2008. szept. 21.

USA Network: HSM3 előzetes

Egy gyönyörűséges dal, dalszöveg után, egy hangulatilag tökéletesen illő előzetes a High School Musical 3: Senior Year-hez! (Credit: VABN.)

Live In Love!<3



Vanessa: Hello mindenkinek! Itt Vanessa Hudgens és Zac Efron. Remélem élveztétek a Karib-tenger kalózai 2 – Holtak kincse című filmet!
Zac: Csak nektek exkluzív betekintést nyújtunk a HSM 3 jeleneteibe. Nézzétek csak!

Zac: A HSM 3 az első és második rész minden igyekezetének kombinációja és csúcspontja.
Corbin: A HSM 3 más világba visz téged.
Vanessa: Egy filmforgatás, sokkal több lehetőséget ad a kutatásra és kísérletezésre mint az első két rész.
Zac: Ez a film Troy döntéshozataláról szól.
Vanessa: Kemény kitalálni mi legyen a barátokkal, a családdal, az iskolai kapcsolatokkal és mindennel.
Zac: Tonnaszámra vannak olyan zenék a filmben, amilyenek korábban nem voltak. (Ez elég suta így, de a német verzióból csak ezt tudtam kihozni… - Fant)
Vanessa: A HSM 3 táncai nagyon kidolgozottak.(Kösz, LinkLuvor!)
Zac: Van egy bálunk.
Vanessa: Night To Remember – a nagy báli-szám, amiben nagyon sok minden történik, például a keringő, ami nagyon nehéz.
Igazából az, hogy keringőznünk kellett, elképesztő. Nem látsz gyakran embereket keringőzni, nekünk kellett ezt visszahoznunk a múltból, és ez nagyon édes volt. Varázslatos.
Zac: A Vadmacskák leérettségiznek. Ez az utolsó... Ez hihetetlen.
Ashley: Ez szórakoztató. Érettségizünk, bálozunk, mindenki szeretné látni a Senior Year-t. Király lehet.

Fordította: Fant - és nem LinkLuvor, bár, mindegy: Mindketten.:)

20 megjegyzés:

Andi írta...

Az a kis "szösszenet"..nagyon hot!

vivcsi93 írta...

Omg, ezt nel lehet szavakba önteni, el sem tudom képzelni h mennyire oda meg vissza leszek amikor megnézem először a filmet. Jajj ez annyira hihetetlen, tisztára fellegekben vagyok, annyira édesek! ^^

xdittax írta...

Pontosan, nem lehet szavakkal leírni. Ez annyira szép!^^

Névtelen írta...

Andi:jó a szemed,mert észre veszed a szösszeneteket is! Még mindig meleg van nálad??
Vivcsi: ígérd meg,mozi előtt nem iszol energia italt!! Habár,ez jobb,ettől nem szárnyakat kapsz,hanem a fellegekbe repülsz!
Ditta:ezt érezni kell!! (f.é.)

Névtelen írta...

Hé, ez nem is én fordítottam:PP
Fant volt:PP
megnézem azt a bizonyos részt...

Névtelen írta...

Hátha te ki tudsz valamit hozni abból a bizonyos részből LL ...

Nos igen ezt én fordítottam :)

Fant

vivcsi93 írta...

Ígérem F.É.! :) Bár nekem tényleg nem kell energia ital ahhoz hogy felpörögjek, egy ilyen jelenet és én kész vagyok!!! :) Ez jobb, mint a Red bull, ahogy Te mondtad ez nem csak szárnyakat ad, hanem a fellegekbe is repít, és elvisz egy csodálatosan más világba!

Névtelen írta...

Jajj bocsánat, teljesen kiment a fejemből:P
Viszont jó hír: elsőre megértettem a bizonyos szót, amit eddig még nem is hallottam, azt jelenti, hogy gondosan kidolgozott, angolul elaborate:) Lol, első tipp, és bejött!
A jelenetek fordja nem kell? Elég érdekesek sztem...

