2008. szept. 21.

A HSM3-s promociós tour

Már tegnap sikerült megszereznie, összegyűjtenie a VABN-nek azokat az információkat, amikkel végre "feltérképezhetjük", hogyan is alakul a nagyszabású promóciós körút Vadmacskáink számára! Nos a jóhír az, Zanessa mindenhol együtt lesz - nem is nagyon hittem volna, hogy szétválasztják Őket - és már jövőhéten indulnak! Gondolom én, hogy közben mások is fognak még csatalakozni néha(Lucas sajnos nem valószínű, állítólag októberben Kóreában forgat) de annyit remélhetünk, hogy az egész szereposztés tiszteletét teszi majd a Los Angeles-i premeieren, amiről és a többi amerikai, azaz a New York-i dátumokról sajnos semmi hír. De itt van az európiai, illetve a számukra külföldi helyszíneket magábafoglaló "naptár":


Forrás: VABN.

10 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

háhá 3 hely ahol csak Zanessa lesz, super! xD

*Nóri* írta...

Kár, hogy nincs hozzánk közel egy állomás...:(:(
Őőő én megnéztem a Kimis oldalon a névhez tartozó hivatkozást!:D

Névtelen írta...

na mi van? hol a listáról Magyarország?! xDxD:DD
Barbiii

xdittax írta...

LoL, mindahárom kommentelőnek!:)

Vivi, tudod, kicsit én is örülök, hogy csak Zanessa, de annak a legjobban, hogy Zanessa;)

Nóri, osztozok szomorúságodban, itt mindenki ezt teszi. De Te hogy találtál oda?:)

És Barbiii, Te és a mondtaod aztán tényleg LOL! XD De sajnálom, hogy ki kellett hagynom...

*Nóri* írta...

Nagy kedvencem Kimi és sok Kimis weblapon jáok naponta, de min. hetente!:) És valahogy tudtam hogy azt a weblapot kell megnézni és nini a Te nevedet és oldaladat látom a kommentek között!;)

vivcsi93 írta...

Nah van közös Zanessa mellett, Kimi! :) Akkor vvégülis Ditta volz az? :D

xdittax írta...

Igen, akkor végülis Ditta volt az, hehe:)
És ez tényleg remek: Kitti, Nóri, Vivi és Ditta. Jelentkezzen az, aki még Kiminek drukkol!:)

Andi írta...

A Keresztmamám nagy Kimi drukker...szinte őrjöng minden egyes verseny alatt...nagy fan!:)

xdittax írta...

Akárcsakmi!:) Úgyhogy sztem benne van Ő is a csapatban!:)

*Nóri* írta...

Hát igen...:D 1 osztálytársam, 1 barátnőm és 1 (kicsit több, mint)barátom is nagy rajongója Kiminek, szóval tényleg több közös kedvencünk is van!:D