2008. szept. 19.

A Zac Faktor =)

Tegnap délután nem csak Vanessa-központú High School Musical 2-s videót kaptunk, hanem megkaptuk a Zachy-re koncentráló anyagot is! Vegyük csak újra szemügyre, aztán olvassunk tovább!;)



Kenny: Ő a legkarizmatikusabb fiatal színész. A musical-és színészi képességei egyedülállóak.
Vanessa: Zac állhatatos.
Zac: Olykor belenézek a tükörbe: Omg, ez én vagyok.
Monique: A rajongók megállítanak engem és Zac-ről kérdeznek.
Vanessa: Zac a legnépszerűbb fiú, tényleg az, nekünk mindannyiunknak az.
Zac: Sok dologban különbözöm Troy-tól. Ő a legcool-abb fiú az iskolában, én semmi esetre sem voltam az.
Monique: Úgy gondolom, Zac a legnagyobb mókamester.
Zac: Szeretem azokat az embereket, akik a térdüket csapkodják.
Lucas: Más ember dolgait játsza el.

Zac: Készen álltok a táncra? Lucas mindig így csinálja. Én nem igazán vagyok táncos. Sem táncos, sem kosárlabdázó. Az asztal mögött ülök, ahogyan mindenki más is és keményen dolgozom, hogy a többiekkel össze lehessen hasonlítani. Örömet okoz ezt fokozni és látni, hogy mi lesz ebből.
Vanessa: Eleinte Zac-nek volt egy kis gondja a tánccal, de nem sok, mostanra totál feljavult.
Zac: Nekem a tánc örömet jelent. Ha egy táncot tanulsz, öröm újat tanulni, ha a fejlődésedet látják és a kivitelezésed jó, az olyan… Úgy érzem magam, mint…ez az egész tapasztalat valami őrült, valótlan, nagyszerű, fantasztikus. Teszel valamit, ami örömet okoz és az emberek szívesen nézik. Ez fantasztikus érzés.

Fordította: Fant.

MÁS: Chad Végzős Portjának fordítását, melyet LinkLuvor végzett el, megtaláljátok a videójánál, saját bejegyzésénél, azaz ITT!!

9 megjegyzés:

*Nóri* írta...

Sziasztok! Mizujság van erreflé? Sajnos nemnagyon tudok kommenteket olvasni, ezért le vagyok maradva! Valaki elmeséli mi folyik errefelé?

Névtelen írta...

Hellóka!!

Már megint a karizma!!! Húúú,ezt mi is tudtuk,nemde!?
A tánc,az tényleg jó,sőt oltári!
Én is tök béna vagyok,de ha egyszer elindul velem a ló,előfordul,hogy nem két lábbal állok a flaszteren.
Megtaposom a közelemben állókat olykor. Persze akaratomon kívül,jó néha azért előfordul,hogy direkt,de igen ritka. Stílusoktól mentes vagyok,ez a gyengém. De imádok táncolni. Na tessék most is a lábamban van a bugi,el kellene mennem bulizni,még mielőtt a végzősök bulijára mennék,mert meg vagyok ám hívva!! Veletek együtt!!
(f.é.)

Névtelen írta...

Küldtem egy fordítást Ditta, amiben Zac a HSM 3-ról beszél és egy-két elképesztő számadat is szerepel benne.

Fant

Névtelen írta...

Sziasztok! Találtam egy videót - The Boys Are Back, ahogy azt egy fiúcsapat elképzeli. Hát nem minősíteném, nézzétek meg:

http://www.youtube.com/watch?v=G5RdzPsHyTE&eurl=

Egyet nem értek: mi még nem hallottuk e dal eredetijének teljes verzióját, vajon egy német fiúcsapat hol bukkant rá? Persze jobb lett volna, ha ők sem bukkannak rá, remélem a részükről nem lesz folytatás, elképzelem a Scream-ot ilyen kis light-os verzióban...ááh

Fant

Névtelen írta...

Ja és remélem a magyar verzió nem jön, abból köszönöm elég volt egy életre a HSM 2 két dalának rosszemlékű magyar verziója. Remélem a dalok fordítása (feliratozása) ezúttal tisztességes lesz, nem a tv2 féle kreatívkodást alkalmazzák majd... (Bár legfeljebb addig sűrűn olvasgatjuk LL dalszövegfordításait. :) )

Fant

Névtelen írta...

Szerintetek minden rendben van Zanessáék háza táján? Nekem kicsit furcsának tűnnek mostanában. Mintha állandóan szomorúnak és nem boldognak látnám őket.

dorka írta...

Sziasztok!

Szerintem minden rendben van Zanessáékkal.Boldogok csak szerintem Vanessának is sok volt most ez egy kicsit.Hirtelen egy csomó gála,mellette utazás este fellépés egy kicsit kifáradt,ahogy Zac is.Ő is sokat dolgozott ő is járt ilyen gálákra,díjátadókra és szerintem így az év vége felé kezdenek lemerülni és pihenni,hogy a HSM3 turnéra újult erővel érkezzenek.Nyugi semmi gond velük,csak egyszerűen fáradtak!

Ja és képzeljétek az MTV leadja VMA.Ma 14:00-17:00 és holnap 12:00-15:00!Nézze mindenki aki tudja!

xdittax írta...

Szerintem viszont mostanában azért olyan sokszor nem láttuk zanessát együtt, hogy megállapíthatnánk, szomorúek-e vagy sem. De szerintem is egyértelmű, hogy ...nem! Miért? Azt olvassátok el Nessa commentjénél! :) De azért hozzáteszem, bennem fel sem merült ez az egész szomorúság.

F.É. Te mindig tudod, hogy csalj mosolyt az arcomra! Köszönöm, ez most nagyon rámfér.

Fant, köszönöm, megfogom nézni. Kicsit bevallom, most kimondottan örülök, hogy így elvagyok látva a fordításaitokkal, nagyon ramatyul vagyok és ez alig fed le valamit, sajnos. De igyekszek mindennel!

És még valami, a véleményeddel, reményeiddel és minden másbban is tökéletesen egyetértek!:)

Szép napot Nektek: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia Ditta! Jobbulást kívánok, pihenj sokat, én úgyis kinéztem magamnak egy-két fordítást megint: dalfelvételes videó, Kenny-s videó és az a bállal kapcsolatos videó. Ezeket megpróbálom megcsinálni a hétvégén, vagy még ma. LL, ha valamelyiket te is kinézted magadnak jelezd légyszi, megosztozunk.

Fant