2008. aug. 12.

Vanessát perbe fogták!

A csudába is!

A fáradt erretévedők, most ezen hír által nem találnak felüdülést. Vanessát ugyanis perbe fogták. Úgy néz ki, mikor a csúcson vagy, mindig akad valaki, talán egyre-másra többen is, akik le akarnak onnan ráncigálni. Nos, reméljük Johny Viera-nak nem sikerül!

A FOX Pop Tarts-tól, Hollie McKay azzal állt elő, hogy a 19 éves High School Musical csillagot korábbi producere/menedzsere, Johny Viera beperelte, és 5 millió dollárt követel Tőle!

Állítólag Viera volt az az ember, aki fölfedezte évekkel ezelőtt Vanessát, és még 2005-ben olyan szerződést kötöttek, mely magába foglalja, hogy Vanessa bevételét 50-50 arányban osztják szét, ezért cserébe índítja el őt a menedzser.

A HSM utáni villámgyors sikere után azonban Hudgens megszakította a kapcsolatot Vierával, bár egy elszámolási megegyezés még kötettet köztük. De most Viera azt állítja, a szerződés érvénytelen, van benne valami "baki".

Közben Vanessa édesapja, Greg Hudgens, megpróbálja felemelni Viera és az ő "zsákmányoló természete" ellen vagy telefonos, vagy internetes úton, hogy figyelmeztesse, és óva inste tőle a feltörekvő, "gyanútlan tehetségeket".

Forrás: Celebrity-Gossip.

29 megjegyzés:

Andi írta...

Ajjaj, nagy a baj, mi lesz most
V-vel? Ez a dolog vajon akadályozhatja V folyamatban lévő koncerttúrnéját?

Andi írta...

Ez "kemény menet" lesz V-nek, most kiderül kik, hogyan állnak mellette?...érte...

Andi írta...

Ez a kép viszont találó a hírhez...

Névtelen írta...

nah jah. én is lefordítottam ezt az iszonyú hírt, remélem semmi baj nem lesz belőle... =(

Névtelen írta...

bevallom őszintén, nem vagyok a legnagyobb rajongója Nessának, nem is tudom miért, mert bajom nincs vele...
de ez a "botrány" rosszkor jött, ha nem a legrosszabbkor...
5 milla sok pénz, és ha tényleg most vett Ness házat, nem azt mondom, hogy ha ki kell fizetnie, csődbe fog menni, de kemény lesz neki...
viszont nem nagyon hiszem, hogy sor kerülne arra, hogy kipengesse az összeget, hiszen szerintem elég átlátszó az ügy, a menedzsernek szúrja a szemét, hogy kezdetben ő támogatta V-t, de miután beindult a karrierje, és jöttek a nagy gázsik, a lány keresett mást...
de nem értem igazán az ügyet és nem is tudtam jól megfogalmazni a dolgokat...
de mindenesetre szurkolok Nessának, mert ha egy olyan "baki" miatt kell ennyi pénzt kifizetnie, amiről nem tehet (hisz nem ő szegett szerződést vagy valami...) az nagyon igazságtalan és durva lenne...
jesszusom mennyit írtam...

Névtelen írta...

Helló srácok! Hát tényleg nem ilyen hírre vágytam a mai nap befejezéséhez készülődve. Szerintem nem lesz itt semmi gond!!Nessa egy erős csaj,mellette áll a család,frankó ügyvédei vannak,és mellette áll a szerelem!!! Nem lesz baj!!Ja és ne feledjük ez a showbiznes,és maga Hollywood!!!

Névtelen írta...

Apám az az Audi!!!,és persze a csávó!! Na szép,ezt perelik,az pedig kocsikázik!! És még a mosolya is széles.(f.é.)

Andi írta...

Az Audit nem értem (f.é.),arra gondolsz ami V-nek volt és olyan mint Z-é?
..kifejtenéd a gondolataidat kicsit bővebben?

Névtelen írta...

Zac-E.Com!!! Szia Andi baby!!(f.é.)

Andi írta...

Szép járgány, cool pasi, mi a story?...na majd kiderül..!

Jó éjt holnapig:)

Névtelen írta...

hello! vki tudja mit jelent a xoxo? köszi előre is! (tudom, hogy hülye kérdés, de csak nemrég találkoztam ezzel... és csak pár napja van netem úgyhogy nem ismerem ki magam még ebben a világban!)
Egyszerűen fantasztikus ez a blog! leír róla a fanok szeretete, és eme 2 szerelmes csillag nagyszerű ragyogása! komolyan egy élmény idejárni!
(egyébként most jártam itt először és enneek a blognak a segítségéve ismertem igazán Zanessa-t...:))
újonc névtelen

Andi írta...

