2008. aug. 17.

Need for Speed

Zac Efron érzi, szükség van a sebességre - leaglábbis akkor, amikor nemrég az Infineon autóveresenyen Sonomában gyakorolt egy Audi R8-sal. A High School Musical sztárja egy napig élvezhette a versenyautózást az Audi Driving Experience keretében.

De elsőként: a 20 éves szívtipró végigült egy egy óra hosszás trainingleckét, majd egy kis szünet után felgyorsíthatott, és beülhetett a 118 000 dolláros kocsiba, ami nemrég Tony Stark tulajdonaként kapott figyelmet A Vasember című filmben.

Efron elmondása szerint, aki 4 órán keresztül versenyzett óránkénti több, mint 100 mérföldes sebességgel, az egész egy "óriási adrenalin roham" volt számára.

"Ezelőtt soha nem voltam még versenypályán - egyszer sem - és a végére elég gyorsak lettünk." - mondta az ifjú színész, aki még egy dolgot bevalott.

"Nem ez volt az első alkalom, hogy egy R8-as kormánya mögött ültem, vezettem egyet a "Seventeen Again"-ben. Nem akarok túl sokat mondani, de ez egy nagyon vicces jelenet lesz a filmben, amire nem számítanak."

Forrás: People, Just Jared.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Köszi Ditta, sejtettem, hogy valami őrületesen jó és nagy dolog aminek részese lehetett Zachy....
4 óra száguldás....nem semmi...:)

Névtelen írta...

100 mérföld/h, az 160km/h! Kiszámoltam! Jó lehetett, főleg neki, aki nagy autófan, de celeb létére nem száguldozhat, mint a vadak, meg nem is jár autópályán, csak nagyritkán, ahol kipróbálhatná, ahogy mi néha. És versenyautó...wow...biztos élmény volt.
LL

Névtelen írta...

Na ez van. Azon a pályán nem kellett betartani a sebességhatárt. Csúcs! Én sajna máshol,máshogy kapom az"óriási adrenalin roham"-ot!! Ez van.(f.é.)

Andi írta...

...hát igen..."nyomhatta" neki rendesen...ami a csövön kifér:)))
...és ez tényleg nem mindennapi
...még neki sem...