2008. okt. 9.

Akartok találkozni Mr. Szívdöglesztővel Londonban?

Ha a kérdésre válaszotok igen - foglaljatok egy jegyet repcsire, buszra, vagy pattanjatok a volán mögé, és meg se álljatok Madame Tussaud híres panoptimukáig! Vagy szervezzünk csoportos kirándulást, érdemes lenne...minimum ezért...


...merthogy én is fényképezkedni akarok Mr. Efron-nal, vagy inkább, Troy Bolton-nal? Bár nem olyan hódító, mint a valóéletben,(úgy szemei és arcvonásai is ezerszer szebbek!) kezdetnek azt hiszem nem egy rossz ötlet...Ezt egyébként egy Storm nevű tánccsapat is így találja, akik egy vadmacskás korográfiával avatták fel Zac Efron első londoni viaszfiguráját!


Gratulálok Zachy, ez is egyfajta(különleges) elismerés Irántad. Már majdnem jobb, mint egy Oscar, nem gondolod? Na jó, ha annak örülnél, valószínűleg ennél jobb képeket kapnánk mi, magyar rajongóid...:))) De azért, minden elismerésem;)

Több képet IDE kattintva találhattok az örökre Londonba maradó Zac-ről/Troy-ról!:)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

tetszik a szobron ahaja de egybként nem úgy ábrázolja Zac-et ahogy kinéz vagyis nem olyan szívdöglesztő pedig kifejezetten az

xdittax írta...

Igen-igen, nekem (is) egy csöppet csalódás volt, de ez van...azért érdekes lenne egy képen látni a kettő Zexy-t:)

Névtelen írta...

Az arca valahogy más...a való életben sokkal szexibb...illetve képeken, hisz nem találkoztam vele, miket beszélek:P

Névtelen írta...

Sosem fogod ugyanazt a hatást látni. Én jártam már Tussaudnál (...a panoptikumban...)és mondhatom mindegyikben van valami "varázslat", de én inkább marcipánfigurának nevezném őket - jó jó hasonlít, de mit akarunk marcipánból????????

Névtelen írta...

Én is voltam:P
És van képem Beckham és Victoria esküvőjével...:P csak már nem tom, hova lett...ők elég élethűek voltak...sőt, meg is szólítottam egy turista szobrát véletlenül:P