2008. aug. 6.

A vörös rózsák...

A bőkezű, s nagyvonalú herceg - a legdögösebb elhalmozott hercegnő...^^

Vanessa Hudgens elmondás szerint kedvese, Zac Efron ajándékokkal és a kedvenc virágaival árasztja el őt. A pár - aki főszerepben játszik együtt a Disney High School Musical-jében - múlt év vége óta randevúzik(?), és Vanessa(19) bevallotta, Zac 'bámulatos' barát.

"Ő bámulatos. Mindenki más mindig azt gondolja, hogy a rózsaszín virágokat szeretem - a rózsaszín rózsákat. Én meg azt mondom 'A vörös jobb'. Úgy vélem, lányos lány vagyok, úgyhogy azt gondolják, hogy automatikusan kedvelem a rózsaszínt. De a kedvenc színem a piros. A szobám is ezzel a színnel van tele. Zac mindig vörös rózsákat vesz nekem. Tudja, hogy azok a kedvenceim." - árulta el Vanessa.

Forrás: Showbiz Spy.

10 megjegyzés:

Andi írta...

Hmmmmmm...ez olyan nagyon Romantikus...!:))))))))))

Andi írta...

Naja....tudják Ők "mitől döglik a légy"....:)

Andi írta...

Te Ditta, a nevem mellett miért angolul írja ki, hogy írta,(vagy csak ezt én látom így?) eddig ez nem így vót! A bejegyzésed címén kívül mindent angolul ír ki itt a commenteknél...még jó, hogy már rutinból commentelek így tudom, hogy mit hova írjak, különben most bajba lennék! Mi történhetett? Valamit elkattintottam?
Köszike ,ha segítesz!:)
Andi

Névtelen írta...

Halió, nagyon édesek ezzel a rózsás dologgal az álompár =) Amúgy lefordítottam egy cikket. Gondoltam hátha felhasználod:

Selena Gomez és Nick Jonas teszi a lépést a kupac tetejére és Disney rajongóinak a nyitó párként helyettesíti Zanessát? Touchban a heti jelentések, hogy Zac Efron és Vanessa Hudgens nem az egyetlen fiatal Disney hatalmak, mások is párosodnak, és figyelmet emelhetnek fel és vonzzák a lesifotósokat és a szórakoztató médiákat.
Nick Jonas és Selena Gomez hónapokon keresztül csendben randevúztak, azok a tagadások ellenére, amiket a jelentés követel. Ironikusan, az embereknek csak elkezdtek gyanúsak lenni, amikor rájöttek, hogy együtt laktak a Disney Channel Gamesnél, mondja egy bennfentes.

Nah ez lenne az. És leeht Vanessára szavazni is itt: http://www.theinsider.com/polls/1057037_Who_s_your_favorite_young_Disney_starlet

illetve vannak új Candidek Vanessáról, ahogy a limuzinjához megy, és közben iszik :P az itt van: http://www.hello-nessa.extra.hu/galeria/thumbnails.php?album=43

de még van még egy hír, hogy a teen Star magazin Hairs Style részében, Vanessa is a címlapon van, azt pedig itt nézheted meg:
http://www.hello-nessa.extra.hu/galeria/thumbnails.php?album=45

No, remélem azért egy kicsit is de segíthettem =)
Lettáz voltam, hello-nessa.gpről

Névtelen írta...

Ohps. a szavazás linja rossz:
http://www.theinsider.com/polls/1057037_Who_s_your_favorite_young_Disney_starlet

ez a jó =)

Névtelen írta...

néékem is inglis a dolog,de nem ez a lényeg
ditta köszike ezt a kis gyönyörűséget,szebb lett tőle a napunk (LL)

Névtelen írta...

nekem is angol, dehát nem gond...hupsz...még tanulnom kéne egy csomó amcsit holnapra:SS
észrevettétek V Hook It Up Live vidijében a vörös lakkot?

Andi írta...

Oké, vettem a lapot!

Névtelen írta...

Én ezt is vártam a csávótól,megmondom őszintén!! Már csak az lett volna a meglepő,,ha a harangvirág lenne Nessa kedvence. De cool a dolog!!Remélem így is marad!?(f.é.)

xdittax írta...

Oh, igen, az angolra váltás egy éjszakai beütemzett szerver leállás miatt volt, de mostanra átváltott, remélem már Nálatok is! Bocsi a zűrért, bár megtudtok Ti mindent oldani! Ugye, F.É.?:S Majd rápislantok! De nagyon jópofa vagy...×P×D

Puszi mindekinek, és Lettáz köszi az új infókat, és cikket is, bár nem annyira Zanessa!

Pusz:Ditta×××