2008. szept. 29.

Új helyszín: Párizs


Máris új helyre érkeztek kedvenceink, bár egyelőre ennek megerősítése képpen ismeretlen okokból csak Miss Vanessáról tudok képeket felmutatni, ahogy a mai nap folyamán megérkezik pár napi szállóhelyére, a Bristol Hotel-be.

Röpke 3 napot(vagy annyit se) töltött el Zac Efron és Vanessa Hudgens a svéd fővárosban, máris új várost szemeltek ki maguknak meghódításra. Zanessa két színésztársuk, Ashley Tisdale és Corbin Bleu társaságát is élvezni fogja a francia promótálás ideje alatt, ahogy a fővadmacska Kenny Ortega is csatlakozik hozzájuk!

Nem tudom, na jó tudom, hogy vagytok vele - én személy szerint nagyon kíváncsi a páriszi eseményekre, mert ez egy igazán olyan város, ami ad magára. A fények fővárosa, a divaté(ráadásul most zajlik a párizsi Fashion Week is!), igazi pezsgő és romantikus élet zajlik ottan. És ennek most végre Zanessa is részesévé válik - együtt - bármerre is kószál Zacahary-fiú...!^^

További képek Nessa érkézéséről ITT!

1 kicsivel KÉSŐBB:...mostmár tudjuk...:) Több őszi, nagyvárosi, romantikus, kabátkás, egymásbakarolós, anadalgós, egyszerrelépős Zanessás kép ITT!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zac is megérkezett! JJ-n vannak képek amint sétálnak Párizs utcáin! Nagyon gyönyörű képek lettek!:D olyan igazi serelmes Zanessa-s! Bár azért egy kicsit több mosoly elfért volna dehát nagyon fáradtak...

xdittax írta...

Igen azok, nagyon szerelmesek, a hideg mindenkit közelebb hoz egymáshoz lol(egyébként komolyan, jó látni őket így is, nem csak napsütéses kaliforniai nagy melegben), de fáradtak is. De egyetértek velük valamilyen szinten, amíg nem elfoglaltak, amíg van egy kis idejük, lássanak csak világot. Egyenek, igyanak, nevezetességeket nézzenek, csodálják meg Párizst, a világot és egymást!:)

Névtelen írta...

Úgy ahogy mondod Ditta!! Egyenek,igyanak..... Reggelire pedig jöhet a Croissan dzsem-mel!! A franciák biztosan királyul csinálják!! (f.é.)

xdittax írta...

Olyan hangulatos az egész, nem...? Csak eltűnődök, hogy s mint, és már most nevet a szívem. Ma éjszaka biztos szépeket fogok álmodni. Vagy egy hangulatos kis eldugott étteremről, vagy egy nyüzsgő utcai teraszról, esetleg az Eiffel-torpny tetejéről..a szédítő kilátásról, a város flancosságáról és a szerelem meghittségéről...hmmm^^ és ha felébredek reggel én is bekapok valami finom kis péksütit:)

Névtelen írta...

Ok,ezt ajánlom is neked,és tudod az álmok néha valóra válnak!! Az a lényeg,hogy "te mit akarsz"!!! (f.é.)
Pusza!!

xdittax írta...

Köszönöm az utolsó három szavadat:

Te mit akarsz!:)

Pusszillak!

Névtelen írta...

Én most szundizni,a többi maradjon titok!!! Jó éjszakát mindenkinek!!!(f.é.)

Andi írta...

Sziasztok!
Zanessa csodálatos!!!:)
Sajna a mai commentekről lemaradtam, de jót mulattam, ahogy olvastam....Zanessa látványa mindenér kárpótolt...!
Jó éjt!

Névtelen írta...

