2008. szept. 29.

Viszlát Stockholm!

"Csodálatos idejük volt, amíg Svédországban voltak a High School Muscial 3 előléptetése céljából. De ma reggel(szeptember 29.) Zac Efron és Vanessa Hudgens búcsút vett Stockholmtól!

A "Seveneteen Again" csillaga és az "Identified" énekesnő barátnője adott egy interjút a Starlounge MSN-nek a Grand Hotel-ben, még mielőtt a a reptérre száguldottak volna egy "kimenő" repülésért.

És Miss Hudgens egy bézs miniruhában hozzáillő magassarkúval flörtőlősen nézett ki, míg Mr. Efron egy kék hosszúujjúban és fekete nadrágban babonázta meg a svéd sajtót.

Zac és Vanessa tovább dolgozik a promótáláson, beleértve egy nagy premiert október 7-én Angliában!"

Forrás és további képek a jégkrémes(?!) párról: KATT!


Még két dolog, amit muszáj megjegyeznem:
1)
Egyre közelebb jönnek hozzánk!! Yes!! xDD
2) Nézzétek csak a lábaikat! Ha azt mondanám, hogy nem először történik meg ez, akkor se lennék teljesen pontos - kéremszépen, ők (majd') mindig együtt lépkednek! Feltűnően, mindig - ahogy együtt dobban a szívük is!<3

KÉSŐBB: A VABN-es galáriában, amit korábban a premieres képekhez linkeltem, valószínűleg már beleütköztetek pár olyan képbe, ahol Baby V és Zachy (V Z-be karolva) este sétafikál Stocholmban... Most a IDE kattintva további képeket találhattok, rájőve arra, hogy Zanessa vacsizni ment egy elég klassz kis helyre!:)

21 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát szóval...ahogy ezt a bal oldali képet elnézem nem csodálkozok, hogy Zac nem tudta levenni a szemét Vanessa lábairól :)

Fant

Névtelen írta...

♥ez aranyos volt♥ húú de ügyes hogy ekkora sarokkal is képes sétálni:pxD én már rég a földön kennékxDxD
barbiii

Névtelen írta...

*lennék

Névtelen írta...

Na ez szép!!
Ok Fant,most te vagy nyerésben"eddig"!! Hát a lábak tényleg nem rosszak,várj csak:kibújt belőled a "kis" ördög!!?:)) (f.é.)

Névtelen írta...

Csak lazulok f.é. :))

Tudom fokozni is: ez a kép biztosan tetszik majd mindenkinek:

http://1.bp.blogspot.com/_yWz-ptPCdRg/SOD0U0kLjwI/AAAAAAAAJUk/8h86ZBe_jeE/s1600-h/29s26-hsm2-104_jpg_743357b.jpg

Fant

Névtelen írta...

Nagyon frappáns a válasz,ez tetszik!!
De figyi annyi betűt,meg számot írtál ide,hogy nem is látom!! Na meg az a való,hogy oltárira fáj a szemem. De még most is röhögök!!!!:)) (f.é.)

xdittax írta...

Nem hiába hajtogatom én is mindig, hogy olyan lábakat akarok, mint V-nek van. És nem csak azért, hogy Zachary az enyémikét bámulja...habár..xDDD És ahokhoz a srakhoz, és a premieriekhez, stb. csak egy csöppniy magabiztosság kell, és pár beletanulás! De Nessának tökéletesen megy!;)

Névtelen írta...

Fant tényleg aranyos képet találtál!:D De melyik blogban?

xdittax írta...

Nóri, a kép az általam megadott VABN galériájában is megvan, megbújik a premieres képek közt:)

Névtelen írta...

Óó köszönöm Ditta!:D Most következik Franciaország?

Névtelen írta...

Igyekszem, f.é. , igyekszem :)
A képet, bár én máshol láttam, de megnézheted ott, ahol Ditta mondja, biztosan tudni fogod melyik képre gondoltam, Zac igencsak Nessa hatása alatt van rajta :)

Fant

xdittax írta...

Bizony, és vele együtt a gyönyörű Párizs^^

Névtelen írta...

Helló!!

Megvan,megtaláltam! Na nem ilyen sokáig tartott ám:)Én arra a képre tippelek,amin Zac azt súghatja kedvese fülébe:baby ez itt Stockholm,itt úszhatunk,mint hal a vízben!! (f.é.)

Névtelen írta...

Megjöttek az új képek Paris-ból! De hol van Mr!?? (f.é.)

Névtelen írta...

Azaz f.é. , azt próbáltam belinkelni. A súgás megfejtésed hatalmas, frappánsabbat nem tudok kitalálni, úgyhogy elfogadva hivatalosnak :))

Fant

Névtelen írta...

Hogy hol van Zac? Lehet, hogy torkára szaladt a fogpiszkáló f.é. , ezért gyorssegélyben kellett részeíteni még a repülőn. :)

Fant

xdittax írta...

Dehát Fant linkje egyébként is jó volt:) Nekem legalábbis:)
És F.É. mondata, szintén tökéletes:)

Névtelen írta...

Csak szerényen annyit mondok köszönöm! Részedről ez megtisztelő,és bevallom jól is esik. Ó Paris!! A francia sajtok,és a bor hazája!!! Na tessék,már éhes is lettem. (f.é.)

Névtelen írta...

Nézd f.é. mit találtam neked: az elveszett ember megkerült (és jól van):

http://justjared.buzznet.com/2008/09/29/zac-efron-vanessa-hudgens-paris/

Fant

Névtelen írta...

Nini,a fogpiszkálót kiköhögte,a kulcsot pedig zsebre tette!! Mi a francnak van ekkora kulcsa??? Köszi: "találó"! Ennek mindenki örülni fog,nemcsak én!!! (f.é.)

Névtelen írta...

Nálunk milyen jól éreznék magukat.
Nagy kár hogy ide nem jönnek(mondjuk ha eltévednek még lehet)
Főleg Balatnnál lenne jó nekik(bár nem most mert elég hideg van)