2008. aug. 12.

V-tour: 7.állomás

Augusztus 10. - West Virginia; Lewisburg, State Fair - kipipálva!:)

Sziasztok!
Nem tudom, kit szokott az idegesíteni, hogy mindehol mindig tökmást írnak, mindig pontatlanul. Mert engem, nos nagyon. Az ilyenek megőrjítenek, összezavarnak, elsősorban azért, mert félek, hogy rossz, téves infót adok át Nektek. De Vanessa koncertidőpontjai totál kifognak rajtam.

Nos, ugye tudjuk, hogy Vanessa New York-i koncertje elmaradt a veszélyes időjárás miatt, az amit elviekben augusztus 9-án, szombaton tartottak volna meg. (A törölt koncertet azonban sajnos V sűrű túrnébeosztása miatt nem tudják később más időpntra helyezni) Oké, de akkor mi a csudáért írja például a Celebrity-Gossip azt a butaságot, hogy amikor közli, V 9-én NY-ban koncertezik, mellette még újképeket hoz Vanessa szintén 9.-ei West Virginia-i koncertjéről!? Nem túl, lehetetlen ez?!

No sebaj, máshol, például a Miss Vanessán szintén a West Virginia-i koncertet 10-re helyezik, úgy ahogy azt eredetileg tudhattuk, miközben 11 képet nézhetünk meg róla!

Nem tudom kinek számít ez, engem csak zavar, de úgy nézki nem tudhatjuk pontosan előre, hol és mikor koncertezik Vanessa... Elvileg legközelebb Midland-ben! ;)


Ui.: Tudom-tudom, furán fest, hogy a 6., Jackson-i állomás kimaradt, de egyelőre se híre, se hamva...

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én alapból meg sem próbáltam követni...minden listán más van...a lényeg, hogy jöjjenek a vidik meg a képek...csak remélni merem, hogy az amcskat nem tájékoztatják így félre...azért szegények napokat utaznak, hogy ott lehessenek egy koncerten...
És nem tom már, a Gossip Girls meg valami perről pletykál...szó szerint...itt van hozzá link katt
Szóval a biztos módszer, hogy ne tájékozódjuk félre, az, hogy nem látogatjuk azokat az oldalakat, amikben benne van a gossip szó...csak akkor lehet, hogy lemaradunk valamiről, bár jó eséllyel megtudjuk gossipmentes szájtokról. De az se árt, ha tudunk pár pletykát, mert egy csomóból igazság lesz...ebbe jól belekavarodtam...
Na mind1, remélem, értitek a lényeget;)
LL

Névtelen írta...

Helyesbítek: most mér nem csak a gossipos nevű siteok írják a dolgot, a VABN-en is feltűnt, SummerRomance-en is, a nagyobb Nessa siteok viszont hallgatnak:S

Andi írta...

Én már nem tudom a koncert időpontokat követni csak lesem a híreket, hogy mikor és hol bukkan fel V és megértem Ditta az aggodalmadat miatta....engem a
ZA Angel's bosszant egy kicsit, hogy olyan ritkán jelennek meg nekem a hírek mint a fehér holló...egyszerűen mintha megszállta volna valami ezt az új formációt (nálam legalábbis)...na mindegy, egyéni szoc. problem...:(

Névtelen írta...

Nekem is ez volt a netcaféban, meg az új gépnél is...de egyszerűen rákattolok a frissítésre, vagy a Home-ra, és meg van oldva. Tedd Te is azt.
A VABN vendégszerkesztői között van egy ügyvédpalánta:) Valahogy elmagyarázta a dolgot V tartozásáról, amit így elsőre nem nagyon vágok, a lényeg, hogy V-t védte elég jól.
LL

Andi írta...

Köszi a tippet LL, próbálkozom...
viszont ez a peres dolog V-vel kicsit meglepett...mi ez már megint...?

Andi írta...

Látom Dittát is izgatja mert már elő is rukkolt véle...

xdittax írta...

Huh, LL, én még azt nem olvastam el nagyon, biztosan azért nem, mert az ilyen ügyekhez nem értek. Én csak szimplán a legjobbat akarom Nessának. Ezért is izgat.:)

Andi írta...

Tudjuk Ditta, hogy a legjobbat akarod Neki és ezzel nem vagy egyedül....:)

Névtelen írta...

DETTÓ!!! (f.é.)

Andi írta...

LL, a frissítéses verzió tényleg bevállt, a ZA Angel's-em most ismét úgy műk mint azelőtt, hála Néked és köszike:)

Névtelen írta...

Engem is nagyon összezavartak. Először próbáltam a hivatalos myspace-én és a VABN-en összefűzni, de elég különbözőek. Inkább rákerestem jegyrendelő oldalokon...
A jakcsoni koncertről csak annyit tudok, illetve nem tudok, hogy van két videó a "Say Ok"-ről a youtube-on. Az egyiknél Midland a másiknál Jackson szerepel. Annyi a különbség, hogy az egyik sötétebb, de ez a videó hibája is lehet.

Névtelen írta...

nagyon szívesen, Andi;)