2008. aug. 26.

Végzős portré - Troy

Ilyen hamar - nekem a vártnál tényleg korábban - meg is leptek minket a következő Végzős portréval, ami ki mással, mint a Vadmacskák vezérével foglalkozna. Lássuk akkor, Troy Bolton-t!:)



Megérkezett a vidifordítás, ismét LinkLuvor-ünk képzeletbeli írószerszámából:

A High School Musical 3-ba minden erőnket beleadtuk. A Vadmacskák diplomáznak, ez az utolsó megmozdulásunk. A High School Musical 3-ban van bál, és amikor meg kell hívni egy lányt, az életed legkényelmetlenebb pillanata, én már most ideges vagyok.
Troy és Gabriella...mi történik velük középsuli után? Lehet, hogy ez az a pillanat, mikor el kell válniuk.
- "Jobban bírom a búcsúzást, mint te."
- "Hát búcsúzunk?"
Tudod, gimi után nem tudod, megmaradnak-e a barátaid, akikkel minden nap énekeltél.
- "Szóval amikor megkapjuk a diplomát, vége a dalnak?"
- "Ki mondta, hogy megkapjuk?"
Nagyszerű visszatérni, és újból együtt lenni. Egyszerűen jó móka, a színpad, az éneklés, az őrült kalandok...
- "Ki a legjobb fiatal színész, aki mellesleg Troyt játssza?"
- "Zac Efron"
Cool a barátaiddal találkozni, a suli előtt csak ezért kelsz fel, hogy velük legyél. Szerintem a High School Musical olyan, amilyennek mi szeretnénk látni a gimit, amiről énekelünk.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fordítás, és egy jó hosszú levél postázva:)

vivcsi93 írta...

Hihetetlen vagy Linkluvor, ilyen gyorsan, és gondolom tökéletesen lefordítani, hát gratula hozzá!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Azért maga a vidi se volt hosszú, és még bejátszások is voltak, a minőség is jó volt. Egyébként köszi, a körülmények mellettem álltak most. Nem lesz ez mindig így:(

vivcsi93 írta...

Nem bja, mi mindent amit csinálsz nagyon értékelünk! Jó az új videó a VABN-on! :) Funny Zanessa...^^

vivcsi93 írta...

nah írni se tudok :( szóval a bja az baj akart lenni...

ades írta...

igen tényleg jo föleg mikor zac bekapja {vanessa} fejét

Névtelen írta...

Igen, ez már a második alakalom, amikor ez a maroknyi amcsi arra késztetett, hogy lefejeljem a billentyűzetet:D ZA Angelsen találtam kb délben.:)
Nem baj, így is ki tudjuk találni:D
Köszi:D
LL

Névtelen írta...

Drága LL! Remélem már nem fáj a fejecskéd?? Biztosan kellemetlen volt a lefejelés.Nekem a derekam is fájna tőle,mert azért csak eléggé le kellene hajolnom. (f.é.)