2008. szept. 8.

2008 MTV Video Music Awards

Ma hajnalban itteni időnk szerint lezajlott a fényes nagy ceremónia, azaz a Los Angeles-ben megtartott 2008-as, ez évi MTV Video Music Awards, amit az angol komikus, Russell Brand vezénylett lett!


A 4 vadmacskánk, azaz Ashely Tisdale, Corbin Bleu és a varázslatos kettős, Zac Efron és Vanessa Hudgens egyaránt megjelent az eseményen, ám utóbbi elfoglalt leányzó, sajnos az előtte délután adott Neutrogena koncert miatt a vörössőnyegen való bevonulást kihagyta, így tehát róla csak a színpadról és a backstage-ről kapott képekkel kell beérnünk. Vanessa "mulasztása" végett sajnos így Zavharynk egyedül vonult végig, a vörösszőnyegen, de egy különböző, elegáns frizurával hódított Louis Vuitton öltönyben!:)


Ám én nem ettől ájultam el reggel - és most nem a tesirórára utalok! - hanem arról, mikor megláttam, mit "produkált" együtt a híres csapat a színpadon!:)


A bevonulás valami szédítő volt, lehet csak nekem, de tényleg istenigazából lenyűgözött Nessa és Zac párosa, gyönyörűek, varázslatosak voltak! És az a pillantás Zactől, amit rögtön V is viszonzott...^^ Igen, Nessa szédületesen gyönyörű volt, számomra a haja, sminkje, ruhája(végre azok a csodaszép, irigylésreméltó lábak( Jimmy Choo tipi-topi-topogókban!) is hatalmas hangsúlyt kaptak az imádnivaló Matthew Williamson ruhában - igazi manöken, hihi:)), szóval mindene nagyon ott volt, tényleg abszolúte viszi a pálmát a hölgyek között nekem, (zac a pasi képzeletbeli kategóriában nyert!) és ehhez a kisugárzása is nagymértékben hozzájárul, bár lehet, elfogult vagyok tán...ezért kell elviselnetek róla/róluk zengett "ódámat".

De hogy ne csak pár képpel, videóval, és szavaimmal kelljen beérnetek, fölsorolom, hol találtok még szebbnél-szebb anyagokat a múlt éjszakai "mulatságról"!
- VABN - minden Disney sztárba beleütköztök itt!
- Vanessa-Hudgens.Com + Miss Vanessa - egyértelműen Nessa-orientált fotók, ám a helyzetből fakadóan, Zac-cel és a többiekkel!
- Zefron + Zachary-E.Org - Minden Zac kép az érkezéstől, a show-ig!

Most sajnos lépek itthonról, ám később jövök, és még tovább folytatom az újdonságokkal!

13 megjegyzés:

ades írta...

hát zacnek ez a séro nem tudok hozá füzni semmit csodás..
{a 17 videon a vidi az fantasztikus}

Névtelen írta...

Hajj, asszem már elmondtam a véleményem. Most következik a 2. ford. Ki volt az a sokeszű, aki birtokolta a vidit? Mert úgy látom, letörölte, legalábbis azt írja, hogy nem elérhető:S

Névtelen írta...

Fogalmam sincs LL, ki volt az a nem épeszű ember, mert nekem is azt írja ki!Sajnos nem tudom megnézni...És igen ades Zac-nek volt már jobb haja is...

Marcsy

xdittax írta...

Most gyorsan megkerestem egy normális, lejátszahtó videó, ne haragudjatok, nem néztem meg, mükszik-e, ugyanis ezt még reggel linkeltem be. Bocsi!

Névtelen írta...

Zac haját személy szerint imádom<3
Áldom az eszem, hogy reggel felkeltem, és rohantam el a suliból, ahogy csak lehetett:PP Remélem, lesz még vidi ehelyett...

Névtelen írta...

Na már reggel otta várom hogy hazajöjek a suliból és láthassam a gyönyörű képeket..:) Jaj Vanessa nagyon jol nézet ki az a ruha nagyon divatos..:P Zac meg mint mindig nagyon helyes.. :P Mikor a videoba egymásranéznek ott a bevonulásnál jaj az anyira aranyos..:) Jó hogy ujra kaptunk Zanessa képeket.. Na szép estét mindenkinek!!! Puxi Lizi

xdittax írta...

Igen, tudom, Lizi, ott teljesen elaltam.:)

LL, képzeld van egy videolink a VABN-em, egy Vanessa interjúhoz ami itt készült, de azt írja, Magyarországon a videó nem játszható le. Ezt a hülyeséget!

Andi írta...

Sziasztok!
Zac szívdöglesztő...nekem is nagyon tetszik így a haja....Zanessa eszméletlen páros!
Ditta, ahogy a bevonulásukról írtál....a feelingem dettó!:)

Névtelen írta...

Juhéé, visszajött a bevonulós vidi, és jobb lett a hangja!!!
Ditta, ez tényleg szemétség, velem is volt már ilyen, hogy megakartam nézni egy díjátadós vidit, és nem lehetett megnézni Mo.-n.
Asszen elapadt a kritikák áramlása és így belevethetem magam az RD projectbe!!

xdittax írta...

LL, úgy jött vissza az a benvoulásos vidi, és azért lett jobb a hangja, mert Dittuska fogta magát és kicserélte...;) Ne ehhez mitszólsz?×P×D

Névtelen írta...

Azon én is gondolkodtam, hogy vissza tud-e jönni egy vidi, és rájöttem, hogy erre eddig nem volt példa, és kezdtem gyanakdodni...:P
Hogy mit szólok? Köszi:PP Azok nevében, akik nem látták:PP, és azok nevében (LL-t beleértve), akik még sokszor látni akarják:))

Névtelen írta...

Még mielőtt lépnem:(( kéne, ez a vidi is elment, viszont találtam egy másikat
Puszi,
LL

Névtelen írta...

Nahjó...már az a vidi se jó...asszem direkt csórják őket el az orrunk elől. Én mindenesetre találtam még egyet, ami per pillanat, mükszik. katt