2008. szept. 10.

HSM GITP: A Győztes!


Furcsa, hogy ezzel is foglalkozom,de gondoltam nem árt megemlíteni, milyen eredménnyel zárt az ABC csatornán július 20-tól futó “High School Musical: Get In The Picture” című tehetségkutaó show, azaz hogy, ki is fogja énekelni azt a bizonyos 'Just Getting Started' című dalt a High School Musical 3: Senior Year hivatalos zenei albumán! Nos a szerencsés nem más, mint:

Stan Carrizosa,

egy 17 éves fiú Visalia-ból, Kaliforniából. Hobbijai közé sorolható a snowboard, a golf és az edzés! A döntőben egyébként Tierney-t ütötte ki, s még előtte, a legutolsó négyesben rajtuk kívül ott volt Isaiah és Christina, akik közül leghamarabb Christina búcsúzott. A megmaradt három versenyző közül szólóikban már akkor Stan bizonyult a legerősebbnek, aki kishúgának énekelt el egy dalt, és ezzel sikerült megríkatni is.

Azt hiszem innen távolról is gratulálhatunk, és kívánjuk, hogy hozza formáját is, mert mindannyian kíváncsiak vagyunk dalára, ahogy az összes többire is!;)

Ehhez kapcsolom még ama fontos dolgot, miszerint tegnaptól vált letölthetővé pénzért az iTunes-on a Sharpay és Ryan által énekelt 'I Want It All', úgyhogy a teljes filmes verziójához Ti is hozzá tudtok jutni ITT!

Forrás: VABN; MissTisdale.net - köszönet Laurának!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát...sok sikert Stannek, bár nem vagyok oda a valóságshowkért...a redcarpetért viszont igen, ZA Angelsön van egy rakat vidi;)

Névtelen írta...

Sziasztok! A dalt meg is hallgathatjuk itt: http://www.youtube.com/watch?v=6P2BCOiNoQk

és le is tölthető itt: http://www.zshare.net/audio/18491735bb55f6fb/

Így első hallásra (meg másodikra se) nekem nem igazán jön be. Az ilyen valóságsow-k még elmennek, ahol tényleg tehetségeket keresnek, ráadásul ez a GITP még jó reklám is volt a filmnek.

Fant

xdittax írta...

Ne haragudj LL-lel, hogy ezekkel nem szolgáltalak ki, de hosszú napom volt és sok más egyéb teendőm, és ezeknek még nincs vége. Ha jól sejtem még hátra vannak a VMA-s videók is, de ezeket Takinál is megtaláljátok!

Fant, köszi szépen a linket, le fogom tölteni, kíváncsi vagyok rá, de azt hiszem ezt már említettem.:)

Nos, akkor jóéjt, holnap találkozunk itt, puszi:
Ditta×××

Névtelen írta...

Nem haraxom, mért is tenném, meg már láttam őket, és annyiszor megyek fel ZAAngelsre, ahányszor kedvem tartja, csak gondoltam, hogy esetleg páran nem látták őket, akik VABN-t néznek inkább, vagy nem tudnak angolul...abszolúte tipp volt, semmi más:))