2008. szept. 13.

Végzős portré - Taylor

Elérkezett az idő, hogy megnézzük a filmbéli Legjobb Barátnő Végzős Portréját, azaz a talpraesett Taylor McKessie-ét! És azt már gondolom nem is kell mondanom; sok-sok új jelenet!! :)



"Nagyon izgatott voltam a vászon miatt, hogy valami nagyot csinálunk, és ezt együtt teszzük. A High School Musical a döntésekről szól, arról, hogy melyik egyetemre mész, hogy kilépsz-e a kapcsolatodból, vagy nem, hogy követed-e a barátaidat, vagy hátrahagyod őket, és Taylor nagyon is azzal van elfoglalva, hogy Gabriella jól döntsön."

- „Tényleg fakultációra mész?”
- „Addig kell megragadnod a jövőd, amíg lehet!”

Tényleg végzünk, tényleg átérezzük, és tudunk vele azonosulni.

„Ez nagyon király érzés!”
„Ez életünk legjobb pillanata!”

És az a különleges éjszaka…olyan csinosak voltunk

A High School Musical történetében először táncoltam Zac Efron-nal. Van egy rész, ahol partnert cserélünk, és énekel nekem, és úgy éreztem, hogy mindjárt elájulok. És akkor felé fordultam, hogy azt mondjam neki, hogy „ez minden lány álma!”.

Credit: VABN.
A videófordítást most is LinkLuvor végezte.:)

16 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Aranyos amikor arról bsél, hoyg táolhatotta Zac Efronnl, meg hoyg ez az amiről az összes lány álmodik...:)

vivcsi93 írta...

OMG ez nagyon gagyi lett, ennyi hibát..:SxD nah akkor javítás: beszél, hogy, táncolhatott, Efronnal...talán ennyi

xdittax írta...

Valóban az, és engem is nagyon felvillanyzott az, hogy hogyan fognak párt cserélni a tánc közben, szerintem nagyon szép lesz az egész.:)

vivcsi93 írta...

Biztosan, szerintem rekordokat fog ez a film dönteni, és biztos, hogy annyi örömöm lesz benne, hogy egy egész életre felvillanyoz!

Segítenétek abban, hogy pontosan mit jelent ez a mondat: I'm so happy that it almost hurts. a that it almost hurts-el van gondom! Ti úgyis nagy angolosok vagytok. :)

xdittax írta...

Olyan boldog vagyok, hogy az már majdnem fáj. :)

Úgy legyen! Már az eslő mondataid! De úgyis lesz!:)

Névtelen írta...

Azt jelenti, hogy "annyira boldog vagyok, hogy az már majdnem fáj!"
de lesz még részletes ford:DD

Névtelen írta...

LOL:PPPP

xdittax írta...

Detto. LOL×PPPP

vivcsi93 írta...

Nagyon köszi nektek!!! :) Amúgy ezt még Kimi Raikönnen mondta......:) Jah és LL gratula az új rekordodhoz! Már nagyn jöhetne az a High School Musical, de a filmen kívül a BTS munkákra is nagyon kíváncsi vagyok, a zangelsen van egy bts vidi a boys are back-ről!

xdittax írta...

Szívesen. De egyébként az a videó már itt is megnézhető volt, nem? Vagy rosszul emlékszem? Vagy az nem a Movie Surfers-es volt?

xdittax írta...

Jajj, tényleg nem. Úgy néz ki belekavardotam, mert mikor a MoMo-s portét megtaláltam, megnéztem a fiúk táncát, de azt hittem, már meg is osztottam. Bocsi, mindjárt kikerül!

Névtelen írta...

Nem, az még itt nem volt, és az ALMA Arardsos se:)) És asszem van egy hosszabb válotozata a NON BTS-nek ZAAngelsön.
Vivcsi, köszönöm szépen:)

xdittax írta...

Nem, a kosras nem hosszabb, csak nincs isney logóval ellátva vagy mi, azt hiszem. De kost az ALMA Awardsm az,(nem néztem meg), amikor átadjáka díjat Kenny-nek? Mert gondolom ha most adták le a TV-ben csak ez lehet az újdonság...

Névtelen írta...

Igen, az, mikor a díjat átadják...de azt én ég nem hallottam, hogy Zac azt mondja, olyan, mintha MBA kosaras lenne...szerintem az új rész, persze lehet, hogy nem

xdittax írta...

Bevallom, még nem néztem neg most se a vidit. Mindjárt mennem kell(foci!!), és nem telik rá időm.:$

Névtelen írta...

Én most csinálom a 3. RD-t.
És postáztam a Tayloros fordot...gyors volt:P