2008. szept. 20.

Üzleti ebéd - stílusosan!

Vanessa Hudgens nem lustálkodott, a Teen Vouge partyja után másnap rögtön üzleti ügyeit folytatottam.

Tegnap, azaz szeptember 19-én(péntek) a High School Musical csillaga Studio City-ben ugrott el ebédelni a Hugo's-ba, üzleti ügyben. Bár végig követték paparazzik autójától a találkozóig, nem tűnt úgy a lánykánk, akit ez most nagyon fogalalkoztatna.

Tetőtől-talpig roppant sikkesen(imádom!) és ezzel magabiztosan, de nem rögtön telibe
mosolyogva szokott vissza LA-i életébe(bár nem jó fotót választottam, ez kimondottan szomorúbb pillanatott kapott el, meg akartam mutatni, mennyire van érzéke a divathoz kedvencünknek), ami nem sokáig tart, hiszen hamarosan újabb túrnéra indul a 19 éves énekes-színésznő, csak az amolyan másfajta lesz!:)

Lehet, hogy nem kéne mindig ilyeneken fennakadnom, de föltűnt nektek, hogy soha-eddig-nem látott kocsiból pattant ki Ness? Vagy csak nekem nem ismerős ez a dudó. Mindegy, már az is lehet, nem jól látok, egyszerűen már...

A képeket Celebrity Gossip-en nézhetitek meg! Ajánlom!:)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zac tegnap szerepelt a CSI:MIAMI-ban! Angolul a videót a nevemre kattintva lehet megnézni :) A magyart kerestem, de nem találtam :S
lollie (em-watson-online.gp)

Névtelen írta...

igen én is láttam♥♥♥ én is kerestem az rtl honlapján :DDDde most nézzétek az MTV-t a VMA van!
Barbiii

Névtelen írta...

nem lehet ilyen gyonyoru nessa. :]

Névtelen írta...

Csá!

Fáradt a pici lány,ez tisztán látszik rajta. Senki nem veti a szemére ezt. Azért egy apróka kis mosoly akadt a szája szélén,és ez most éppen elég!! A verda új?? Nem oszt,nem szoroz. Tényleg szép a csajszi!!(f.é.)

ades írta...

igen tényle uj a kocsi olyasmi mint ashleyé és az a cipő

Névtelen írta...

szia ditta!
tom már rég írtam, de azért mert vmiért nem engedet.. asszem volt 5-6 olyan aminél nem engedett írni komit... na mindegy!!
ami aztilleti ness télleg gyönyörűen nézett ki(min timndig) , és a kocsi se neked tűnt föl!!
(((((( tegnap zac benne volt a CSI: miami helyszínelőkbe( egy 15-16 éves fiút alakított) nem tom ki látta , de jól játszotta a szerepét, igaz nem volt sokszor láthható(annyira) de attól függetlenül ezt most szívesen megnéztem...... és még vmit mondani szeretnék::::: szerencsére kitudok menni a HSM 3 premier előtti vetítésére a mozikban!!!!!!!! nagyon örülök!!)))))))))
nah remélem jól vagy! köszi
szia
pux<333333

Névtelen írta...

OMG, Kitti, annyira szerencsés vagy!! Most láttam VABN-en a Press Tour Részleteit, és kissé csalódottan tapasztaltam, hogy pont Rómába nem megy Zanessa, Mexikóban viszont ott lesznek. Pedig az az egyetlen hely, ahova esélyem lenne eljutni, persze a dolgok jelenlegi állása szerint ez lehetetlen, szóval végülis tök8...
Egy CSI felvételt még régen láttam YT-on, ott vmi msáik sráccal szerepel együtt, vhogy kihallgatják őket...
A fáradságról pedig...majd' megöl...átérzem V helyzetét teljesen

Névtelen írta...

helo mindenkinek
hm........ ez vanessa 3.kocsija
rejtély hogy miért kell minden honapban lecserélnie de tök mázlista hogy ilyen autoi vannak
az a cipö nagyon szép de nem tul vastag? puszi mindenkinek laura

xdittax írta...

Háát lasssan aztmondnaám, már meg sem lepődök, hogy ennyire csodaszép, és néha csak az elfogultságomra fognám, hogy neniyre belehabarodtam a lányba, de mindig megersztek az újabb képeknél, hogy "ez nem lehet igaz".:)

A cipő nekem itt is, és a Teen Vouge partin is tökéletes volt.:)

A kocsikhoz meg már nem is szólok...

Kitti, nem tudom mi lehetett a baj, de a fő, hogy most itt vagy, és a moziban is hamar ott leszel!:)

Pusz: Ditta×××