2008. szept. 20.

Zac a HSM3-at élteti

"Mindenki, aki volt középiskolás tudja, hogy az utolsó év a legizgalmasabb. Ez az az év, amire mindig is várt az ember. Ez az átmenet a felnőtt létedbe. A legtöbben összezavarodnak."

Semmi kétség vonatkozhat ez a HSM szereplőire is: két évvel ezelőtt még mindannyian ismeretlenek voltak. Most, miután az első két Disney Channel filmből 15 millió DVD-t és 13 millió CD-t adtak el, a szereplők a nagy fináléra egy ugrással a moziba kerülnek.

"Az első két film örömet okozott és én nem egyszerűen csak azért akartam megcsinálni a harmadik részt, hogy egy harmadik rész készüljön. Úgy éreztem a rajongók igénylik ezt, tehát nyújtanunk kell valamit nekik. Be kell fejeznünk/végeznünk/teljesítenünk a Vadmacska örökséget. És mostanáig megtanultuk, hogy mi az ami erősebbé tesz/megerősít és mi az, ami nem."

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News/Kansas City.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Tényleg csak "mi miattunk" csinálták vagy egy kicsit azért
Önmagukért is????!....mert nekik is jó volt....én bízom a második verzióban!!!

Névtelen írta...

Én úgy értelmeztem a fordítás közben, hogy mindenképpen meg akarták csinálni a harmadik részt, de nem úgy, hogy az csak önmagáért való legyen, henem hogy a rajongók elvárásainak is megfeleljen. Szóval Andi, szerintem is második verzió.

Fant

xdittax írta...

Mindenképp második verzió. Ha éppen most így is fogalmazott, az biztos csak véletlen volt. S ez talán éppen azért fordulhatott elő, mert mindenkinek magátólérthető, hogy nemcsak magukért, vagy nemcsak értünk, hanem mindenkiért csinálták. Szerencsére!:)

Andi írta...

Köszönöm Néktek....Ditta és Fant...eme commentetek jó érzéssel tölt el...!