? Vagy inkább a Madárfészket? LoL..×P Kitudja?!


De a szokásos alsógatyakivillantós képet mgkaptuk, a többi elengedhetetlen "kigészítővel" együtt. Just Do It - again!^^

Képekért katt IDE!

14 megjegyzés:

Andi írta...

Ó Ó....körülötte nagy titok....hát majd megtudjuk (ha megtudjuk)
hol landol...?
Szép jó éjszakát!

xdittax írta...

Néked is!:)

Andi írta...

Ja, és csípem Zachy "üzeneteit" a pólóin....:)

xdittax írta...

Kinem? Hehe:) ezzel a pólójával pedig immáron harmadszor "üzen". Szeretem!^^

Névtelen írta...

Akkor áruljátok el nekem légyszi, hogy ez az üzi mit jelent!
A rövid hajú térdgatyós srác ugye nem a tesója?

xdittax írta...

De én arra tippelek ő lenn, Dylan, ezért is fakadtam ki, hogy "basszus, ez a gyerek mindig változik és nő!" xDDD

Azt jelenti: Csak tedd meg!:)

Pusz: Ditta×××

Névtelen írta...

Az nem létezik,hogy a tesója! Vagy mit tudom én.Manapság már semmi sem biztos!!(f.é.)

xdittax írta...

A haja színe olyan...*bizonytalan arc* Ááá, de mégse. Talán a JJ téves infót kapott. Vagy pont nem fotózták le őt. De akkoris, jólmegnézve nem igazán hasonlít az eSPY-s Dylan-re. Sokkal... itt Zac-kel egykorú a gyerek. Passzolok - nemes egyszerűséggel.:) Szabad?

Névtelen írta...

Igaz,most nálam van a nyerő pakli,de nemes egyszerűséggel megengedem a passzolást.Én csak ilyen vagyok. Az nem a tesója!!(f.é.)

xdittax írta...

Ilyen vagy, nagy kegyes.:)
És talán hálám jeléül, igazat adok Neked!

Névtelen írta...

Köszike!! Ezt nagyon csípem!!Minek kell,ebbe a hülye szóellenőrzésbe ilyen sok betűt iderakni?? Bele kevergek mindig.(f.é.)

xdittax írta...

Sajnálom, ez kötelező gyakorlat mindenkinek. Ill. egyvalaki mentesül alóla. Én.×P×D

vivcsi93 írta...

Úgy látom, hogy Zav szereti ezt a pólóját, mert elég sokszor volt már rajta. Tényleg lényegretörő ez az "üzenet": Csak csináld, ez olyan Zac-es, nekem még az a "csillagos" szövege is tetszik, hogy egyszer te is egy lehetsz kötüllük, vagy vmi ilyesmi /kicsit kisze-kusza lett, de nem baj/ :)

xdittax írta...

"Nyújtózz a csillagokig...
...hátha azzá válsz!"

"Reach for the Stars...
...You might just become one!"