2008. szept. 13.

Zac Efron: Inkább a mozik!

A nagyvilágban, és az Ő világukban ez már csak így szokás; hol ilyen pletyka, hol olyan, ha megjelenik valami újdonsült hír, azonnal reagálnak vissza rá az ellenkezőjével. Most a "színház vs. mozik" témát boncolgatják javában, már megismerhettük azt a bizalmasan kezelt hírt, miszerint Zachary szóbajöhet főszereplőként egy a West End-en futó darabban, de most egy olyan variáns is napvilágra került, ami szerint egyelőre ezen álmait félreteszi, és máshogy bizonyít.

"Zac Efron félreteszi a színházban való megpróbálkozását, hogy filmes karrierére koncentráljon. A High School Musical csillaga, aki főszerepben játszik Richard Linklater új drámájában, a "Me and Orson Welles"-ben, azt akarja, arról ismerjék meg, hogy filmeket csinál, szemben azzal, hogy megjelenik a színpadon.

A Daily Mail cikkírójának, Baz Bamigboye-nak a "Me and orson Welles" vetítése után Efron azt mondta: "Ez nem Shakespeare volt, de a hátterem a színház." - mondta. "A High School tévénapjaim előtt több színházi előadást és musicalt csináltam. Szeretnék visszatérni a színházhoz, de most a filmekre akarok komcentrálni!"

Forrás: Showbiz Spy.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó,ó!! erről a dologról nekem egy 16.szeletes torta jutott eszembe.
Ettem már tortát,de nem ízlett mindig. Valamikor csak a marcipánt majszoltam le róla,de volt,hogy két szeletet is bedobtam belőle. De bizony az is előfordult velem,hogy csak a gyümölcsöket válogattam ki a krém alól. De azért bevallom imádom a tortát!! (f.é.)

Andi írta...

Nem rossz ez a "hasonlat"...!

Névtelen írta...

Helló Andi!!

Köszi. Ugye te is szereted a tortát?
Nekem a kedvencem Zac-her torta!!!!
Irtó édes,és émelyítő!!(f.é.) Ha-ha!!!

Andi írta...

Helló( f.é.)!
Naná, hogy szeretem a tortát...a Zac-her-t különösen...és ahogy mondod...igaz a javából,
szórul-szóra,bötüről-bötüre!!:))