2008. szept. 20.

Megan Fox interjú

Nemrégiben, a Transformers szépséges és tüzes női sztárja, Megan Fox az amerikai GQ magazinnak adott interjújában kikelt és jó messzire küldte a Disney-t...

"Ami Miley Cyrus- és a Vanessa Hudgens-féle sz*rkavarást illeti - én soha nem kérnék elnézést azért, mert olyan vagyok, amilyen. Ez olyan mintha - Óh, sajnálom, hogy meztelen, privát képeket csináltam, amiket egy s*ggfej valaki pénzért eladott. Sajnálom, ha valaki más f*sz. Nem. Neked ezért nem kellene bocsánatot kérned. Valaki cserbenhagyta Vanessát, de senki nem arra az illetőre mérges. Ő [Vanessa] kért bocsánatot. Utálom a Disney-t, amiért révette, hogy megtegye ezt. B*zd meg, Disney!"

Erre megkérezték Tőle, komolyan gondolta-e és hogy megjelenthetik-e ezen szavait...

"Igen. B*zd meg, Disney!" - ismételte meg a 22 éves, szókimondó színésznő, aki aztán beismerte, talán nem ez volt a legbölcsebb tett karriere szempontjából.

"Igen, lehetséges hogy ez egy rossz tett volt - minden az övék. De ez nem helyes. Fogják ezeket a kislányokat, szórakoztató iskolába járatják, megtanítjk őket énekelni és táncolni, haspólót adnak rájuk, de nem hagyják, hogy a maguk urai legyenek. Ettől hányingerem lesz."

Megan teljes interjúját, ami az októberi számhoz készült, ITT olvashatjátok el - angolul!

11 megjegyzés:

*Nóri* írta...

Telljesen egyetértek Megan-al!:) De azért nem fejeztem volna ki magam ilyen dúrván... Viszont szerintem Vanessa gy is úgy is bocsánatot kért volna!

Névtelen írta...

"Valaki cserbenhagyta Vanessát, de senki nem arra az illetőre mérges." Dehogynem! Itt vagyok rögtön például én! Meg szerintem még pár millióan. Az az érdekes az egész képes mizériában, hogy a nagyokosok úgy tartják, hogy Vanessa-nak csupa kis tini rajongója van (ami persze nem így van), ehhez képest abból, hogy a népszerűsége nem csökkent úgy tűnik a lenézett rajongók és mindenki felérte ésszel, amit Megan Fox említ, csak a nagy felnőtt világ nem... Azok a képek teljességgel és csakis Vanessa-ra tartoznak, az, hogy ebből ekkora ügy lett részben a Disney hibája, részben pedig V menedzsmentjéé. Nem létezik, hogy ne lehetett volna tompítani ezt a botrányt, komolyan dühítő, ha belegondolunk, már majdnem az jött le, hogy az az egy darab kép, amit hatszáz féle megközelítésben mutattak valamilyen 18 karikás újságba jó pénzért készült fotósorozat része. Megértem persze, hogy a Disney az Disney, de a pénzbüntetés ami az ügy folyománya volt, mégiscsak több, mint felháborító.
A nyilvános bocsánatkéréssel kapcsolatban: meg kellett tenni, egyrészt mert ebből a szituból csak úgy lehet viszonylag jól kijönni, másrészt mert a Disney akármilyen is, de mégiscsak a munkaadója.

Aki a képet nyilvánosságra hozta, ahhoz persze lenne egy-két "baráti" szavam alkalomadtán...

Fox kifejezésmódjáról csak annyit: a stílus maga az ember.

Fant

Névtelen írta...

Elküldtem a Kenny-s videó fordítását Ditta, a bálról szólót majd holnap csinálom meg.

Fant

ades írta...

én egyet étek meganal és igaza van én se kértem volna bocsánatott

Névtelen írta...

Ó Megan!!

Na jó,ha baráti társaságban előjött volna erről a téma nálunk,talán én is elmondtam volna a "rövidke,lényeges" véleményem ezzel kapcsolatban!
De ez a stílus nem interjúhoz való!

De igen!: állati a csajszi!!

Én sem kérek elnézést azért,mert ilyen vagyok,amilyen!!!
(f.é.)

Névtelen írta...

Fant, teljes mértékben egyetértek, ez tényleg dühítő, viszont egy hírességtől ez a stílus...
És nyugi, mostanában nem tervezek vidifordot, ha mégis, szólni fogok...

ades írta...

nem tidom látátoke már de én most bukantam rá http://bp1.blogger.com/_5_mxtOoA0zY/SID6u7cYYlI/AAAAAAAABPw/KrepXxc59J0/s1600-h/31325632.jpg

ades írta...

nem tidom hanem nem tudom

Névtelen írta...

én nem láttam még:)

ades írta...

http://bp3.blogger.com/_5_mxtOoA0zY/SID6uxSahzI/AAAAAAAABPo/oCz0NPGgE7A/s1600-h/normal_with_rachelle.jpg akkor lehet .hgy ezt se látátokk

xdittax írta...

Nem tudom, miért, én sem ítélem el a csajszit azért, mert így adta ki magából, azt amit. Én sem tűröm meg magam körül a trágár szavakat, de engem most különös módon nem zavart a stílusa ahogy elmondta a véleményét. Én is visszafognám magam, de most még kellett is ez. Ő az, aki vállalja magát így, tudjuk, nem fog bocsánatot kérni,úgyhogy...
Én csak örülök, hogy elmondta. Annak pedig, hogy F.É. ilyen értelemben velem vagy, mégjobban!:)

Egyébként pedig, Fant igazad van.:)