2008. aug. 29.

'Igaz barátok' képek


Najó, tudom, sokat beszéltünk már erről, de ezekre a képekre pislogva, kétség nem fér hozzá, hogy ők azok. Vanessa és Ashley. És Zac is. Jó, ne feledkezzünk meg Jared-ről se. De azt hiszem, eddig is tudtuk, hogy ők milyen kis fiatalosak. Jó vicc, hisz azok is. De hogy mennyit bohóckodnak együtt! Nagyszerű lehetett ez a születésnapi ünneplés. Imádom Nessa mosolyát, és Vashley együtt ultraédes, bár a sütiket elnézve, nos azok roppant csömörek lehettek! :D És még valami.

Ezek között a képek között találunk egy kis Zashley-t, de számomra több Zanessát. Zac és Ashley között baráti, tesvéri az érintkezés, szerintem ezt mindenki így látja. De most is, mint általában Zac és Vanessa nem tudják megállni, hogy ne teremtsenek testi kontaktust, és ebből nyilvánvalóan letűnik a "felállás". :)







Több, mint 100 kép vár rátok ITT, de a legtöbbje a szülinapos lányhoz kapcsoldóik, mindazonáltal érdemes megnézegetni, ha nagyon ráértek!:P És imádkozzunk még több csúzdás képekért! Persze, Zanessa-témában!^^

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért mindenki hülyül rendesen, az látszik:) És itt....minden olyan tökéletes Zashleyt is beleértve!!

vivcsi93 írta...

Hát igen, aranyosak így együtt, akármi is legyen a háttérben amiről mi nem tudunk, de az is lehet h igen, fő hogy mindig nagyon boldogok és jól érzik magukat, bármilyen párosításban! Az ilyen képektől vhogy olyan, mintha én is mindig feltöltődnék, "mosolyenergiával" :)

vivcsi93 írta...

láttátok a Zaangels-en azt a 3 Zac-es képet.....awwww^^ :)

vivcsi93 írta...

kihagytam a ?-et...

Névtelen írta...

én igen, nem csak 3-at...a zefron.com galériájában 14 van

Névtelen írta...

csak nekem nem lehet kommentelni a legújabb MAOW stillhez?
van Now Or Never BTS vidi

vivcsi93 írta...

ezt is nézzétek meg, most akadtam rá a neten, érdekes :D
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/hsm_land/uploads/Morph-of-Vanessa-Hudgens-and-Ashley-Tisdale.jpeg

Névtelen írta...

Jó, hogy előkerültek ezek a képek, legalább végleg eloszlatják a múltkori Ashley-vel kapcsolatos kételyeket. A felállás egyértelmű.

Fant

xdittax írta...

Vivi, egyetértek a mosolyokkal.:)
Oh, és azzal az 'awww'-val is, egyértelműen!

LL, az én hibám volt, teljesen véletlenül :D, leitiltottam a commenteket. I'm sorry!

És mégegyszer Vivi, az a kép. Háát meghökkentő és... hát az!:D

Névtelen írta...

jaj nekem nem hozzabe azt az oldalt ahol a képek vanak..:S pedig olyan kiváncsi lennék rájuk..:S de amit igy láttam nagyon is jo képek..:D

xdittax írta...

Kedves Névtelen, most ahogy nézem, nekem sem tudja megjeleníteni a galériát, sőt, magát az oldalt sem, ezért egy másik helyre, IDE irányítalak! Remélem most sikerrel jársz!;)

Andi írta...

Ditta,nem tudom, hogy tudtad megnézni azt a "meghökkentő" Vivcsi93 linket , mert nekem azt írja, hogy tiltott!!!!!
??????????

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.