2008. aug. 14.

"Ő egy álom - az igazi!"

Zac Efron munkatársa, Meloria Hardin azt mondja, a tinisztár után menne, ha "Megint 17" lenne...
Az Office színésznője a közelgő új Hannah Montaná-ban is játszik.


Ha Meloria Hardin ismét 17 lenne, biztosan lenne egy kis dolga Zac Efron-nal.
Az Office színésznője jövőre fog feltűnni a Seventeen Again című filmben. Ő játssza a a középiskola igazgaónőjét, és miután dolgozott vele, teljesen meg tudja érteni, miért van a nagy felhajtás. Hardin úgy nyilatkozott, hogy Zac minden porcikája van olyan vonzó, amilyennek az emberek őt jellemzik.

"Ő egy álom. Ha annyi idős lennék, és egyedülálló, nagy bajban lenné!" - mondta. "Azt mondtam neki: »Te pont az esetem vagy«. Tetszett neki – azt mondta »Nagyszerű lenne«. Persze ugrattam, de persze nem ugrattam."

Fizikai adottságai mellett Hardin megjegyzi, hogy Efron nagyon kedves srác.

"Egyszerűen imádnivaló, imádnivaló ember." - mondta. "Annyira barátságos és alapos és kedves, amennyire csak lehet. Ő az igazi. Ő a tinik példaképe."

Ha már a tinik példaképeinél tartunk, Hardinnak arra is volt lehetősége, hogy Miley Cyrus-szal dolgozzon a Hannah Montana filmben, amely jövőre jelenik meg. Azt mondta, hogy ilyen fiatal korban elért megdöbbentő sikerei ellenére Miley különösen alapos és összeszedett.

Eredeti cikk: MTV.
Fordította: LinkLuvor.

Ui.: Tudom, hogy a kép egy jókora védjeggyel van ellátva, de Istenem, csak rá kell nézni. Tiszta Michael J.Fox beütés, és ultrazexy!
Ui2.: Ja, ó, tudom, hogy cím mesébe illő lenne Zanessa témában. De hát az is, nem?!

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem (az igazgatónéni) rajta tudta kapni valamin a tökéletes "nő bolondítót",és sikerült elfenekelnie.Talán már rá férne!!(f.é.)

Andi írta...

Ezzel mire gondoltál (f.é)?

Névtelen írta...

Nem idevágó téma, de ide írom.
A "B" és a "b" névvel írogatók nem ugyan az a személy :))

f.é. nem baj, ha nem értelek? :)

Andi írta...

Kedves Meloria azért ahhoz a "dologhoz" ketten kellenek....?:(
(nédz má, rá akarna ugrani)!

Névtelen írta...

Ha én lehettem volna a diri,tuti,hogy a srác közelében lettem volna,míg a karakter megkívánná,a csudában Andi te mit tettél volna,ha te játszhatod el a dirit????? Te nem?? Dehogyis NEM!!(f.é.)

Névtelen írta...

Ő is??! Szereti a Tai sportot vízszintben. Hát ez az Olimpia gyerekek!! (f.é.)

Andi írta...

Én Nem!!!...de mit is?

Andi írta...

"Házi nyúlra" nem szokásom lőni!!!!
(még viccből se!)

Andi írta...

Van aki Őt "elfenekelje" ha megérdemli!

Névtelen írta...

Ez az kisanyám!! Nézz körül,nem lövünk,mindig minket lőnek ki,mert hülyék vagyunk!! (f.é.)

Andi írta...

Ebben viszont igazad lehet(f.é.)

Névtelen írta...

Köszi!! A többit úgy is tudod!!(f.é.)

Andi írta...

Viszont, ha tudom, hogy úgy is "kilőnek" akkor minek a strapa?...ez már a vérmesek asztala,(strapálják ők magukat)... ebben én sosem voltam a toppon...szívesen mondok le, ha ezzel jó ügyet szolgálok...előbb gondolok másra mint magamra...ez néha :(...dehát így vagyok összerakva..!

Névtelen írta...

Látom, az idősebbek (hupsz, sorry) elvannak. Magam részéről legszívesebben Zachy lányát játszanám....:))Aki a filmben ugye egyidős Zachyvel...
A puskám fennhagytam a szobámban, milyen kár....:))

Névtelen írta...

Helló! Igazad van Andi!! Ebben sokan nem vagyunk a toppon,de mindegy,ez most nem erről szól!! LL köszike!!, mi mindenkivel el vagyunk!!,viszont ebben a toppon vagyunk Andival. JE!!

Andi írta...

JE!!