Sziasztok! Látom, Ti is megfigyeltétek Zac (hogy is fejezzem ki magam...) nem túl vidám arcát. És ahogy elnézem a lányt, aki ragyog az egyedül álló képeken (hihetelenül jól néz ki - de hogy a fenébe lehet ekkora sarkú cipőben sétálgatni?), az együtt készült fotókon már ő sem tűnik túlságosan "feldobottnak". Láttam a JJ-n a még Stockholmban készült interjú utáni képeket. Zac mondhatni, teljes melankóliában van. http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2008/09/zac-stockholm/zac-vanessa-stockholm-06.jpg

Annyira nem szeretném így látni ezt a fantasztikus pasit. Ráadásul szegény annyira sajnálatra méltó képet vág, az ugyanakkor valósággal viruló kedvese mellett,

http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2008/09/zac-stockholm/zac-vanessa-stockholm-01.jpg

hogy ezt az én anyai és női lelkem már nehezen viseli. Remélem látja a képeket és belátja, hogy kicsit össze kell szednie magát, mégha csak a látszat kedvéért is, legalább a hivatalos ceremóniákon.
Végülis fiataloknak szóló filmről beszélünk és a fiatalság szerencsére még arról szól, hogy vidámak vagyunk, gondtalanok, tele energiával. Vagy mégsem?
Have a nice day!
Me

Névtelen írta...

Na jó, talán a hirtelen negatív látvány miatt elragadtattam magam és nem gondoltam át teljesen a dolgot.

http://www.youtube.com/watch?v=n7RoINm9g0Q

Miután ezt megnéztem jót mosolyogtam..... Nem tudok sajnos franciául, de piszkosul érdekelne, mi volt az utolsó kérdés, amire Zac így reagált: "Oh, Gosh!" - és amire a válasz már csak talány marad....
Üdv
Me

xdittax írta...

Sziasztok!

Igen, Me, megfigyeltük...de számomra annyira nem elkeserítő, perszue látom mostmár nekem se. Hiszem, ha valami komoly gond lenne, legyen az konkrétan velük kapcsolatos, vagy csak jobban Zachy-hez kapcsolható, akkor nem lenne egyszerűen ekkore különbség kettőjük arcán. ha Zac-nek nyomná valami nagy a szívét, Vanessa se molyogna. Viszont alapvetően nem tartom olyan gondterheltnek és olyan szomorúnak Efron-t. Ehgyszerűen csak, nem vigyorog, mint a vadalma, csak néha, de az már oké:)
Persze más oldalról nézve bizonyára megtanulták leplezni gondolataikat, megtanultak nagy mosolyokat engedni a kamerákba(pl. mikor Nessával kitört az az ügy egy éve, és Zac-nek akkoris promótálnia kellett a Hajlakk-ot - mosolyogva!)... de akkor miért látjuk őket ily' mondhatni gyakran a felkeresett utcák városain együtt? Persze nem a legszerelmetesebb képek, lehetne több mosoly, több érintés, több... e sose arról voltak híresek, hogy ne tudnák valahogyan kordában tartani az érzéseiket, és nem kikiáltani az egész világnak, hogy "én vagyok a világ legszerencsésebb férfija/nője"!:)

Sajnos a videó nem működik, a link jó, ne aggódj Me!:) Majd igyekszem megnézni valamimódon!

Puszi Neked: Ditta×××

Névtelen írta...

Drága Ditta, nem gondoltam semmi világrengető dologra. Még arra sem, hogy kettejük között volna valami probléma. Egyszerűen csak szomorúak a szemei és nem vagyok hozzászokva.

Üdv:Me

Látom dolgozol teljes gőzzel...

xdittax írta...

Tudom Me, tudom. De néha azok a szomorú szemei is olyan istentelenül szépek.^^ Egyébként azért tértem ki a konkrétabb nemlétező Zanessa-bajokra, mert ilyen képek megjelenése ilyen következtetésket is magukkal vonnank, bárhol a világon. Amerikában mindenesetre rengeteget...de nem tudnak ezek az emberek bízni!...:S

Puszi Neked: Ditta×××

Ó, igen, dehát ez a dolgom, nem?:)

Andi írta...

Sziasztok!
Sajna nekem me linkjei nem megjeleníthetőek...egyik sem:(:(:(