2008. szept. 13.

Az ALMA színpadán:)

Történt, hogy majd egy hónapja, augusztus 18-én Eva Longoria Parker segítségével megtartották a 2008-as ALMA díjátadógálát(American Latino Media Arts), és akkor a mi érintettségünk annyi volt, hogy Mr. Kenny Ortegát jutalmazták, különleges direktori teljesítényéért a kiemelkedő TV film rendező kategóriában a HSM2-ért! És akik átadták Neki a díjat; Zac Efron és Ashley Tisdale. akkori "értesítő".

Azonban a TV-ben, csak most adták le a teljes gálát, így csak most jutottunk hozzá az őket mgaába foglaló videóhoz! :)



Credit: VABN.

14 megjegyzés:

Andi írta...

Lenyűgözőtt,ahogy Zachary,
Kenny-ről beszélt....nem értettem szó szerint, de el tudom képzelni....és éreztem a mondanivaló súlyát!

Névtelen írta...

http://www.declareyourself.com/players/flvplayer.swf?file=/media/highschoolmusical/zacefron_lg.flv

Névtelen írta...

remekül sikerült beillesztenem a linket... nemtom, láttátok-e már, új zac-es videó. a nevemre kattintva megnézhetitek

Andi írta...

Szia lollie,ügyi vagy a beillesztéssel...én már láttam és irtó helyes...!:)

*Nóri* írta...

Egyetértek Andival!:) És Kenny és a felesége is nagyon aranyosak!:P

dorka írta...

*nóri* nem is tudtam,hogy van oldalad.Csak most nézegetem itt az adatlapokat.Amúgy Zac beszéde levett a lábamról.Tök szép volt.

*Nóri* írta...

Még csak ma kezdtem...:) És eddig elvileg nem lehetett megnézni az adatlapom...:)

Névtelen írta...

ew ashley

*Nóri* írta...

Szép jó napot mindenkninek! Képzeld Dittám most nézem a német MTV-n a VMa-t! Eddig nagyon jó, és elvileg még nem szerepeltek Vadmacskáink... Eddig az volt a legmeghökkentőbb, hogy T.I. úgy énekelt, hogy kilátszott az egész alsógatyája, meghogy Kate Perry--nek mennyire nincs hangja... RiRi viszont nagyon tetszett!:)

xdittax írta...

Lollie köszönöm én is a videólinket!:)

*Nóri*, most én is gyorsan bepillantottam a blogodba, és meg kell hagyni, nagyon szép és igényes! csak így tovább, én látogatni foglak/látogatni fogom!:)

Puszi Nektek: Ditta×××

xdittax írta...

Ohh, ez nem ér...nekem nincs olyanom...:( De Neked jó szórakozást hozzá!:)
Szerintem az egész show nagyon ütős lehetett!

*Nóri* írta...

Szerintem sokat veszített a színvonalából a show!:( Vagy csak a stylelist-ok és a látvántervezők ügyetlenek? De azért még mindíg több a jó pont, mint a rossz!:)
Köszönöm a gratulációt!:) Azért örültem volna ha egy kicsit később szereztek róla tudomást, mivel még nem nagyon értek hozzá ééés még nem is olyan szép...

*Nóri* írta...

Most jönnek Zanessáék!:D Húúúú de jóóó!:D

xdittax írta...

Dehogynem az! De úgy néz ki, itt nem lehet "rejtőzködni", vannak nagyon szemfüles emberek. De azért ne haragudj ránk!:)

Na jó, akkor lehet, hogy már nem a régi, de Zanessa csak emeli a színvonalat, nemde?×P