2008. aug. 2.

V is tuti:)


Úgy tudtuk, úgy sejtettük, úgy gondoltuk, Vanessa Hudgens, nem fog visszarepülni túrnéjáról a 2008-as Teen Choic Awards kedvéért, még akkor sem, ha bizony jelölve van a Legforróbb Női Sztár kategóriában!

Most azonban alapos cáfolást kaptunk elképzelésünkre, ugyanis kedvenc lányunk fogja prezentálni a 'Choice TV Fresh Face'(Legfrissebb TV-s arc) díját, így mostmár Őt is Zachy mellé ültethetjük az augusztus 4-én megrendezett gálán.


Gondolkoztatok már, mi lesz a díjak sorsa, amikre jelölve van párrosunk?

Forrás: VABN.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Go Zanessa Go !!!

Nóryyy írta...

azaz ma lesz a TCA?

Névtelen írta...

Omg, nem, aug végén van, ha jól tom
ZAAbgelsen koncert VIDIK még az elsőről:intro, Sneakernight, Identified!

xdittax írta...

Jajj, ne haragudj Nóri, összezavartalak, én magam is összezaavraodtam és a nagy kapkodásban 2-át írtam, holott 4-én lesz, szóval nem a hónap végén, hála!:)

Bocsi: Ditta×××