2008. szept. 28.

Élő chat Vanessával!

A VABN-en máris fent van annak a stockholmi chatnek a fordítása, ami élőben zajlott Vanessa és a fanok közt! És hogy ne csak ott legyen a fordítása, itt is elolvashatjátok!;)

Vanessa Hudgens: Hello Mindenki! Ti rajongók annyira bámulatosak vagytok!
Jenny: Mi volt a legjobb része a High School Musical 3 forgatásának?
Vanessa Hudgens: Hogy újra mindenkivel együtt lehetettem, keringőzni...
CeciliaEM: Szia Vanessa, igazán nagyon rajongód vagyok. Mi a kedvenc zenéd? Sok ölelés Ceciliától =)
Vanessa Hudgens: Egészen különböző kedvenceim vannak. Mostanában többször hallgatok indie-rock-ot.
Mallan: Szia Vanessa! Remélem jól érzed magad Stockholmban! A kérdésem hozzád: Nehéz volt megtanulni a táncmozdulatokat a HSM filmek esetében?
Vanessa Hudgens: Határozottan most volt a legnehezebb, a táncok jóval bonyultabbak. De nagyon sok mókánk volt közben!
Linda: Ki a példaképed?
Vanessa Hudgens: Mindig fölnéztem Natalie Wood-ra.
adela: HELLO VANESSA ANNYIRA SZERETLEK TÉGED ÉS A KÉRDÉSEM, HOGY MIT GONDOLSZ SVÉDORSZÁGRÓL?
Vanessa Hudgens: Köszönöm! Szerintem, gyönyörű. Még nem láttam sokmindent, de amit igen, az gyönyörű.
Bodil: Minden dalt te énekelsz a filmbekben?
Vanessa Hudgens: Óh igen! Mindegyik az én hangom!
karin: Szia Vanessa, meg kell mondanom, hogy szerintem te vagy az egyik legszebb lány az egész világon. Gyakran gondolsz arra, hogy nézel ki és hogyan maradj formában? Ölel és csókol/Egy hatalmas fan
Vanessa Hudgens: Ez annnnyira édes, nagyon köszönöm Neked! Próbálok pilates-szel formában maradni. Te most határozottan fellendítetted az önbizalmamat!(?)
Saara: Szeretem a ruháid stílusát! Van stylistod vagy valamid? Vagy hogyan választod ki a ruháidat?
Vanessa Hudgens: Van stylistom. De ő megérti, hogyan öltözködök. Néha szeretek bohémabban öltözködni, néha pedig nőiesebben. Szeretem a divatot!
Sandra: Hello Vanessa! A kezdetek óta a High School Musical filmekkel mennyire változott meg az életed?
Vanessa Hudgens: A dolgok sokkal kaotikusabbakká váltak. De szeretem az utazásokat és mindent. Az, hogy idejöttem is annyira mókás!
mattias: Vannak testvéreid?
Vanessa Hudgens: Van egy húgom, Stella.
David: Hey! Mit szeretsz csinálni, amikor van egy kis szabadidőd?
Vanessa Hudgens: Csak relaxálni, a barátaimmal és a családommal lenni. Filmeket nézni és szeretek biciklizni. Csak kikapcsolódni.
Zanessa4ever: Hey Vanessa! Igaz, hogy Ashley-vel énekelni fogsz egy dalt az új szólóalbumán?
Vanessa Hudgens: Kívánom! De jelenleg, nem. De meg kellene kérdeznem őt...
Kamilla: Szia Vanessa! Hogy birkózol meg a feszültséggel, a nyomással, meg az ilyenekkel amit a sajtó tesz rád? Mindig ott vagy a keresztűzben, szóval ez biztosan nagyon nehéz! /Tisztelettel: Kamilla (és egyetértek, nagyon szép vagy!)
Vanessa Hudgens: Köszönöm. Igen, ez nehéz. Olykor ez nagyon őrültté válik. De ott van a családom és amikor velük vagyok, mindig megnyugodok.
josyjosajosyjosy: Sokat gyakorolsz táncolni?
Vanessa Hudgens: Többet akararok, mint amennyit gyakorlok. Azt hiszem hip-hop táncleckéket akarok venni. Egész életemben táncoltam. A sztepptánc a kedvencem!
Sophie Davies: Szija:) Te vagy a példaképem, Vanessa, gyönyörű vagy és ott leszek a HSM3 angliai permierjén! Nem bírom kivárni! Mi a helyzet azokkal a lányokkal, akik Zacért sikítoznak?X
Vanessa Hudgens: Köszönöm. Ez vicces! Nekünk vannak a legjobb rajongóink. Vicces hallani őket sikítozni...!
Madeleine: Hey Vanessa. Először is szeretném elmondani, hogy nagyon jó színésznő vagy és szeretem a zenéd! Igazán szeretem az új albumodat, az “Identified”-ot! Most a kérdésem: vissza fogsz jönni újra Svédországba egy koncertért?
Vanessa Hudgens: Óoooh, nagyon köszönöm. Jelenleg, nem fogok. De szeretnék, ha felmerülne az alkalom! Most mennem kell. De köszönök Nektek minden kérdést!

Forrás: VABN.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó! Hát igen a lányok,akik Zac-ért sikítoznak!!! De vajon a srácok mit
csinálnak Ness-ért??? Biztosan nem fütyülnek rá!! (f.é.)

Névtelen írta...

Igazán gyors voltál Ditta!:D Remélme kapunk még valamit ma este! Videót, vagy valamit...

xdittax írta...

Bolundulnak, ez egyértelmű F.É. Hiszem még a csajok is gyönyörűnek titulálják, teljesen jogosan!:)

*Nóri*, szerintem mindenki ezért szorít. Elvileg este lezs a premier, és mivel egyidőt járunk, vagy max. egy óra tolódás, talán úgy hajtjuk ma nyugóvóra a fejünk, hogy kapunk még képeket, amiknek hála még szebbeket álmodunk!:)

Köszi, puszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Hát akkor azért van az a sok bolond fiú!? Értünk lányokért,vagy pont miattunk!?:))(f.é.)

Névtelen írta...

Bolondulunk értetek és néha megbolondulunk miattatok csajok miatt, f.é. :))
Én nem fütyülök Vanessa-ra az biztos, max utána, de azt meg rossz néven vehetné esetleg, úgyhogy marad a hitetlen bámulás, hogy milyen gyönyörű ez a lány - és még milyen tehetséges is. Remek kombináció. Hogy mindezt a csajok is elismerik az sokat jelenthet.

Fant

Névtelen írta...

Legyen hála!!
De mint láthatod,mi sem képezünk ez alól kivételt veletek szemben.Tehát 1:1. De vigyázz,a bámulós srácokat is néha félre értik,pláne,ha az a bámulás olyan hihetetlen!:) (f.é.)

Névtelen írta...

Oké, f.é., jogos :)

Fant

Névtelen írta...

De te viszont Fant,te csak bámulj nyugodtan,sőt neked már szinte kötelező!! Jól áll neked,ha kicsit "lazulsz"!:) (f.é.)

xdittax írta...

Szeretlek Titeket olvasni:)