2008. aug. 8.

Boldog Születésnapot, Jared!


Oké, igazából utólag. Ugyanis Ashley Tisdale párja, 1988. augusztus 6-án látta meg a napvilágot, Honululu-ban, Hawaii-on. Szóval egy kicsit megkésve "ünnepeljük", még szerdán kellett volna...

Nos 2 dolog van számomra, ami miatt szót ejtünk róla, bámrilyen gonosznak is tűnök ezmiatt. Az első, hogy Ő is teljes jogú tagja a HSM csapatnak, hiszen (elvileg) mind3 filmből kivette a maga részét, ezért (is) szeretjük. A másik dolog pedig egész egyszerűen annyi, hogy szültésnapját nemcsak szerelmével ünneplte szerda este egy vacsival Studio City-ben, hanem kedvenc szívtiprónkkal is!^^ (És ha Vani otthon lett volna, még vele is valószínűleg.)

És bár fotó nincs, ami bizonyítaná a trió étkezését, egy fan látta őket, és azonnal értesítette a VABN-s lányokat.:)

48 megjegyzés:

Névtelen írta...

Happy Birthday Jared!!
Most is felteszem a kérdést: ki akar fennmaradni?;)Bár éjfél még csak nem is fennmaradás, legalábbis nekem ilyenkor mindennapos, hogy éjfélkor fennmaradok. Szóval jelentkezők?
LL

Névtelen írta...

Na iszom a srác egészségére egyet!! Szervusz Öcsém,isten éltessen,ja ott ilyen nincs,akkor(Happy Birthday)!! Hawaii,az jó hely lehet!LL,majd meglátjuk,eddig ment a fent maradás,de a többit,majd este.(f.é.)

Névtelen írta...

Happy,happy!!!! Olimpia, MAGYAROK!!!! Bevonultunk,és olyan,olyan klassz volt. Kijöttek a könnyeim is!!(f.é.)

dorka írta...

Happy birthday Jared!

Amúgy LL rám számíthatsz.Nálam is mindenaposok az ilyen éjfélig sőt néha egyig is a fenmaradás.Szóval én itt leszek.

XXOO Nessa

Andi írta...

Nemrég volt a Now or Never...isteni....:)
Én nem tudom LL, úgy látom meg lesz a csapat..éjfél utánra!Go!
(most is azt hallgatom!)

xdittax írta...

Szintén maradok. Ki nem hagynám. Nem akarok róla lemaradni, no meg Rólatok. Csak tudjátok, most szörnyen fáradtnak érzem magam, mert bár nagyon-nagyon izgat az olimpia, végignézve az egész megnyitóceremóniát elálmosodtam. De itt leszek Veletek!:)

Pusz: Ditta×××

Andi írta...

LL,Ditta....itt leszek......!

xdittax írta...

Oké.:) Csak remélem nem zavar el minket az eső, a vihar...az a csúnya!

dorka írta...

Engem biztos nem!És külön örülök Neked Ditta,hogy most velünk tartassz.

xdittax írta...

Jójó, de féltem a gépet. Meg az összeset itthon. Meg a Tiéteket. De kitartok. Most kajolok, utána pedig, majd fordítok és Veletek beszélgetek!;)

dorka írta...

Én is most megyek enni és aztán visszatérek szokott pozíciómhoz.Ja és a gépem ne féltsd.ennél rosszabb állapotban már nem is lehetne.Örülök ha bekapcsol.
Na,de mostmár megyek és majd jövök.Értelmes vagyok.

Nóryyy írta...

Sziasztok! Háát jó szórakozást Nektek éjfélre...:) A gépem akkor már biztos nem lesz bekapcsolva, de Animal Planeten nézni fogom a Föld legviccesebb állatait, tehát lélekbe mindenképp itt leszek!:) Addig ha valakiek van kedve, felvehet MSN-re! vnora133@msn.com
Ditta te amúgy mikor vagy fenn MSN-en?

Névtelen írta...

Jajj de jó, hogy maradtok!!
Az nagy Olimpia megnyitóját én is néztem...a vége nagyon kiri volt!!
Nálunk a viharnak szelét sem érzem...

dorka írta...

Én az előbb azt hittem,hogy dörög,de kiderült,hogy csak a kutyám tologatja a maga 20cm-vel a műanyagszékeket a köven.Amúgy én sem érzem,hogy vihar van készülőben.Remélem így is marad.

Névtelen írta...

gyerekek, ezekben a percekben kapcsoltam be a RD-t, úgy tűnik, mükszik, az utsó probléma is kipipálva!!
megyek zabálni
LL

xdittax írta...

Végül nem kajáltam, mert az lent van, és közbn befutottak apukám barátai. Na így már kösz nem!xD

De mázlisták vagytok, mert nálunk, dörög is, villámlik is, és zuhog is. Ohje!

*Nóri*, kérdésdre, őszintén, szinte soha. Nagyon ritkán. Nagyon-nagyon ritkán...

Névtelen írta...

hehe! Now or never az rd-n!

dorka írta...

Úúú szegény Ditta!Nálunk szép tiszta az ég.Sőt még melegem is van.

xdittax írta...

Háát Nessa, az nekem is van. Fürdőruhában vagyok, lol:)))
Úgy hallgatom a Mamma Miát...;)))

dorka írta...

Nem tudom befogni a RD-t.Istenem!Tudtam,hogy a végét járja a gépem,de azért ne ennyire.

dorka írta...

Hát egyesek nem mondok neveket...mint például Ditta tudnak élni.Lehet én is váltok ruházatot illetően.

