2008. szept. 20.

Zanessa @ TVYHP

Oké, tudom, hogy már volt szó a Teen Vouge magazin Young Hollywood Party-járól, de gondoltam miért ne örülhetnénk külön azoknak a képeknek, amiken párosunk együtt pózol a fotógépeknek?!

Tudtok, hogy igazából ez egy Zanessa-esemény volt, vágyakoztunk is a közös pillanatok után, de azért nem kell haragudni rájuk, ha épp külön-külön vonulnak föl, kell, hogy külön képekkel is ellássák a publikumot. De minden bizonnyal az este további részét együtt töltötték, és közben még a Disney egyik új csillagával, Selena Gomez-zel is összefutottak.


Mivel a vöröszsőnyegen megjelenő fiatal Hollywood-ikkal készült egy-egy aprócska interjú ha emlékeztek a videóra, LinkLuvor fogta magát és gyorsan lefordította miről is szólt a csevely!:)

Zac Nikki-ről: A legjobb barátaim között van, mindenki ismeri őt ilyen szempontból szerintem.
ET: És most térjük át rád – helló, címlapsrác!
Zac: Ó, wow…
ET: Láttad már ezt?
Zac: Igen.
ET: Mit gondolsz róla?
Zac: Cool...az első címlapfotóm a Teen Vogue-ban.
ET: Szeretsz modell lenni?

Zac: Igen, nagyon tetszett.

ET Vanessához: Mit gondolsz a címlapsrácról?
Vanessa: Tényleg nagyszerű, nagyon jó szórakozás, király az újság.
ET: Az újságban arról is szó volt, hogy a hollywoodi lányok nagyon vékonyak...
Vanessa: Szerintem erről mindenkinek megvan a saját véleménye, lehetsz vékony, vagy nehezebb, az a lényeg, hogy jól érezd magad, és ha karcsú szeretsz lenni, akkor úgy is jól érzed magad a bőrödben.

A mellékelt fotóról: A nagyon styleos pár természetesen együtt távozott, amit egy kép erejéig meg is örökítettek a lesben álló fotósok.

KÉSŐBB: Továbbá Zac és Nessa más fiatal hírességekkel is fotózkodott, beleértve Emma Roberts-et, akinek már volt 2007-ben egy fotósorozata Zac Efron-nal, illetve a Michalka lányokat, Aly-t és AJ-t. Aly az, azthiszem a fehérben, aki Miss Vanessával készített az év elején egy filmet, ez pedig a Bandslam. Még két ilyen nagy csoportképet ITT tudtok megnézni! Köszönöm Gerty!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

a második kép teljes verziója/verziói:
http://www.miss-robertspic.extra.hu/galeria/displayimage.php?album=177&pos=20
http://www.miss-robertspic.extra.hu/galeria/displayimage.php?album=177&pos=21
http://www.miss-robertspic.extra.hu/galeria/displayimage.php?album=177&pos=22

xdittax írta...

És ezt ki találta volna meg, ha nem Te...;) Köszönöm Gerty!:)

Névtelen írta...

hát igen, speciel az én oldalam galériájában vannak :) de örülök hogy tudtad használni őket ;)

xdittax írta...

Oh, wow, én nem is tudtam, nem is figyeltem. Azthittem valami külföldi gali, és Emmához való "vonzódásod" vezettt oda. De ez, király, megkerstem a lapodat és nagyon ügyes vagy! Látszik, mennyire szereted Őt!:)

Köszi, puszi: Ditta×××