2008. aug. 24.

HSM 3 Ultimate Fan Pep Rally

Tegnap, augusztus 23-án, Los Angeles-ben az El Capitan színházban 1000 szerencsés HSM-rajongó válhatott részesévé egy különleges élménynek!

A HSM széria főbb szereplőivel és alkotóival egyetemben, kivéve Lucas-t, MoMo-t, és a két túrnéző vadmacskát, Corbint-t és Nessát, az este levetítettek nekik a HSM 1 és 2 'sing-a-long' változatát és egy nagyon kicsi betekintést is nyerhettek a sorozat utolsó(?) részébe.

Sajnos ezidáig sok képpel nem szolgálhatok, (örüljetek, hogy ezt még megosztottam Veletek×P), de amint láttam volt pár szerencsés rajongó, aki megosztotta már a firss élményeket, és amint újra meg tudok jelenni, azokkal is jelentkezem, hátha szolgálnak nekünk valami érdekessel, valami különlegesen jóval, és így egy kicsit mi is érezhetjük kiváltságos helyzetük örömét.

Valamivel több kép a Just Jared-en!

Ki gondolja azt, hogy Zacnek irtójól áll az az ing...? :) *magasbalendítiakezét*

32 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szija Ditta. Gondoltam szólok, hogy van Sneakernight remix (L)
http://www.youtube.com/watch?v=vdCy3tElt5o
én imádom (L)

Névtelen írta...

Jajj, erről kaptunk 2 beszámolót, de sajna nem hiszem, hogy sok időm lenne és lefordíthatnám őket, ma sajna utazom. A lényeg, hogy megnézhették az A Night To Remember vidit, és loveolták, meg egy jelenetet a filmből, mikor Chad meghívja Taylort a bálra. Meg persze a karaoke előtte. Rlőször megjött a 3 újonc, aztán jött Olesya, Chris Warren, Ryne Sanborn és Kaycee. Csináltak velük interjút, de újat nem mondtak. Aztán jöttek a "főemberek": Zac, Ash és Kenny. Annyira őrjöngött a tömeg, hogy ha akartak volna, se tudtak volna megszólalni^^. Asszem nem nagy spoiler, ha elárulom, hogy a dal a tavaszi musical része. A kamerák szigorúan tiltva voltak, egy csomót el is koboztak, de lehet, hogy napvilágot látnak majd erkélyről készült felvételek.

Névtelen írta...

de van castillo remix a sneakernight-hoz
http://www.youtube.com/watch?v=cD-7nppR1Ws&feature=related
puszi mindenkinek laura

Névtelen írta...

hali
hm ez a rendezvény..a JJ nemsokat közölt le de én megnéztem egy ashley-s lapot és pont fennvolt,és totál kiakadtam!
én birom ashley-t meg minden,de MI A FENÉÉRT KELL ÍGY ÖLELGETNI ZAC-ET? JA PERSZE BARÁTOK AHA! MIKOR ÖLELGETTE ÍGY AMIKOR VANESSA IS JELEN VOLT? NEM EMLÉKSZEM ILYEN KÉPRE,DE HA TI TUDTOK AKKOR MEGNÉZNÉM.
komolyan tökre bírtam Ashley-t mert szép,aranyos,kedves,vicces,de kezd elegem lenni belőle..pl az a magazimfotózás is..jó az nem Ash hibája,de mért kellett az a kerítéses kép? amikor 2úgy" kell rá néznie? áhhh.
zac efron meg csak vigyorog basszus, komolyan számomra felháborító..ez nem barátság legalábbis ashley részéről:

http://ashleypictures.net/displayimage.php?album=536&pos=33

http://ashleypictures.net/displayimage.php?album=536&pos=36

Névtelen írta...

Hát én is egyet értek az elöttem szoloval..! Nem kéne igy ölelgetni a legjobb barátnőének a pasiját.. egy igy nem oké.. föleg az egyik képen ahogy ránéz.. és neki is van egy párkapcsolata.. mit szolhat ehez Vanessa és Jared!??

vivcsi93 írta...

Hát az első képen Ash tényleg úgy néz Zac-re, mintha több lenne az a barátság, és ha nem lennék annyira biztos Vanessában akkor én is elkezdenék gondolkodni, de DE és hangsúlyozom DE csak meg kell nézni a karibi képeket és minden bizonytalanság szerte foszlik!

Névtelen írta...

igen én is hiszek vanessában de a leszivesebben pofáncspnám ashleyt ahogy az első képen néz Zachyre... húú:@ am vanessa mértnem állitja le? most komolyan nem szeretem ashleyt denem is utálom de néha olyan nyomulósnak néz ki...

ades írta...

teljesen igazad van arol hogy ashley ne ölelges ugy zacet mint ha a barátnöje lenne ez azért már nagyon sok ashley meszire megy

Andi írta...

Én megmondtam, hogy Ash még mindíg nyomul Zac-re, csak a megfelelő alkalomra várt, hogy Ness egy kicsit kikerüljön a képből, Zac mellől, most aztán minden pillanatot megragad és mivel Ash-t senki sem akarja megbántani...:(
...dehát az Ő dolguk!...nem igaz?:(

Névtelen írta...

