2008. szept. 18.

HSM3 MySpace dalrészletek

Wow! Ez így nagyon ott lesz...szerintem ennek mindannyian rettenetesen örülni fogtok!;)

Hogy minek is egészen pontosan? :D

Kattintsatok IDE, és itt, a High School Musical 3 hivatalos MySpace-én 13 dalból hallgathattok meg részleteket, köztük azokból is, amiket soha nem hallottunk még, mint például a 'Scream'-ből, a 'Last Chance'-ből, a 'A Night To Remember'-ből vagy a feldolgozott 'We’re All In This Together'-ből!!!

Izgatottak vagytok? Nagyon? Naná!:D

Tetszettek? Nagyon? Még szép!:D:P:D

Credit: ZA Angel's.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

A hat új dal vidije!
Már csak a Walk Away van hátra, nagyon kíváncsi lennék arra is, de most érjük be ennyivel! Király!!!!
És akik a Can i Have This Dance szövegére kíváncsiak, nem kell sokat várniuk, ugyanis befejeztem a nagy művet:PP Már csak be kell gépelnem.
És persze, hogy teljes legyen a sor, majd megcsinálom a 6. WSP-t is.
Bocsi, ha valakit ez idegesít, de sajna ma közbejött egy program, viszont ez azt jelenti, hogy a holnapi törölve! És holnap többet tudok majd lenni:))
Szóval kezdem a munkát:PP
LL

Névtelen írta...

Illetve négy dal, a többi a két filmváltozatból kimaradt rész:))

Dittám, ez annyira fantasztikus!!!
Híres vagy!! Úgy raktak a legjobbak közé, hogy egy kukkot se értettek a dumánkból:PP Oh yeah...:)))

Névtelen írta...

Megint bénázok :( Rákattintottam a linkre, és ott mit kell csinálni?

xdittax írta...

B, melyik linkre? Amit én adtam, tehát a hivatalos odalnál, görgess le, válaszd ki a soundtrack menüt, és mr hallgathatod is. Ha továbbra is kell segítség csak szólj, vagy válaszd a legeygszerűbb megoldást, LL YT videóját!

LL - :)

Névtelen írta...

Látom nem ússzuk meg, megismerjük az összes dalt a film előtt :) Bár a részletek csalósak, a Can I Have This Dance is sokkal jobb, mint az előzetesből kivehető volt. Ez a Scream nagyon zúzós, igazán odatesz, hatalmas lesz. Előre dörzsölöm a tenyerem, hogy ez a moziban milyen lehet majd, azzal a hangerővel hogy fog szólni, meg a vásznon a látvány a film egészét tekintve...
Vanessa szólódalát egy kicsikét azt remélem nem is ismerjük meg a film előtt, minél tovább tartogatják annál nagyobbat fog robbanni. Meg hátha valami dramaturgiailag fontos ponton lesz a filmben.

Fant

Névtelen írta...

Biztosan az lesz- van is egy tippem, de ezt megtartom most magamnak.
És igen, nagy Scream-fan lettem, mert ilyen jót nem vártam álmomban se...nagyon király szám lesz, és végre felnyitja azon vakok szemét, akil Zacet lányosnak tartják....

Névtelen írta...

Ditta köszi a segítséget, a te linkedre gondoltam. És az eszembe sem jutott, hogy tekerjek lejjebb az oldalon :DDD