2008. aug. 20.

Az egészet akarom!


Sharpay: Képzeld el, hogy megvan mindenünk, amiről valaha álmodtunk!
Nem akarod?
Ryan: Talán.
S: Nem érted?
R: Lehet.
S: Képzeld el az első meghallgatást, ha a fősulinak vége!
Enyém a főszerep!
R: Nekem jut valami?
S: Nos, hát persze!
R: Akkor jó.
S: Hinned kell benne.
R: Mondd tovább!
S: Te és én, meg a hírnév
R: Sharpay, és a srácot hogy hívják?
S: Izgalmasan hangzik?
R: Hívogatóan.
S: Akkor csináljuk meg!
R: Hallgatlak.
S: Személyes stylist, menedzser és újságíró.
R: De hogy kerülök én bele?
S: Megszerzed a győzelmet!
R: Megnyerünk egy szerepet!
S: Gondolj nagyobbra!
R: Szupersztárok leszünk!
S: Máris jobb!
Hát nem érted, a nagyobb mindig jobb, és a jobb mindig nagyobb, az icipici sosem elég!
Nem, nem, nem!

Kórus: S & R:
Nem akarod az egészet?
Akarod, tudod, hogy akarod
A hírnevet, a vagyont és többet
Az egészet akarod, akarod, tudod, hogy akarod
Hiszen kell a csillag az ajtódra!
A világot akarod, nem kevesebbet, a sok csillogást, a sajtót
És mindenből a legjobbat!
Énekeld!
Az egészet akarom!
Akarom, akarom, igen
A nevemet fényben úszva a Carnage Hallban
Az egészet akarom!

S: Érted már?
R: Ja.
S: Engem imádni fognak!
R: Ehem.
S: Úgy értem, minket!
Vörös szőnyeg, rózsacsokrok, váró tömeg a színpad mögött
R: Vele vagyok, hagyj elmenni, nem vagyok paparazzi
S: Meghívások, álló bíztatások
R: Magazinok
S: Igen kérlek
S & R: Így leszünk hírességek!
S: Fényképek, rajongók, azt csináljuk, amit imádnak
Most már izgatott vagy?
R: Igen, tetszik!
S: Akkor csináljuk meg!
Times Square, luxusgép, sorozatok, de van annál jobb!
S & R: Ma New York, holnap a világ!
R: Elkelt showk…
S: Gondolj nagyobbra!
R: És az Oscart megnyerte…
S: Máris jobb!
S & R: Hát nem érted, a nagyobb mindig jobb, és a jobb mindig nagyobb, az icipici sosem elég!
Nem, nem, nem!

Kórus:
S & R: Sharpay and Ryan:
Az egészet akarom!
Akarom, akarom, akarom
A hírnevet, a vagyont és többet
Az egészet akarom,
Akarom, akarom, akarom
Hiszen kell a csillag az ajtódra!
A világot akarod, nem kevesebbet, a sok csillogást, a sajtót
És mindenből a legjobbat!
Az egészet akarom!
Akarom, akarom, akarom, rádió, CD, Music Hall
Az egészet akarom!!

R: Itt ragyogunk a rivaldafényben, nézd meg, kik lettünk!
S: Mikor a Broadwayn ismerik a neved,
S & R: Tudod, hogy sztár lettél!
Tánc!

Az egészet akarom! Akarom, akarom, akarom! (Az egészet akarom!)
A hírnevet, a vagyont és többet
Az egészet akarom,
Akarom, akarom, akarom
Hiszen kell a csillag az ajtódra!
A világot akarod, nem kevesebbet, a sok csillogást, a sajtót
És mindenből a legjobbat!
Az egészet akarom!
S: Párizs!
R: London!
S: Róma!
R: Toronto!
S: LA!
Sydney!
R: Buenos Aires!
S: Tokió!
R: Moszkva!
S: Bollywood!
R: Hollywood!
S & R: New York City!!!!
AZ EGÉSZET AKARJUK!!!

A csipetnyi Hollywoodot a testvérpáron kívül, LinkLuvor varázsolta!^^

9 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Jó ez a szám......és a fordító is nagyon ügyes, miket beszélek ügyes? Nem inkább fantasztikus!!!
Gratula LL!

xdittax írta...

Állati jó. És bár személyre nem szokás ezt mondnai, LL is az. Nagyon p(r)ofi!:)

Névtelen írta...

Gyerekek, nem viszitek túlzásba? Én kissé úgy érzem;)). Azért köszi:D

Andi írta...

Mi ez a pangás? Mindenki kiment a Tüzijátékra?

És LL, túlzásról szó sincs, úgyhogy csatlakozom az előttem szólókhoz...bámulatos a hozzáállásod és a lelkesedésed....
...dehát ez érthető is!:)

ades írta...

vane egy poparazzi vidi zac feronrol a 17 videon

Névtelen írta...

Eddig strandoltam, egyébként a tüzijátékot csak tv-be néztem, sajna nem arrafelé vagyok.
Most meg ZA Angelsen tanyáztam, és nektek is ezt tanácsolnám...új vidi!! És MAOW infók, meg 4 koncertvidi:)) És a ZAAngelsnek hamarosan új külseje lesz!! Ez máűr tisztára reklámnak hangzik, pedig csak annyiról van szó, hogy loveolom azt az oldalt, de ezt még jobban!

Andi írta...

Na, megnéztem a vidit az x17-en, és legjobban az tetszett mikor Zac felpörgette az autóját és elhúzott....ha, ha, ha:)

Mollie írta...

:) olyan szupiiiiii :D
Molly

Névtelen írta...

Én is láttam, loveoltam, legalább ennyit elkaptunk Zac tegnapelőttjéből...holnapután elvileg jön az I Want It All vidi!!