Én is teljesen egyetértek veletek, nekem mostanában Ashley kezd egy kicsit sok lenni...

Névtelen írta...

rosszul vagyok ettől a csajtól a hideg is kiráz egy akkorát bevágnák neki!!!!! de most tényleg mikek kell folyton rácsimpaszkodnia egybarátra nem igy szokás nézni és a barátok nem szoktak egymás nyakába lógi úgyhogy Zachy vagy Ness csinálj valamit ezzel a csajjal
Briee

Névtelen írta...

sziasztok szerintem kicsit tulloztok nem kell ennyire bántani ashleyt mert amiket mondtok mind igaz lenne akkor már régen nem lenne zac vanessával az elle fotozás meg olyan hogy azt mondja fotos pl: ashley nézz zac-re igy meg ugy akkor persze mert ez egy fotozás meg szerintem vanessa bizik zac-ben annyira hogy ne keljen rosszra gondolnia
én igy gondolom
puszi Laura

Andi írta...

Mi nem Zanessa-t vonjuk kétségbe, hanem Ash kezdi látszólag kicsit túlzásba vinni a "baráti" rajongását Zac felé, mostanában úgy,hogy V nincs jelen!:( Ez azért csak furcsa nem?

Névtelen írta...

Egyébként szerintem az Elle fotózásba Ashleynek abszolút nem kellett volna hogy benne legyen...

Névtelen írta...

szia linkluvor egy kis segitséget szeretnék tölled kérni
van egy bizonyos karkötö amit nem találok sehol pedig végig jártam az összes bizsu boltot
küldök rolla képet mert vanessának iy van ilyen a bal karján egy x alakot zár be itt a kép :
http://www.vanessa-hudgens.com/photos/displayimage.php?pid=9699&fullsize=1
remélem segit az hogy ilyen karkötöje van ashlee simpson-nak miley cyrusnak , aly & aj-nek
remélem tudsz segiteni
puszi lau ja meg van egy énekesnö
hope partlow akinek zac szerepelt a sick inside videojában de a lényeg hogy neki van egy karkötöje
hogy esetleg tudsz e abban segiteni hogy milyen karkötöket kellene be szereznem itt a kép:http://images.amazon.com/images/P/B000A7Q278.01._SCLZZZZZZZ_.jpg
elöre is köszönöm ha tudsz segiteni
de ha bárki megnézi és tud segiteni annak nagyon örülnék
puszi laura

Névtelen írta...

Helló mindenki! Nagyon tragikusan fogjátok fel ezt,ezeket az ASHLEY-s dolgokat. Én sem csípem annyira a csajt,de szerintem rémeket láttok!! Ha bíztok Zanessa kapcsolatában,miért nem bíztok Zac-ben,saját önmagában?? Semmi tragikus nincs azokon a fotókon,csak egy helyes srác,és egy kissé túl lihegett liba,aki magasabbra szeretne jutni még az életében,és most ennek a próbálkozásnak a tanúi lehetünk.Igen neki szüksége van most Zac-re,de más miatt,ugyanis ő a kulcs!!(f.é.)

Névtelen írta...

Szerintem is túl tragikusan fogjátok fel ezeket a képeket.Ez a jelenet, amit mi rengeteg képen látunk kb 5 másodpercig tarthatott a valóságban. Egy ölelés, ennyi volt. Szerintem ebből nem kéne túl sok mindenre következtetnünk. Az Elle fotózáson pedig azért készültek ilyen képek, és azért nézett így Ashley Zacre, mert a fotós azt mondta. Meg különben is, nem hinném, hogy ezt pont mi így sok ezer km távolságból meg tudnánk ítélni. De ez csak az én véleményem. :)

Névtelen írta...

helo mindenkinek itt a video ami ehhez az interjuhoz tartozik
de sajnos amikor ash és zac is jönne be az nincs benne
http://www.youtube.com/watch?v=FBMJwXW0tEQ
laura

Névtelen írta...

ashley is whore

Névtelen írta...

Szerintem is túlreagáljátok a dolgot, bár Ash tényleg visszavehetne. Zacben viszont teljesen megbízom, úgyhogy nem parok, bár ugyanezt nem mondhatom el Ashről. Zanessában meg aztán végképp bízom.

Laura, keresni fogom azt a karkötőt, de mostanság inkább a papírboltokat kell látogatnom:(. Ha ilyen sokan hordják, tényleg kéne egyxD.

xdittax írta...

Tudjátok hogy nekem sincs semmi bajom Ashley-vel, mert már bizonyított, hogy jó lány ő. Azt is tudjátok, hogy ez azért is van, mert ott volt és ezután is ott lesz Zanessának. Annak a Zanessának aki nagyon erős, aki mindent kibír.
Tovább is folytatnám, de sajnos mennem kell (a suliba). De F.É. és Emese minden szavát olvassátok el. Persze lehet egy kis "félelmetek", sose lehet tudni, hogy alaptalan-e, de Ash-nek egyszerűen ilyen a természetese. És mi ezt valóban nem tudjuk megítélni.

Névtelen írta...

