2008. aug. 28.

A szülők falkája

"A tinédzser szívtipró Zac Efron-nak van egy sereg titkos rajongója - a középkorú nők térdei megremegnek, amikor találkoznak vele. A High School Musical csillaga azt mondja, a tizenéves lányok általában túl zavartak, hogy nyilvánosan megközelítsék őt. De az anyukák arra használják a lányaikat, hogy kellő figyelmet kapjanak.

"Nem a gyerekek - nem a "lányok falkája", ez a "szülők falkája". A szülők azok, akik akarják a képkészítést. A lányok túl szégyenlősek, úgyhogy ez igazán édes. Szeretek nekik integetni, meg ilyenek. Ez igazán vicces. A szülők a legizgatottabbak. "Anyu, menjük!" mondják a gyerekek, erre a szülök: "Ne, csináljunk egy képet, ez mindekinek izgalmas lesz az osztályodban!" Igazán, tényleg, szeretem a gyerekeket. Ez élvezet." - meséli Zac."

Tudom, hogy vannak köztünk anyukák. És tudom, hogy ez nem negatívum. Tudom, hogy szinte minden nőneműnek átmeneti zavart okozna, ha szembesétálna vele Zachary. De tényleg, mit tegyünk, hisz' nők vagyunk?! Igazából nem is az idősebbek reakcióján csodálkozok, hanem a fitalokén. Persze addig nem ítélem el őket, amíg nem kerülök ugyanabba a helyzetbe... xD Kitudja, én hogy reagálnék Mr.Efron-ra...×]
Forrás: Zac-Efron.Us.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vicces:P
Viszont velem tuti nem ez lenne. Már csak azért sem, mert szülőileg nem lenne megoldaható a dolog, úgyhogy csak magamra számíthatnék. De ha már odáig eljutottam, szerintem bevállalnám. Bár ki tudja. Akkor is bevállalnám.:P Annyit mindenképp kinyögnék, hogy "can I have your autograph?". Meg aztán egy közös kép is jól mutatna a szobámban:))) De csak akkor menne, ha kiheverném az első sokkot, amit elég sok fanon lehet látni (Bailey:PPPP).

Tényleg, Ditta, azt a vidit még fel se raktad!! Pedig nagyon LOL! ZanessAAngelsön van egy olyan bejegyzés, hogy HSM: Get In The Picture Guest Appearance, ott van:)
Jah és most már enegem is izgat ez a megerősítéses dolog. Mármint, hogy meg lett erősítve, hogy Zac és Vanessa is díjat adnak át az MTV VMA-n. És Vanessa egy reklámja is fenn van, hogy szeptember 7-én lesz a Neutrogena Fresh Faces koncert. Itt meg lehet nézni. Mi lesz ebből?
És ha már megerősítésnél tartunk: mi lesz a holnapi premierrel?
xxxLL

Névtelen írta...

Bár azt írják, a koncert du. 2-től lesz, a díjátadó este 9-kor, LA-i idő szerint 6-tól...akkor is sűrűnek tűnik...

xdittax írta...

Oh, tudom, azt a videót valahogy elfelejtettem, pedig beleütköztem már én is, soh helyen. Majd mindjárt pótolom. De egyébként velem is hasonló lenne a helyzet. A szüleim nem igazán vannak tisztában, ki is az a Zac Efron, a testvéreim nos ők, igen, de lénygesen kevésbé vannak odaérte, mint én. De egy kép, mindenképp beleférne Nekik is, nekem aztán meg...:D

Nem tudom, de már akkor mikor először fölhoztam ezt, én is arra jutottam, hogy nem lehetetlen, csak sűrű napnak néz elébe. De ha mindkettő tuti, akkor mindkettő tuti.

Köszi, puszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Véleményem szerint, ha már rajtam kívül nálunk szinte mindenki antifan, 2 kivétellel, nekik meg koruknál fogva nincs nyelvtudásuk-szóval egyedül húgomnak kérnék képet:) A többieknek késő bánat...szüleimmel agyonnézettem a HSMet, és a Hajlakkot, de apám nincs elájulva anyum változó...öcsém meg...egy kis antifanxD

Névtelen írta...

Hellóka! Hát naná,hogy a szívem a megszokottnál tízszer jobban verne,ha az a csávó szembejönne velem! Sohasem voltam az a nyomulós,szereplésre vágyó,(magamutogató)emberke,de ha olyan helyzet állna elő,hogy lehetőségem lenne odamenni hozzá? Hát mindenki vigyázzon,mert jövök!! Nos mint köztudott, ennek az őrületnek itthon én vagyok góréja. A gyerekeim biztosan nagy üvöltözésbe kezdenének,hogy húzzak oda a krapekhoz,és nyögjek ki már valamit! De mit tenném fel a kérdést? Hiszen egy szót sem beszélek az anyanyelvemen kívül! Na mindegy talán nem lenne gondom,mert mutogatni tudok. A fénykép az természetesen nem maradhatna el! Ha nincs nálam gép, mi van?? Semmi! Akárcsak a filmeken,megkérnék valakit a tömegből,hogy legyen szíves,ha nem kapnák segítséget,pofán nyomnám,és elvenném a gépét. Persze csak 1 kép erejéig. Utána mi lenne,ki tudja... De vissza a valóságba,és igen én mint középkorú nő(bár az évekért nem én vagyok a felelős) sosem kényszeríteném a gyerekeimet arra,hogy miattam,értem,ha ők nem akarják,nem okozna nekik örömet. Így hát saját magamnak,magamért,mert nekem örömet okoz,én odamennék!! De oda ám!!! (f.é.)

Nem az enyémek az évek,
melyek időmet emésztik.
Nem az enyémek az évek,
melyeket még megérek.
A pillanat az enyém,
és ha erre figyelek,
akkor az enyém az,aki időt
és örökkévalóságot teremtett.

(Andreas Gyphius)

Névtelen írta...

én odamennék bár szerintem egy szot se tudnák kinyögni a sokk miattxDD de bisztos h odamennék!!!sztem én is kézzel lábbal mutogatnák xDD
Barbiii

xdittax írta...

"Így hát saját magamnak,magamért,mert nekem örömet okoz,én odamennék!! De oda ám!!!"

Imádlak F.É.!:]