2008. aug. 26.

Zac: Rendes gyerek vagyok


Zac Efron saját bevallása szerint, határozottan arrongánsá válna, ha lenne rá lehetősége. Ám elmondta, túl sok ember tartja őt kétlábbal a földön.

"Ha a legcsekélyebb jelét is adtam volna, hogy nagyképű vagyok, a családom és a barátaim azonnal kivágtak volna." - ismerte be a 20 éves szívtipró, aki jelenleg Vanessa Hudgens-szel randizik. "Szeretnék magabiztos lenni, minden nap napszemüveget viselni és inni a jegeskávémat, de túl sok ember húz vissza."

Zac ragaszkodik ahhoz, hogy jobban szereti a nyugodt életet.

"Szeretek olvasni - a regényektől a képregényekig mindent." - árulta el az OK!-nak. "Lehet szégyen, de én csak egy rendes gyerek vagyok. Mindig hazamegyek, amikor van rá lehetőségem. Szeretem látni a családomat és elmenni szörfözni."

Forrás: Now Magazin.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a kép olyan kis aranyos:)
Illik a szöveghez:D

xdittax írta...

Tudom, mire gondolsz. Azt hiszem mindeki más is érti. Nem akartam aviátoros fotót berakni, és ez meg...aww:)))

Névtelen írta...

Ezen a képen igazi rendes kisgyerek...♥
Barbiii

Névtelen írta...

Rendes gyerek vagyok

Lehetne akár egy recept neve is!
Lehet,hogy sokan nem kérnék ,de az tuti,hogy sok mindenkinek megadnám!! Aztán ha valaki "elkészítené" szívesen megnézném,sikerült- e a mű,(talán még meg is"kóstolnám"). (f.é.)

xdittax írta...

"Lehet,hogy sokan nem kérnék ,de az tuti,hogy sok mindenkinek megadnám!!"

Van benne valami. Nagyon is sok.