Névtelen írta...

A Disney Updates-en azt írják h az i want it all premierjét átették augusztus 15-re! most akkor mi van?

Névtelen írta...

neeeeemár!
anyámék kitalálták hogy húgom ebben a szobában alszik, és hogy 11-től jöhetek, mikor már elaludt...és nem szabad felkeltenem...a kattogástól, meg a billentyűzettől felkel? remélem, nem...áhhh ezt el kell még intéznem...

Névtelen írta...

mi??
kérek segítséget az amcsiktól, pillanat

dorka írta...

Azt tudom,hogy hol van a RD,de nem engedi befogni.Ááá hétfőn beviszem a szervízbe.Elegem van,de nem panaszkodom.Hát LL várunk vissza.

Hajny ha nem az I want it all lesz akkor micsoda?Én már komolyan nem értem őket.Döntsák már el,hogy mit akarnka.

xdittax írta...

Próbálgasd még Nessa! Valahogy hozd össze! Még énse néztem meg, működik-e, de még "ráér".

Viszont haha, jóvanna, csak a meleg miatt van, meg azért, mert úgy se lát senki.×P×D De követheted a példámat, végülis nyár van....!:)

Nóryyy írta...

Igen Hajny, igazad van! Én a Disney Rádión láttam az auguszus 15-i időpontot...
Nálunk csak délután dörgött, de mostmár semmi nyoma az esőnek!:)
Közbe nézem az olimpia ismétlését, mert délután lemaradtam az elejéről...:(

Névtelen írta...

Fogalmam sincs de azt írják h augusztus 15! Én már nem értem, komolyan!

xdittax írta...

Jajjnemár! A ......! Nekem az nem jó. De nem akarok nyafogni.

xdittax írta...

Uhh, *Nóri*, pdi az eleje, az valami parádés volt. Azok a dobosok. Nem voltak semmik!

De hiába, tényleg 15-ét írnak...

Névtelen írta...

Ha 15-én lessz akkor nekem nagyon nem jó, mert nem leszek itthon egy hétig...:(

dorka írta...

Remélem adnak vagy mondanak mostmár valami infót ami igaz is lesz és nem lesz semmi változás közben.Vagy nekem mindegy csak csináljanak valamit.Amúgy az augusztus 15. nekem sem stimmel.

xdittax írta...

Ahh, akkor jól kiválasztották a dátu mot a fejesek. De pont ma olyan jó lett volna. Tökéletes!

dorka írta...

Jaja még a szél sem fúj.nem mitha máskor fújt volna.:=)

Névtelen írta...

ZAAngelsen már belenyugodtak a dologba, és asszem nekünk is ezt kell tennünk...VABN-en írtam egy hisztérikus commentet, a legújabb hírnél a 40.
asszem én vagyok az egyetlen, akinek a ma nem stimmelt volna teljesen, a másik meg összejön...de egyedül nem fun...damnit!!!

dorka írta...

LL kitört vigyázat!Na jó én belenyugodtam.Legfeljebb új kell festeni a szobám falát a sok karate rugásomtól.Tényleg még nem is modtam.Anya be akar íratni a karatéra.Szerinte az jobb mint a tánc.

xdittax írta...

Szvrintem is fölösleges euen siránkoznunk. LL, Neked van is, meg nem is. De még az is lehet maradok, csakhát másnap esküvőre vagyok hivatalos...:)

xdittax írta...

Háát, szorult helyzetekben több hasznát veszed valószínűleg...×P×D

Névtelen írta...

Helló,sajnálom srácok!!Ilyen hülyén működnek a dolgok erre felé.Ha tehetem,soha nem tervezek meg semmit,mert mindig valami közbejön. Ja fölöttünk 17-h körül elvonult az ítéletidő,mostanra minden ok!(f.é.)

dorka írta...

Ja lehet,hogy hásznat veszem,de engem egy kicsit kiráz a hideg ha belegondolok.

Névtelen írta...

karate? öcsém oda jár, és állandóan a katákat mutogatja (azok betanult koreográfiák)
magam részéről inkább a tánc...persze akrobatikus elemekkel, úgy izgibb, de a magasugrásra se panaszkodom

xdittax írta...

Háát, F.É., mitcsináljak, igazat adok Neked. Nem teszem ezt túl gyakran?!xD

Hozzám az említett három közül egyik sem áll közel olyan szinten, hogy művelném, régen a tánc max., magasugrás tesiórán, de én a helyedben nem idegenkednék tőle. Sőt, izgatottan várnám!:)

dorka írta...

De szerintem inkább a táncot megpróbálom kifacsarni belőle.2 éves koromtúl 9-ig tanultam a táncot majd abbamaradt mert költözködtünk és most újrakezdem ilyen jól vágom.

dorka írta...

De lassan teli az idő.

Névtelen írta...

hogyhoigy lassan telik? nekem nem engedik, hogy maradjak, ha nincs premier, úgyhogy jó 8,:((
LL

dorka írta...

Hát akkor Jó éjszakát LL!

xdittax írta...

Háát, persze Nessa, ha azt szeretnéd, csináld inkább azt! Úgyhogy...:)

Jóccakát LL Neked! Én még itt fordítok (Nektek9, csak nehéz, mert újra nincs 'e' betűm, így elég lassan haladok...

Pussz!

xdittax írta...

Mostmár a maradékot holnapra hagyom, így túl sokat vesz el az időmből a rossz billentyűzet. No és hát holnap korán kelek, még 5 előtt. Kézilabda!:)

Puszi annak, aki még itt van, és szép álmokat! Ditta×××