2008. aug. 11.

Interjú Tayler-rel by VABN

Újabb interjú alanyuk volt a VABN-es lányoknak, az illető most nem más, mint 16 éves Tayler Hamway, Michigan-ből. Taylernek sok szenzációs élmény volt az életében, ebbe például az is beletartozik, hogy a tavalyi Teen Choice Awards-on JC Penney Mix It Up Teen Choice Challenge-enk keretében győztesként díjátadóként is föltűnhetett!

VABN: A tavalyi TCA-on díjat adtál át. Olyan cool lehetett! Összefoglalod nekünk az élményeidet?
Tayler:
A legnagyobb élményem a 2007-es Teen Choice Awards-on az volt, hogy úgy bántak velem, mint egy hírességgel. Annyira cool volt együtt lenni és lógni Hollywood legnagyobb neveivel. Igazán elképesztő élmény volt.

VABN: Melyik hírességgel vártad tavaly legjobban a találkozást?
Tayler:
Legjobban Vanessa Hudgens-szel és Jessica Albával akartam találkozni. Sok más hírességgel is találkoztam, de ők voltak a kedvenceim.

VABN: Miért akartál szerepelni a HSM3-ban?
Tayler:
Tudván, hogy a High Shool Musical mekkora szenzáció, egyszerűen a részéve KELLETT válnom. Ez az, amit tényleg élvezek csinálni, és ezt imádom.

VABN: Ez az első alkalom, hogy háttérszerepet vállaltál egy filmben? Ha nem, milyen filmekben szerepeltél még?
Tayler:
A High School Musical 3 az első filmem!

VABN: A HSM3 melyik jelenetében szerepeltél? Melyik volt a kedvenced és miért?
Tayler:
Sok jelenetben szerepeltem. 28 napig forgattam.
-folyosói jelenet a főszereplőkkel
-Diplomázós Jelenetek (diplomázó emberként a lelátón)
-kosármeccs (szurkoló)
-a színpadi musical próbája (diák)
-színpadi musical (két meghallgatás, a 12-ből 1 ember)
-a suli előtti jelenet (kocsimosó srác)
-még egy jelenet az iskola előtt diákként
-az I Want It All-ban háttértáncos/fan/asztaltáncos
és még több…

VABN: Mi volt a véleményed a filmekről/szereplőkről mielőtt ennek a része lettél?
Tayler:
Mielőtt a filmbe kerültem, nagyon szerettem. Imádom a zenét. Hogy nem lehet szeretni egy olyan iskolai életet, amiben véletlenszerűen éneklésben törhetsz ki? Úgy értem, gyerünk már. Ez király!

VABN: Változott a véleményed a filmről/szereplőkről azóta, hogy a HSM családjába tartozol? Vállalnád ezt még egyszer?
Tayler:
A véleményem a HSM-ről csak jobb lett, mint volt. IMÁDNÁM még egyszer csinálni. Elképesztő élmény volt. Nagyon sok cool és vicces emberrel találkoztam filmezés közben. A szereplők és a statiszták között is.

VABN: Melyik a kedvenc HSM3-háttér élményed?
Tayler:
A kedvenc HSM3-háttér emlékem az, amikor az East High Ebédlőjének lépcsőjént mentem felfelé, és láttam, hogy Kenny Ortega rám mutat, hogy menjek és beszéljek vele.

VABN: Volt olyan táncos szám, amiben benne voltál? Ha igen, mondd el, milyen volt a szereplőkkel táncolni?
Tayler:
Háttértáncos voltam, de nem mondhatok róla túl sokat. Legyen elég annyi, hogy ez lesz a legnagyobb és legelképesztőbb táncos jelenet, amit VALAHA látsz.

VABN: Az, hogy egy csomószor hallottad a számokat, megőrjíett, vagy imádtad őket?
Tayler:
ÚJRA és ÚJRA hallottam a számokat, de nem zavart. Nagyon cool volt nézni, hogyan rakják össze az egészet. Király volt mindenki más előtt megismerni a számokat. A HSM3 zenéje oltári!

VABN: Mennyi időt töltöttél SLC-ben a filmezés miatt? Lógtál valakivel a szereplők, a stáb tagjai, vagy a táncosok közül?
Tayler:
Nagyjából 28 napot töltöttem SLC-ben. Nagyon sok forgatásról megismert emberrel lógtam együtt. A többi statisztától kezdve a táncosokig. Annyira cool volt!

VABN: Mondj valamit, amit Kenny-től tanultál, és sosem fogsz elfelejteni!
Tayler:
Wow, ez nehéz. Nagyon sokat tanultam ebből a filmből. Főleg azt, hogy hogyan működik az egész filmezés. Kenny csodálatos rendező. „Nincsenek kis részek, csak kis színészek!”

VABN: Szerinted a HSM fanok szeretni fogják a 3. filmet? Miért?
Tayler:
Őszintén szólva szerintem ez a film meg fogja dönteni a jegypénztárak rekordjait. Szerintem a rajongók imádni fogják ezt a filmet az ének, a játék és persze a tánc miatt. Nagyon sok benne a lelkesedés, és egyszerűen hihetetlen.

VABN: Miket tervezel akkorra, amikor kijön a film? Hányszor fogod megnézni?
Tayler:
Az a tervem, hogy a családommal és a barátaimmal nézem meg a filmet. Valószínűleg nagyjából tízszer fogom megnézni.

VABN: Mi következik neked? Reménykedsz, hogy dolgozhatsz a HSM4-ben is?
Tayler:
Úgy érzem, egy csomó lehetőségem lesz még. Majd megyek LA-be, ahol egy pár találkozóm van megszervezve. Szóval addig nagyon szívesen dolgoznék a HSM4-en.

VABN: Van még valami, amit meg szeretnél osztani velünk az élményeidről?
Tayler:
Csak annyit mondok, hogy a High School Musical: Végzősök látványos film lesz!

Az interjút fordította: LinkLuvor.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

whoa, milyen jókor időzítettem;)

Andi írta...

Gratula LL, ez tényleg jókor jött:)