2008. szept. 24.

"Te, Zac és én..."

A 'Milk' című filmet Magyarországon 2009. február 19-én fogják bemutatni. És ez egy olyan film, amiben Lucas Grabeel is föltűnik majd!
A film rendezése Gus van Sant nevéhez fűzödik, és egyik főszerepelője James Franco lesz(a címszereplő Sean Penn). Miért fontos most ez?

Az amerikai Interview magazin októberi számában Gus van Sant rendező(Good Will Hunting, Majd' megdöglik érte, Psycho) interjúvolta meg a színész James Franco-t(Pókember 1,2,3) és közben valamily' módon szó esett Zachary-ről is!:)

GVS: Hol láttad Őt(Zac-et)?

JF:
Először az MTV Movie Awards-on találkoztam vele. Lucas Grabeel, aki benne van a Milk-ben, szintén szerepel a High School Musical-ben Zac Efron-nal, szóval sokat beszélgettünk a High School Musical-ről. Én nem láttam, de a barátnőm nagy rajongója a filmnek - nem tudom miért. Azt mondta: "Meg kell nézned!" Erre én csak annyit mondtam: "Rendben, megnézem, de csak mert Lucas benne van." Szóval megnéztem, és úgy vélem, láttam a varázsát. Néhány dal nagyon fülbemászó. Van egy rész benne, amikor Zac kosarazik, de ez egy musical szám is... nem tudom [nevet] Emlékszem, mindannyian ott üldögéltünk a Milk forgatásán és azt mondtam: "Láttam a High School Musical-t." Úgy mondtam ezt, mintha soha nem érdekelt volna más előtte. Aztán azt hiszem azt mondtad, megpróbálsz egy kis szerepet szerezni Zac-nek a Milk-ben.

GVS: Igen. A pizzás srác. Soha nem volt ideje.

JF:
Ok. Szóval utána amikor láttam őt az MTV Movie Awards-on, köszöntem neki: "Hey ember, örülök, hogy találkozunk, Zac! Igazán szeretem a filmet, és épp most dolgozok együtt Gus-szal és ő megpróbál belerakni a filmbe!" Erre Zac: "Igen, igen. Nem fog összejönni." És erre azt mondtam neki: "Nos, igazán kellene csinálnod egy filmet vele. Szerintem ez jó kontraszt lenne az eddigi filmjeiddel." És ő: "Igen, talán." Aztán visszaindultam volna a helyemre, és ő megveregette a vállam és azt mondta: "Együtt kellene azt csinálnunk, ember!" Ő igazán a legjobb fickó volt.

GVS: Igen, ő igazán kedves. Együtt kellene összehoznunk egy Judd Apatow filmet. Te, Zac és én.

JF:
Ja. Csinálnod kéne egy filmet, aminek Judd lenne a producere és Zac-ket is bevennénk. Mit gondolsz?

GVS: Tartsd nyitva a szemed ezzel kapcsolatban!

JF:
Szerinted milyen filmnek kéne lennei?

GVS: Ezen még gondolkoznom kell.

JF:
Ha lesz ötleted és mondjuk nekem és Zac-nek kosaraznunk kell vagy pizzát kihordani, vagy bármi mást, én benne vagyok!"

Az interjú többi részét - angolul - ITT tudjátok elolvasni!

3 megjegyzés:

Andi írta...

Azta...!...nem semmi Porsche-ból szállt ki Nessa a
Vanessa-Hudgens.Com-on!!!
Jó éjt Mindenkinek!

Névtelen írta...

Megvan valamelyikőtöknek az októberi IM? Mert én ma megvettem...magával a HSM3-mal nem foglalkozik az újság (nem tudják már, jó dolgoukba' mit csináljanak), viszont lehet nyerni jegyet a premier előtti vetítésre...milyen kár, hogy antifanokkal teli osztályba járok...és ők tökéletesen Zanessa-párti nézőponton állnak most:) Végre egy rendes magyar újság...nem mintha annyira sokat számítanának nálam a hazai lapok...a Bravo ismételt pálforulása már nagyon idegesítene, ha így lenne...lehet, hogy csak azt akarják felmérni, hogy milyen nézetű újságot vesznek meg többen...de az amcsik példájából nem tudnak tanulságot levonni?
itt a nyereményjáték linkje.

xdittax írta...

Szia, LL, nekem is megvan az újság...Én be nem nevezek(sorry), de föltűnt Neked, hogy a képről hiányzik Vanessa!? Tiszta röhej... nem is értem. Vagy azért, mert Ő a Neutrogena arca?!