2008. szept. 27.

A 25 legforróbb 25 alatt

A hírnév és a siker szárnyakat adhat Hollywood-ban. Tehát melyik 2008-as fiatal csillagok fognak még mindig szórakoztatni bennünket 2018-ban, vagy akár még 2028-ban? A Moviefone bemutatja 2008 25 év alatti 25 legforróbb színészeinek listáját:

Zac Efron

Kor:
20.

Évek, amikor a listán volt: 2007, 2008.

Mit csinált: Hipp-hopp készített egy sima átmenetet a kis képernyőből (High School Musical) a nagyba (Hairspray).

Mi következik: Troy Bolton-nal dalokat hoz a multiplexekbe októberben a HSM3-mal, eljátssza a fiatal Matthew Perry-t a 'Segítség, felnőttem!'-típusú 'Seventeen Again'-ben és drámaivá válik (de még mindig halkan dúdol!) a 'Me and Orson Welles'-ben.

Ipari csicsergések: "A siker néhány igényes, nagyon különböző szereppel, ami meglepi az embereket gondoskodni fog arról, hogy megkapja a demográfiai figyelmet, így hosszú élete lesz." - mondja Michael Lawson az MPRM PR-től(MPRm Public Relations). "Vállalnia kell egy kevés kockázatot, mint ahogy Daniel Radcliffe tette."

Forrás: Moviefone.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali

Ha számolunk egy kicsit a következő évszámnál szépfiúnk már egy teljesen más kategóriában indul a győztesnek járó címért!!!

De az tuti,hogy ott is le ver minket a víz!!Sőt!!! (f.é.)

Névtelen írta...

Ja,és nagyon remélem a kockázat nem
Daniel háborús filmjére utalt!!!
Azt már nem!!!!(f.é.)

Andi írta...

OMG...hogy lehet valakinek ilyen gyünyörű...kifejező a tekintete???

xdittax írta...

Szerintem inkább Daniel színházi darabjára utal. De az a másik filmje, olyan rémes?:)

Andi, erre a kérdésedre még én is keresem a választ!!;)

Névtelen írta...

Hát a filmből részleteket láttam,de az tuti,hogy én jegyet nem veszek rá,hogy láthassam.(f.é.) Nem szeretem a háborús filmeket!!

xdittax írta...

A tudod melyik filmbe is van áború...:) Jójó.tudom!:)

Névtelen írta...

Igen,de az az érzelmek háborúja,és nem a fegyvereké!!ó!!!! :)) (f.é.)

xdittax írta...

Igen, nagyrészben:)