2008. szept. 25.

A rég várt apróságok:)

Időrendi sorrendben Zanessa észlelések következnek, csak hogy mindenki kicsi szíve megnyugodjon - bizony, jól olvastátok!:)

Natehát, az elmúlt napokban semmi hír, semmi lesifotó nem érkezett a párosról, de ez csak idő kérdése volt. Mára kiderült, Zac és Vanessa bizony együtt töltötték idejük nagy részét.

Még kedden, azaz szeptember 23-án beugrottak Vanessa szüleihez, bár nem tudom ez a helyes megfogalmazása-e a dolognak. Csak látogattak volna, vagy Nessa ott is maradt végül.(szerintemigen!) Nem tudni. Nem tudni, hogy mi a helyzet "állandó lakhelyüket" illetően.
Annyi azonban bizonyos, hogy a pár együtt érkezett a családi házhoz, azzal a meglehetősen gyönyörű Porsche-val, amivel már korábban legutoljára láthattuk Vanessát furikázni! Több, de nem túl jó minőségű képeket ITT találtok!


Másnap, tehát szeptember 24-án is kiszúrták Zac-et és Vanessát együtt, ám erről kép ezidág még (sajnos) nem érkezett. A People arról számol be, hogy egy Los Angeles-i IMAX moziban a Sötét lovag című legújabb Batman filmre ugrottak be. ^^

10 megjegyzés:

*Nóri* írta...

Sziasztok! Ditta elírtad az első dátumot! Az nem 28, hanem 23.! MA még csak 25-e van...:)

Névtelen írta...

Salinasban ilyen meleg van? Nálunk szakad az eső...szó szerint bőrig áztam hazafele...
Ditta, az új in style scaneket fordíthatom? Olyan régóta nem volt időm semmire...

Névtelen írta...

Jajj, nem Salinasban, Toluca Lake-ben...! Viszont ott Zac lakik, nem? Viszont azt írják, V szüleihez mentek...valaki elmagyarázza?

Névtelen írta...

hát igen tegnap én is eláztam de rendesen am ebben én sem vagyok képben :S:)))
Barbiii

xdittax írta...

Sziasztok!
Köszönöm Nóri, hogy kiszúrtad a hibám, mindjárt kijavítom. Sajnos kapkodtam, mert tudtam hogy mindjárt mennem kell, így siettem, ahogy tudtam, sajnálom.

És LL, nos, annyira nem igazán érdekel mi a várorész neve. Úgy értem...úgy értem, annyi tuti, hogy Vanessáék háza, ez nagyon könnyen fölismerhető. Szóval, nem csak azt írják, hanem azt is látjuk.

Tuod LL, én ki akartam volna adni egy kérdést, hogy ki szeretné ha lefordítanám a scanneket, ugyanis...abban nagyon nem esik szó Vanessáról...elmagyarázzák nekünk hogyan sminkelték, tehát, nekünk mit kell követnünk, de ez nem tudom, fontos? ha leszseretnéd fordítani természetesen lefordíthatod, ám én nem szándékoztam önszántamból, hiszen ez nem egy divatblog, és a hímneműeket sem akarok elriasztani!;)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ez jó, köszi a törődést Ditta :)

Vanessa-ék filmes ízlése igen jó - A Sötét lovagot én is megnéztem (kétszer), kiváló film.

Fant

xdittax írta...

Háát, ez az én kis feladatom, nem?:)

Tudom, hogy a film nagyszerű lehetett Nekik is, Neked is, és Mindneki másnak is. Én nem néztem meg, amellett, hogy ezdiág férfiasan bevalllom, egyetlen egy Batman filmet se láttam - ill. egyet mégis azt hiszem:) - azután ami törént a film egyik főszereplőjével, nekem őszintén, nehéz lenne megnéznem. De valamikor biztosan megfogom! Akár többször is!

Névtelen írta...

Am Vanessa és Zac eggyüt laknak ?? És hol? valaki megtudja nekem mondani??

xdittax írta...

Ez az, amit nem tud més senki, kedves Névtelen. Elvileg Zac egy North Hollywood-i(észak) apartmant, lakást tudhat magáének, Vanessa pedig sokáig szüleivel és testvérével lakott, szintén a város ezen részén, de én nem igazán vagyok képben, amikor sorolják, hogy Toluca Lake, Studio City, vagy akármi más. Viszont,a miért fontos az, hogy nemtudni, összeköltöztek-e, az az, hogy Vanessa nemrég vett egy házat. De hogy kettőjüknek, vagy csak magának. És még az se derült ki, hogy ő maga beköltözött-e már egyáltalán...nincs hír róla.:(

Névtelen írta...

Köszi szépen h segítettél!!!!!!!!