Suli...omg, szerdán nekem is mennem kell...neemáár. Bár ha nem kezdődik el a suli, sosem lesz okt. 23, right? És a whore azért nagyon erős, tényleg nem tudjuk megítélni, de Ash ebből a vigyorgós ölelkezős természetéből azért csak visszavehetne. Már csak a média miatt is.

vivcsi93 írta...

whore? Hát az nem éppen csak ölelget......., meg hát Ashley már olyan sokszor nyilatkozta azt, hogy Zanessa mennyire édes együtt, úgyhogy biztos, hogy nem akarja őket szétrobbantani! Ash rendes csaj, néha lehet, hogy csinl olyat aminek mni nem örülünk, de ha Zanessát ez nem zavarja, akkor minket mért zavarjon???

Amúgy olvastam az im-ben ó, hogy Ashley azt nyilatkozta, hogy Zac a legjobb barátja, és sztem biztos, hogy nem több!

Andi írta...

Sziasztok!
Végül is én úgy olvasom,hogy a lényeget Mindannyian kimondtuk...Mi bízunk abban,hogy Zanessa bízik EGYMÁSBAN....Ash-t pedig nagyon jól jellemezte (f.é.),....dehát könyörgöm, Mi is erről beszéltünk....!
Mihhez "kulcs" Zac Ash-nek?(f.é.)

Névtelen írta...

Mihez lenne baby. Ahhoz a gyönyörű bejárathoz,aminek homokfúvásos üvegű ajtaja van!! És gyémántokkal van kirakva az út odafelé.És tarkabarka virágok nyílnak mindenütt. Ja az már az Óz!? (f.é.) Ha-ha-ha!!!

Andi írta...

Kössz ez most jólesett!:(

Névtelen írta...

Szerintem Ash aranyos, kedves és jó lány! Nem kell őt bántani, csak szereti a barátait!

Névtelen írta...

Jaj Andi,mi van veled?? Hát jól van,én veled vagyok,(idősebbek) tudod!! Légyszi,légyszi.....ha nem jólesett,írhatok sokkal szebb mesét!! Én sem vagyok oda az Óz-ért annyira.(f.é.)

Andi írta...

Jól van, jól van (f.é.)...most mosolyt varázsoltál az arcomra....egyébként szeretem az Ózt!:)

Névtelen írta...

Istenem,nem kell bevennem a nyugtatómat,Andi,köszönöm!! Pedig percek óta azt kerestem,de most már jól fogok aludni!!(f.é.) Szóval nem kell a mesém mi???

Andi írta...

Dehogy is nem (f.é.) csak nekem jött most le kicsit másképp...sorry...és így mostmár én is jól fogok aludni!:)
Jó éjt:)

Névtelen írta...

hali
ez természetes,hogy bízom ZANESSABAN,ZACBEN ÉS VANESSA-BAN de korántsem ennyire Ashley-ben.
gondoljatok csak bele, mi most nessát úgymond védtük,de a történet 4. szereplőjéről szót sem ejtettünk. JARED! őt vajon nem készíti ki ashley Zacmániája? igen, Zac nagyon felkapott lett,és szerintem egy pár jelenés és mégtöbb dologban szereplhet,de iylen áron?
tényleg nemtudjuk,hogy zanessa miylen valójában,milyenek a közös estéikés azok a beszélgetések amiket a hosszú napok után veséznek ki. ők biztosna tudják h szeretik egymást és megvan közöttük a harmónia a HŰSÉG. de ezt a zöldszemű szörny felrombolhatja :( az tény h Jared nem egy szépszál legény és Za egy álompasi,de nagyon remélem h Ash nem sírja vissza azokat a perceket..
mellesleg ki hallott már oylanról,hogy szakítás után barátok! há?? ez sosem vezet jóra,mert vagy azt jelenti,hogy vonzódsz még az exed után, vagy tényleg csak a munka tart össze :/ hát elgondolkodtató..mindenesetre,nagyon kiakadtam,de úgy gondolom,hogy Ashley megérdemel nálam mégegy esélyt,mert azért tényleg nagyon kedvelem Őt.
nemtudom,hogy külföldön is kavart ekkora port ez a dolog? mert kiváncsi lennék Nessa reakciójára.. (U)
Nagyon szeretem Vanessát (már amennyire szerethetem) tényleg gyönyörű és bájos,aranyos és nagyon nagyon megutálnám Ashley-t de vele együtt Zac-et is ha miatta(ash) szakítana a mi ZANESSÁNK! (L)
visszatérve a fotózásra (ELLE) igen,Ashleynek abszolút semmi keresnivalója nem lett volna a képeken. pl amikor ashley a kocsin áll..zac mért néz rá fel ennyire? khm. :| na mindegy,
léyneg alényeg, ashley nagyon kihazsnálta msot ezt a pillanatot és lehet,hogy tényleg 5mp volt,de engem megtört:D már csak Ness érdekében is,h koncertezik messze,távol,és bizti hiányzik neki Zac,de jajh :( Nessa jelenlétében ez nem történt volna meg!
na jó éjszakát Nektek! ZzZzZzZzZ...