2008. szept. 18.

Tömérdeknyi videó:)

Még mindig nem jelent meg a HSM2-höz készült, a magyarul Szuper Táncos Változatnak elkeresztelt 2 lemezes DVD, de már fönt van belőle jó pár videó! És amikor a jópárt mondtam, bizony többet értettem, sorolnám őket...: :)

Very Vanessa



The Zac Factor


Több egy filmnél


És a DVD-n szereplő kimaradt jelenetek közül is láthatunk, például:

A medence soha nem nézett ki jobban


Nincs vízbeugrás


Plusz, egy eddig nem látott fantasztikus(mily' meglepő, mi?) HSM3-as ízeltő videó!


Credit: ZA Angel's.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Ezt most kaptam a lányomtól, éppen számtech fakultáción van :o(

Nagyon nagyon tetszik! Ezt hallottátok már Ti is?
http://www.youtube.com/watch?v=1mGZoYlS8CQ

De mit is morgok a gyermekemre, mikor én sem a munkám mellett ülök....

Szép napot!
Me

ades írta...

én legjobban a vanessa és a zaces vidi magyar forditására vagyok kiváncsi de leginkább a ara amikor zac beszél nessröl

xdittax írta...

Sziasztok!

Köszi szépen a linket, de tudok még jobbat! Lesd a híreket azért hébe-hóba a munkád mellett, örülni fogsz!;)

Ades, nem tudom, kíváncsi én is lennék, keveset értettem most igazán, de legyünk türelmesek...!!

Névtelen írta...

Én sem tudok mást mondani, csak azt, hogy legyetek türelemmel, a hétvégén egy hatalmas projektet kell írnom a nyelvvizsgához, vérre megy, és ráadásul most itthon volt anyum, és látta, hogy vetem rá magam a hírekre, szóval nem sok jóra számíthatok - I'm so sorry!!
Igyekszem, kedden mindenképp meglesz!

Névtelen írta...

Sziasztok! Egy német oldalon olvastam a videok német fordítását azt szívesen átültetem magyarra, mára már nem ígérem, de holnap úgyis csak fél kettőig van meló elvileg, szóval legkésőbb honap délután megcsinálom. Ez rendben lenne így Ditta?

Fant

Névtelen írta...

Nem bírtam ki lefordítottam az első Vanessa-s videot. Ditta szeretném megkérdezni, hogy írjam le ide kommentbe, vagy küldjem el neked mail-ban? Utóbbi esetén adj légyszíves elérhetőséget.

Fant

xdittax írta...

Oké, LinkLuvor, sok sikert ahhoz a nagyszabásúhoz! Ó, és csak megemlítem, hogy tegnap futottam gátat...annyira LOL×P×D

Fant, hmm, az ötlet kiváló, az pedig még jobban, hogy nagyon nem bírtál magaddal. Viszont számomra kényelmesebb ha e-mail-en külditek a fordításokat, a hozzájárulásaitokat, amiket természetesen szívesen fogadok, úgyhogy ha nem probléma, inkább azt kérném Tőled, hogy küldd el ide, de ha csak nem túl nagy probléma!:)

xdittax@citromail.hu

Köszi szépen: Ditta×××

Névtelen írta...

LOL...ma annyit röhögtem már...nade leírva nem vicces:PP
Gátat? LOL!!:PP És milyen volt? Én először majdnem hasraestem:PP
Holnap kora du. legyártom Mr Danforth portréját:)
És rájöttem, hogy lehet letölteni arról a myspace oldalról a dalokat, úgyhogy megvannak nekem mp3 formátumban! Ha vkinek van felhasználója vmelyik megosztóoldalon, szívesen átküldöm. Bár lehet, hogy le lehet tölteni YT-on... úgy látom, nem.
De azt is elmondom, én hogy szedtem le. Akinek van Orbit Downloaderje, annak egyszerű a dolog. Akinek nincs itt letöltheti. Ha fel van telepítve, a felső menüsoron rá kell kattintani a Tools pontra, aztán onnan a Grab++ -ra. Ez az eszköz felismer minden médiát, legyen az vidi, zene, vagy animáció. De csak akkor, ha el vannak indítva. Itt már csak ki kell jelölni őket, és rakattintani a downloadra.
Remélem, hasznos volt ez valakinek...:P
LL

Névtelen írta...

Fordítás postázva Ditta! Nem is egy, mert nagyon belejöttem, meg jó néha gyakorolni, egy két mondat igen szép kihívás volt.

Fant

xdittax írta...

Najó, LL, nem igazi gát volt. Csak a teremben gyakorultunk még szép, de a stílus és a feelng ott volt, és én nagyon élveztem. Talán mert még nem voltak olyan magasak az akadályok, de különböző mérteűek voltak. Mindegy, nekem tényleg tiszta muri volt, közben a többiekkel nevettem, sikongattam, szóval a hangulat nagyon-nagyon jó volt. Levezetőnek pedig egy kis foci is belefért.:)

Mindkettőtöknek előre köszönöm a sok munkát, Fant, neked most különösen, hiszen most először csinálsz ilyet. Gyorsan megnézem őket, de nem ígérem, hogy mind kikerült most, hiszen már későre jár, és 10-kor sajnos mennem kell.

De tényleg köszönöm Nektek:
Holnapra szép napot:
Ditta×××

Névtelen írta...

Elküldve a mai utolsó fordítás is Ditta, a HSM 3-as videóval kapcsolatos.
Gratulálok a nemzetköziesedéshez!

Jó éjt mindenkinek!

Fant