Üdv. itt köztünk Kedves újonc névtelen a többi részét átadnám Dittának, hisz Ő a MEGALKOTÓ..!:)

Andi írta...

Ó remélem Ti is láttátok a
ZA Angel's-en amit én....hát itt "landolt" Zac...úhhhh azok a SZEMEK...nagyon cool a vidi....:)
A többit majd megtudjuk Dittától...jaj alíg várom..:)

Andi írta...

Addíg meg a fene megesz....csak vicc vót...:)

Andi írta...

Most mennem kell, úgyhogy érzékeny búcsút veszek Tőletek...délután jövök...addíg csak kibírom valahogy...:)

Pussz Néktek:)
Andi

vivcsi93 írta...

Hát én se pont egy ilyen hírre számítottam, de hát ez van. Sztem ha Nessa túlélte azt a botrány amikor a képei felkerültek az internetre, akkor innentől kezve semmi nem állíthatja őt meg. Akkor is mellete állt a családja a rajongói, meg talán még valaki, de ki is lehet az? hmmmmmm a fenébe nem jut eszembe a neve.....:D jah megvan Zac :) És ilyen emberekkel biztosan sokkal könnyebben átvészeli ezeket az időszakokat. Drukkoljunk neki, hogy a lehető legjobban jöjjön ki ebből!!!

Névtelen írta...

Én is üdvözöllek téged köreinkben kedves "újonc névtelen",jó helyen jársz!!! xoxo-t levelek végén használják,szerintem annyit tesz: ölel,csókol,stb,tehát üdvözlés(talán).De majd a többiek is segítenek neked ebben,ugyanis egy oltári csapat van itt jelen!!!(f.é.)

Névtelen írta...

Itt vagyok végre...a franc esne a házimunkába, F.É, ezt jól mondtad...dettó
Szerintem V simán kilábal az ügyből...ma sajna nincs időm lefordítani az ügyvédpalánta okfejtését, meg nem is értek ehhez a bizniszhez...de remélem, V még nem tudja ezt...nem kéne megzavarni koncertezés közben...bár többet tudnak, mint hinnénk...

xoxo terén tudok felvilágosítást adni. Amit F. É. írt, az tökéletes, még annyit teszek hozzá, hogy szóban is használják az angolok (voltam ott, hallottam) és az amcsik is (gondolom). Alapvetően azt jelenti levél végén, hogy szeretettel, de érvényesek persze a szinonímák is. A sok 'x' nagyjából ugyanezt jelenti.
xoxoLL;)

Névtelen írta...

nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem most hallok erről először. Egyszer már v.hol olvastam, egész nap azon törten a fejem, hogy hol de csak azért nem tud az eszembe jutni :S
Am Nessa biztos kilábal ebből, hiszen erős csajszi, és a családja, a rajongói, és Zac mellette állnak ^^

Névtelen írta...

Köszönöm szépen a felvilágosítást és a kedves fogadtatást!:)
elolvastam az összes hírt, így naggyábol ismerem a kommentelő embereket...!:) Jó hosszú időbe tellt, de megérte!:D
én is drukkolok Nessa-nak és remélem a legjobbakat!:)
Újonc névtelen

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andi írta...

Én is megérkeztem, de hol van Ditta?

Névtelen írta...

Multkor azt mondta kevés ideje van mostanság :(
Mert nézi az olimpiát is...stb...:(
Molly

Andi írta...

Persze-persze, tudom én:(
...nem is azért:)...csak úgy...:)

Névtelen írta...

A ZA Angel's-hez kérhetek egy linket?

xdittax írta...

Háát igen, az olimpia túlsáogosan lefoglal, de ráfér a magyarokra a nagy drukkolási szenvedélyem, azt hiszem! Egyébként a stb. is igaz, mert a du. nagy részében már csak ismétlések zajlanak, de akkor sem tudok ideszabadulni, híreket, ennél jobbakat írogatni, vagy olyan szexi képeket hzni, mint amilyenekre F.É.-ék találtak...de most pótolok!

Egyébként a magyarok melett támogathatjuk valóban ezerrel Nessát, de mindaz amit elmondattok, nos, nagyon jó volt olvasni. Fantasztikisak vagytól egytől-egyig!

És kedves Újonc Névtelen, istenhozott!:) Igazán imponál amit leítál, nemcsak a dicséreted, és Andié, hanm például az, hogy jesszsom. minden hírt, és minden kommentet visszalvastál. Köszönöm ezt is és kedves szavaidat is! A xoxo jelentése pedig már birtkodba jutottt!:)

Puszi Nektek: Ditta×××

xdittax írta...

ZA Angel's:]

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a gyors linket! :)

És Újonc Névtelennel teljesen egyet értek, nagyon jó itt olvasgatni :D

xdittax írta...

Én köszönöm, a link igazán nem tesz semmit!:)