Névtelen írta...

Troy (Chadnek): Tényleg azt hiszed, hogy az egész jövő a pénzről szól? (ezt már fordítottam egyszer, de ez lesz a jó sztem)
Sharpay (Troynak): Te vagy az, aki visszatartja őt (Gabriellát).
Aztán a tonnás rész: én is vhogy így fordítanám, ez magyarul elég furán hangzik...
V: Az előző filmhez képest itt a táncos számok sokkal kidolgozottabbak.
Aztán itt kimaradt egy elég hosszú rész, a németek nem bírtak vele, én igen:P
V: A Night To Remember a nagy báli szám, amiben nagyon sok minden történik, például a keringő, ami nagyon nehéz.
Igazából az, hogy keringőznünk kellett, elképesztő. Nem látsz gyakran embereket keringőzni, nekünk kellett ezt visszahoznunk a múltból, és ez nagyon édes volt. Varázslatos.

Akkor ennyi, enjoy, én tanulok:S
LL

xdittax írta...

Nem tudom mi van velem, ez már kínos. Nem akarok mentegtőzni, ne haragudj Fant! Én csak... bocsi!

LL, köszi!

Ditta×××

Névtelen írta...

Semmi gond Ditta, van ilyen, egyáltalán nem haragszom!
LL: köszi a kiegészítést! Éreztem én, hogy nem az igazi a német verzió, meghallgattam többször az angolt is és az valahogy többnek tűnt :)
Tonnás rész: arra gondoltam még esetleg azt akarják kifejezni, hogy jellegében és stílusában egy csomó újítás van a dalokat tekintve, olyanok amilyenek korábbi részekben nem voltak. És ez igaz is - lásd pl a Scream című dal.

Fant

Névtelen írta...

Ditta..Ditta,te kicsi lány,mi van veled?? Még mindig az európai kórral küszködsz?? Egy jó meleg tea,számodra pálinka nélkül(nekem lehet)! És egy kis nevetés,az biztosan segít majd!!! Ja én nem kaptam még választ a kérdésemre!!!!


És lenne még egy másik is!
Pontosan meddig lehet szavazni?
Mi a végső határidő? (f.é.)

xdittax írta...

De akkor is Fant, ez irtó ciki nekem...még akkor is ha ráfoghatom arra, amit F.Ém említ. Hiába a meleg tea, hiába a gyógyszer, az alvás, a sok meleg ruha, nem igazán változik semmi. Talán mégiscsak kéne egy kis itóka...;)

A szavazás 30-án ér véget, úgyhogy remélem törd a fejed.:)

Én meg majd igyekszek válaszolni a kérdésre, de még ki kell találnom arra gondolsz-e.

Pusz: Ditta×××

Andi írta...

(f.é.),az újabb és újabb
vidi-előzetestől, egyre nagyobb a forróság....!:)

Névtelen írta...

Nekem mondod,már ver a víz!! (f.é.)

Andi írta...

Hihetetlenek és varázslatosak!!!

Névtelen írta...

Csá.
Dehogy hihetetlen,vannak ám így többen is,de mi most itt kissé elfogultak vagyunk,ha róluk van szó!
Varázslatos,az biztos,pláne,hogy ténylegesen megittam 2 bögre teát(pálinkával)! Mivel én is kórós vagyok,de már nagyon unom. (f.é.)

Andi írta...

Jobbulást (f.é.)

Andi írta...

Köszönet LL a jelenetek fordjáért...valóban érdekesek...élvezettel olvastam....
Neked pedig jó tanulást!

Névtelen írta...

Ez a betegség fertőz a gépen keresztül? Én is elkaptam, pedig nem is ültem ittxP Vagy pont azért?:P
Köszi Andi, a tanulás az meglesz, az más kérdés, hogy mennyire jó...