2008. aug. 20.

Zac Efron bújúcskázik

Érthető módon a fotósokkal. Vagyis inkább előlük búvik^^, nem pedig velük játszik. Azért annyira nem jópofák. :) De ezek a képek azok, nekem legalábbis. Zac ultracuki.(pedig ezt a szót ritkán veszem elő - nemmintha nem szeretném a cukiságokat. De jobb ha lesz itt bejezem!×P)

Szóval tegnap említett urunk egy barátját kereste fel Los Angeles-ben, és eközben az autók között cirkázva vette fel a védekező és bújúcskázó, besurranó mozdulatokat...:)("Popiján" is a VÉDELEM szó olvasható) Plusz 2 kép: ITT


Azonban Zac a bújúcskázást nem tegnap kezdte. Már előtte való nap, tehát még hétfőn, 18-án is készültek róla olyan képek, amikor szabályosan bújik a fényképészek elől, ugyanis táskájával takarta el arcát, amikor felkereste az edzőtermet. Mit gondoltok? Plusz 4 kép: ITT

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nah Ditta, most megvagy végre! Menj fel citromra, miután kiírtad a sok frisset, a kb. 4 soros MAOW interjúrészletet is átdobtam, meg persze ott az IWIA ford is!!

Zachy egyre többször nevettet meg...a Hot Wheels-es matrica is telitalála, és most ez....LOL
LL

Andi írta...

Hmmmmm, de még mennyire, hogy LOL....!:)

Névtelen írta...

Ditta nyugodtan mondhatod....mert télleg ULTRACUKIIII Zachy a képeken!:P

Üdv,KlauC

Névtelen írta...

úgy látszik, mégse kaptalak el...nembaj, Zachy bújócskázik mi fogócskázunk...csakhogy elfáradtam, úgyhogy megyek fanficet olvasni:))

xdittax írta...

Ne haragudj LL, rég jártam a citromon, és azért se haragudj, amiért megszöktem előled, ebédelni mentem.:)

Köszi a sok fordot, angyal vagy!:)

Pusz: Ditta×××

Névtelen írta...

Most viszont nekem kell húznom:)
Este jövök...
Nagy fanfic szavazás van ZAAngelsön...ajj, még egy csomót kell olvasnom:)))
xxxLL

xdittax írta...

Én csak a tűzijáték után jövök.

Egyébként, ZA Angels-ön sose olvastam még fanficet, csak a VABN-n szoktam. Ha esetleg lesz szabadidőd, hadd ajánljak egyet! Egyet minimum!:)

Névtelen írta...

Én fordítva, bár ezt még nem lehet szokásnak nevezni:) De el akarom olvasni az összes díjra jelöltet, úgyhogy bele kell húznom, 15 jó hosszú fanfic...bár ebből már olvastam párat...
Okés:)))))