2008. aug. 31.

Mint egy igazi bajnok!:)

David Beckham-ről kijelentette az In Touch magazin, hogy ő birtokolja a legforróbb karizmokat. Nyilvánvalóan persze Zac Efron nevének kellene szerepelni a lista tetején, ám ő (most még) a 9. helyet tudhatja magának. Sebaj, Matthew McConaughey-t még így is megverte, és egyáltalán - fölkerült a listára!

A teljes 10-es lista:
10. Matthew McConaughey
9. Zac Efron
8. Brody Jenner
7. Gavin Rossdale
6. Ryan Sutter
5. Shemar Moore
4. Hugh Jackman
3. Mario Lopez
2. Robert Buckley
1. David Beckham


"Zac úgy edz, mint egy igazi bajnok!
Bár a High School Musical-beli karaktere egy kosárlabdás fószer, Zac Efron nem csak úgy kapta azokat a karizmokat. A saját maga leírt gyakorlatokat alkalmazó Zacet egy másik "fiktív" sportember ihlette. "Miután megnéztem az egész Rocky szériát, belehúztam a fitneszbe." - mondja a 20 éves színész, aki heti ötször látogatja meg az edzőtermet. "Ez nagyon fontos - hihetetlennek érzed magadat. Az testedzés az én legnagyobb hobbim. Ez az én zen órám. Szeretek aktív maradni, ha ez meglátszik és megmozgat, akkor szeretem csinálni" "

A magazin scanjeit a Just Jared-en megtaláljátok!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nah ez már az igazi Szívdöglesztő:D
Igen, neki kéne elöl szerepelnie, de kell pár év, hogy a régi arcokat is lekörözze...bár az én szememben már rég megtette:)

xdittax írta...

A számból vetted ki a szót...:)

Névtelen írta...

imádom amikor ilyen a haja!!
Barbiii

Névtelen írta...

mármint amikor össze van fogva (L)
Barbiii

Andi írta...

Nekem is nagy kedvencem mikor így viseli a haját...:)

xdittax írta...

Háát, igen, mikor először megláttam elnevettem magam, de szintén csak imádni tudom. Iszonyú helyes!:)))