2008. szept. 26.

"Szerencsém van Vanessával!"


Baby V újra föltűnt Los Angeles utcáin - most magányosan, egyedül és megvallva, kicsit szégyenlősen. Vani egy senki-által-nem-igazán-kedvelt-helynél--> orvosi központ - tűnt fel csütörtökön, szeptember 25-én, amint épp valakivel beszélgetett. Utána már szebb helyekre vette az irányt, és vásárolgatott egy keveset Beverly Hills-ben. :)


Vanessa feltehetőleg, utolsó fontos dolgait végezte, mivel egy nagyobb lélegzetvételű utazásra adj/ta fejét, hiszen másnap, azaz ma, 26-án, már Európában lesz, azonbelül is Stockholm városában - tudjukkivel!^^ (És nem Voldira gondolok!)

A pár célja egyébként legújabb közös filmük előléptetése, amiról Zachary nemrég beszélt is egy keveset!:)

"Mindenki másnál később, két héttel később kezdtem el a próbákat, úgyhogy plusz időt kellett rászánnom, hogy lépést tudjak velük tartani." - mondta Zac. "Meg kellett tanulnom keringőzni, ami érdekes volt. Nem tudom, hogy az emberek miért táncolták ezt. Annyira hihetetlenül nehéz. Azt gondoltam: "Ezt komolyan szórakozásként osztályozták?" De amikor már kapiskáltam és beletanultam, már OK volt.

Szerencsém van Vanessával, vele annyira könnyű táncolni. Eléggé ő vezet engem! Sokkal könnyebbé tette, de sokat gyakoroltunk." - fejezte be a szépfiú. Hmmm, mi mindig is sejtettük, hogy voltak ott extra különórák...:)))

További képek a hírek forrásánál; ITT.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

lehet h most hülyének fogtok nézni..de csak ugy nézegettem ezt a képet,és láttam h Vanessanak lennt van félig a slicce:):):D..na mind1..szeressük Vaníít(L)..na páspuszi:Réé
Ui:..ne bántsatok mert kicsit hülye vagyok^^

Névtelen írta...

Na akkor kezdünk "mind" összejönni!!! Amúgy nem is igaz!! Vagy az én szemem nem jó!? Mindegy,most azért jól megnéztük a csajt!!!(f.é.)

xdittax írta...

Hajajj, F.É. az első mondatod!!:)))
Egyébként Réé, eszünkben sincs bántani, mint jól látod!;) Itt majd' mindneki lökött, és bohém, de a lehető legjobb értelemben! És Vanessa, hmmm...egyszer lent, egyszer fent! ×D

Pusz: Ditta×××

Andi írta...

Ó miért bántanánk Réé? Ja...időnként szörnyen rosszak azok a zippzárok....!:)
Bízunk, hogy V jól van...kicsit "gondterheltnek" tűnik a képeken !!!...."arra" pedig nagyon-nagyon ráérnek még....élvezzék csak egymást!!!:)

Névtelen írta...

ditta!
V épp Zac-cel telefonált a Justjared szerint :D ohh míly' romantikus (LL) xD
B.